Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és nem tudod véletlenül hogy mondjuk 1 silmoto-s cucc mennyibe kerül?
Totálisan gyári de minden folytás ki van véve.
és milyen kipufog van rajta gyári vagy esetleg valami sport?
majd kiderül hogy mi lesz, remélem kiprobálhatom de ez csak az egészségemtől függ ha beteg leszek akkor nem fogom de ha rendben leszek akkor kiprobálom természetesen
7 vége az még mesze van addig meg gyogyulhatsz!
bár most halál lázas vagyok meg van mindem bajom de meglehet attol még beszélni 1 találkozot max nem megyek vele de attol még sok minden kiderül a motorról
7 végén.
Csütörtökön vizsga aztán utána!
és mikor tudnám a motort megnézni?
csak máshogy adják le
64,7.
Hehhh...
viszont következőnek vagy Husqvarnát, vagy KTM-et tervezek jövőre
Akkor ez már 550-es
64,5 LE hátsókeréken
Mit mutat a fékpad?
Szia:-)
Izmositottál a gépen?
Huhh, de felpörgött a fórum
ja az más
Egyébként ilyet már teszteltem egy napig volt nálam a teszt motor még régebben abszorult jó moci lehet ez lesz a következő!
Én nem az MT-03at hívom élménymotornak hanem az SMC625öt.
Valamit félreértettél.
Ja és a fórumokon jelentős ember menyiség probált lebeszélni róla!
És örülök hogy nem sikerült nekik
És ha ez véletlenül el megy akkor tuti veszek másikat ha lesz rá lehetőségem!(csak 450)
Egyébként mikor én is vettem probáltam latba venni a kapcsolataimat mint motorértékesítő.
És olvastam is mindenféle fórumot rola amit találtam nincs sok.
Ott általában aki fikázott az mindig 550 es gépel volt ezért lett nekem is 450!
És javasolták is Aprilia, tesztek, újságirok stb.
Ha meg nézitek 550-böl sokkal több van eladó mint 450-böl!
Ja én azt hívom motornak ami valamilyen élményt nyujt a mellett hogy motorozok is vele!
MT03 HÁÁÁT barátom az minden csak nem élmény motor!
Eszembe nem jutna!
Az 550 valoban nem a leg jobb széria te meg ráadásul lehet kifogtál egy szart!
Az SXV egy szép motor ezt nem vitatom, nekem RXV550volt az is gyönyörű.Sok gondom volt vele azért adtam el, és nem a kötelező szervizekről beszélek.3000km volt a motorban amikor alsó tömítés szakadás végett belefolyt a víz a blokkba,aztán az első teleszkópból ömlött az olaj, ventilátor állandóan pörgött, önindítója katasztrofális volt.Tetettem rá akkoriban én is programokat hogy jobb legyen, cseréltettem gyertyákat benne de nem igazán használt.Szóval meguntam az egészet hogy mindig valami gondja volt, többet állt mint ment.Lett helyette MT-03 utána meg SMC625 na azt hívom én motornak.És itt most nem az SXV, RXVt akarom leszólni.
nemcsak az erő a lényeg nálam persze azis fontos deha nem tetszik valami arra nem szivesen ülök rá de az olaszok is mindig is tudtak motort tervezni legalábbis külsőre..

sxv nem tudom hogy miért fogott meg annyira hogy szinte más márka nem is nagyon izgatja fel a fantáziámat najó a husqvarna de azis csak második számú versenyző volt mindig is az sxv tetszett