Pfuh, nem rajtad akarok meggazdagodni, de szarérhugyérse adom, nálam csak porosodik, az tuti. De ez 550-é, az nembaj?
Azt sem tudom újonnan mennyi lehet, mondj egy árat!
Ez tényleg szép és jó és nem is tudok rosszat mondani a raptor dobra.
De általában ha nem akra vagy yoshi esetleg még a nagyobb gyártók dobjait teszed fel utána ugy kell összelapátolni a motort, h a gyári teljesítménye meglegyen. Sajnos már nem egyszer jártam igy.
raptor dobokbol a csabi szebbet csinál, igényesebbet, vagyis ezt hallani attól még lehet jó, nekem arrol nincs tapasztalatom, én raptor csabival cisnáltattam, és ezen az sxv-n is csabié van, nekem 50ért csinálta meg összekötöcsövel, kivehetö hangtompítoval a dobot. és ha karbon végű az egész és szines a dob, akkor is annyiba kerül.
Az SXV-m 2007-es, használtan vettem 750 km-el.
Eddig szinte csak pályanapokra vettem elő (városban mentem vele max. 300 km-ert. Az 1000es szervizkor kapott egy szoftver frissítést is, azonnal megszűnt a nehézkes indítás.
Azóta 'csak' annyi a bajom, hogy enged a bal alsó telószár egy picit.
15 üzemóránként cseréltem az olajat és a gyárilag ajánlott agipot szerette a lejgobban.km-nem tudok mondani mert én sokkal többet inditóztam mint aki az utcán használja.
Szeva mindenki !
Nekem három évig volt egy rxv 450-em ujonan vettem 2007-ben .Az első két évben nem nagyon volt gondja csak gertya csere de semmi más.De tavaly jöttek csőstől ,megkoptak a dekomressor szelepek vissza csapó kalapácsai mind a kettő,ez azt eredményezte hogy nehezen forgatta az öninditó a motort ,végül le is égett.A két hiba javitása olcsó szakival is 100,000ft-volt de ezekután folyt jöttek azapró kissebb nagyobb bosszúságok.
Végül eladtam ,meguntam a szerelést.Most egy exc 250 em van szintén ujonan ,már egy éve és nagyon szeretem sokkal kezelhetőbb,és könnyebbvele menni .Én csak terepen zárt pályán használom .
Szia.
Ha olvasgattad ezt a fórumot akkor lát6od, h 8ezer kilóméterrel már szinte felejtős sxv-t venni, hacsak nem te szeretnél benne dugókat, gyűrűket cserélni 9ezer környékén. Itt: http://motorsport.wplanet.hu/t...
megtalálod a használatit amiből kiderül mit mikor kell csinálni.
A hibáiról meg annyit ha a 2008 utániakat veszed (nem 2007-est 2008-as forgalombahelyezéssel) akkor azokon már ki vannak javítva azok a dolgok amikkel szinte minden korai sxv-rxv tulaj megküzdött: nehéz hidegindítás, olaj-víz összefolyás, önindító problémák stb.
Magyarul jobb ha az újjabb kinézetüt keresed amiből ha jól tudom talán csak egy van eladó a használtmotoron jelenleg az is egy rxv. Vehetsz 550-est is annak még annyira sem kell "húzni" mint a 450-esnek.
Sziasztok!
Egy SXV 450 vásárlásán gondolkozom... látom itt is irtok róla hideget meleget. De én csak sima utcára szeretném kimélve nem minden egyenesbe egy kerekezni meg ilyesmi. Jó formán csak szokni a nagyobb ccm -it és erőt. A motort amit kinéztem 8000 km-es és én nem tudom mi a tipus hibái, gyerek betegségei ezért örülnék ha valaki segitene és irna erről valamit illetve hogy ennyi kilométerrel érdemes-e megvenni! Előre is köszönöm aki ir!
Azt sem tudom újonnan mennyi lehet, mondj egy árat!