Sajnos a füst nem jó jel ha az a szine amit elözöleg irtál!
Akkor tudnám úgy gondolni hogy program ha fekete lenne a füst mert akkor nagyon sokat kap az lehet kékes is mert akkor olyan sok a benzin hogy le mossa a henger falárol is!
De ha fehéres kékes az bizony viz+olaj lehet a hf tömítés.
A motor bal oldalán van egy átlátszó gumicső abban van olaj?
Azt mindig üriteni kell elméletileg nekem még nem kellett ha tele megy olajal az a karter gáz által felkerült olaj le eresztő!
Ha felborul a motor akkor kell illetve ha rossz a motor vagy tul töltöd olajjal akkor oda csapja fel!
4 körül kipróbáltam a moccot.Bedobtam az új iridium gyergyákat és másodikra könnyedén elkapta csak szentségül füstől ha jól megpörgetem a motort.Lehet hogy ilyenen segít az új gyújtástérkép vagy ez mindenképp mechanikai hiba?(gyűrű,kifutott motor)
Most direkt le mentem kiprobálni hogyan indul 3hét után a minuszokból este itt is -4c volt most +10 van és elsöre!
Komolyan nem kamú máris csapattam vele 2kört!
Garázsban áll ott kb 0 +5c van volt.
Nekem nem jött be az Iridium!:-(
Nálam a BR8EK a nyerő ez dupla negativ elektrodás és nem megy olyan hamar tönkre ha véletlenül meg szivatod mint az Iridium.
Szerintem nem kell ilyen drága gyertya bele és igy évente tudod cserélgetni ami nem árt!
Ja és nem a gyári áttétel van rajta (Supermoto) hanem az enduró
Elöl 1el kisebb hátul 2vel nagyobb így nem megy 180at csak 150et nekem még ez is igen szeles!:-)
6-7-ből kijön? Nekem az 5 literes fogyasztással is van gondom a tank űrmérete miatt. Egy fickóval alkudozok egy ideje egy 12 literesre, de valahogy nem találja, benyelte valami raktár, már vagy háromszor seggére vertem az árának.
Na jó lehet dugót cserélek benne 15000 nél de az is meg lesz kb 100 ból!
Nekem meg enyit meg ér ha meg tartom vagy nem kel el!
És az is még nálam kb 2év!:-)
Van egy Diesel autóm ami eszik gázolajbol 5L az Aprilia meg 6-7 L.terepen 8-9L.
És hát ugyebár válság van meg család másra is kell locsolnom nem csak benyára!
Munkába jártam vele itt Budán meg terepre a haverokkal! Erre kell nem másra.
A Zoka is mondta volt vele baja jó pár de amikor ment sose volt jobb motorja.
Nyomtam bele 33ezret, de idén tavasszal toltam bele egy másik blokkot, nem volt semmi baja a réginek, csak jött egy 1000 km-es jó áron, a régit meg el tudtam passzolni szintén jó áron. De ezt tényleg nem illene megbontani 50ezerig.
De ha valami oknál fogva még meg marad addig persze az kb 6-7 év még akkor neked biztosan le írom!:-)
De neked a Kawasaki szivel gondolom már most meg van!:-)
Nálam biztosan nem lesz meg max 6-7 ezer mert addigra eladóm.
Most is fent van a neten nem azért mert szar félre értések elkerülése végett hanem mert kereskedő vagyok!
És ez a motor rendben van!
De ha most nem megy el akkor majd Tavaszal ha akkor sem megyünk vele tovább még nem kenyérre kell hála isten!
És talán jövö ilyenkor már benne is lesz a 6-7000:-)
Tutit elmetélted a rugókat
Akkor tudnám úgy gondolni hogy program ha fekete lenne a füst mert akkor nagyon sokat kap az lehet kékes is mert akkor olyan sok a benzin hogy le mossa a henger falárol is!
De ha fehéres kékes az bizony viz+olaj lehet a hf tömítés.
A motor bal oldalán van egy átlátszó gumicső abban van olaj?
Azt mindig üriteni kell elméletileg nekem még nem kellett ha tele megy olajal az a karter gáz által felkerült olaj le eresztő!
Ha felborul a motor akkor kell illetve ha rossz a motor vagy tul töltöd olajjal akkor oda csapja fel!
Elég lesz átcipelni Győrbe is.
Össze vissza ne szakizz!
Komolyan nem kamú máris csapattam vele 2kört!
Garázsban áll ott kb 0 +5c van volt.
Nálam a BR8EK a nyerő ez dupla negativ elektrodás és nem megy olyan hamar tönkre ha véletlenül meg szivatod mint az Iridium.
Szerintem nem kell ilyen drága gyertya bele és igy évente tudod cserélgetni ami nem árt!
Elöl 1el kisebb hátul 2vel nagyobb így nem megy 180at csak 150et nekem még ez is igen szeles!:-)
Nekem meg enyit meg ér ha meg tartom vagy nem kel el!
És az is még nálam kb 2év!:-)
Van egy Diesel autóm ami eszik gázolajbol 5L az Aprilia meg 6-7 L.terepen 8-9L.
És hát ugyebár válság van meg család másra is kell locsolnom nem csak benyára!
Munkába jártam vele itt Budán meg terepre a haverokkal! Erre kell nem másra.
A Zoka is mondta volt vele baja jó pár de amikor ment sose volt jobb motorja.
De neked a Kawasaki szivel gondolom már most meg van!:-)
Most is fent van a neten nem azért mert szar félre értések elkerülése végett hanem mert kereskedő vagyok!
És ez a motor rendben van!
De ha most nem megy el akkor majd Tavaszal ha akkor sem megyünk vele tovább még nem kenyérre kell hála isten!
És talán jövö ilyenkor már benne is lesz a 6-7000:-)