Ha jól tudom, a scroll gombot kell nyomvatartani plusz a gyújtáskulcsot elfordítani (vagy fordítva), vagy valami ilyesmi.... akkor tudsz bejutni a szervízmenübe, ahol még az üzemóra periódust is tudod állítani.
Tisztelt Motorosok! Kérdésem lenne a tapasztaltabb Rxv-sekhez!
Itthon szeretném megoldani az olajcserém már villog az olajcserét jelző ikon.
Nem az olajnyomásos!
Ha kicserélem az olajat szűrővel el fog tűnni az a jelzés? Rxv 450em van 2007es!
Most vettem esetleg még olaj ügyben meghalgatnám a tanácsaitokat! Milyen olajat adjak neki? köszönöm előre is a normális válaszokat!
Annak idején én is beszéltem ezzel a sráccal. A Milé-nél van kiállítva a motorja. Nekem korrekteknek tűntek a Milé-s srácok (Dunakeszi), kérdezz rá a motorra Tőlük.
Amit többen is írtak:
- meg kell tanulni elindítani (nem bonyolult, de oda kell figyelni, hiszen -mint mindene- az önindító is alul méretezett.
- igényli a törődést (sűrű szervízintervallum), nem km-es.
- a szerviz ára horror, de oda csak a gari időre hordd!
- a vízátfolyást már a 2007-nél is megszüntették (más a tömítés).
- a 450-re nekem is mondták, hogy kevesebb a gond velük.
2007-es Motor 2009 őszén kapott egy új blokkot azt mondta hogy ennek a blokknak már nincsenek tipushibái persze tudom hogy ennek a motornak nagy szervizigénye van de azért nyugodtabb vagyok hogy már egy javitott blokkon ülök
Nagy valószínűséggel az eladó ott arra gondol hogy a két blokk fél lett cserélve! De vajon miért? Van egy víz és olaj járat ami nagyon közel van egymáshoz túlmelegedés esetén ez egy hibásodási pont ezt küszöbölték ki a 2008-2010-es modellek-ken már! Lehet nagyon elvetemedett neki a blokk fél és már az új blokk-al lett össze rakva. Akkor viszont már egy új blokk os verzió és jobb mint a régi erre kérdezz rá. Egyébként csak verseny körülményeknél hallottam az összefojást!
köszi az irást sokat segítettél az a baj hogy a hasznaltauton csak 550-es van viszont van egy 550-es amibe 2009-es blokk van szerinted így meg lehet venni most lett bejáratva és olajcsere megvolt meg ami kellet azt mondta a srác 450km van benne
Mire a 9000-ig eljut a motor, addigra elveszti úgyis a garit.
Szerintem csak géppel lehet ki ütni a lámpát!
Itthon szeretném megoldani az olajcserém már villog az olajcserét jelző ikon.
Nem az olajnyomásos!
Ha kicserélem az olajat szűrővel el fog tűnni az a jelzés? Rxv 450em van 2007es!
Most vettem esetleg még olaj ügyben meghalgatnám a tanácsaitokat! Milyen olajat adjak neki? köszönöm előre is a normális válaszokat!
Ide: http://szme.kozos.info/?q=node... leírtam az első tapasztalataimat az SXV 550-ről.
Amit többen is írtak:
- meg kell tanulni elindítani (nem bonyolult, de oda kell figyelni, hiszen -mint mindene- az önindító is alul méretezett.
- igényli a törődést (sűrű szervízintervallum), nem km-es.
- a szerviz ára horror, de oda csak a gari időre hordd!
- a vízátfolyást már a 2007-nél is megszüntették (más a tömítés).
- a 450-re nekem is mondták, hogy kevesebb a gond velük.
Egyébként csak akkor ha vett bel, az meg drágább mint egy kpl, motor