Szia.Talán ez már engem is érdekelne,kérdés hogy nem e tesz kárt a kipufogó szelepekben.Mennyit használtad,hogyan reagált rá a motor,kell-e valamit átállítani ? Érdekelne az ára,és ha lehet,egy pár kép.
Szia.
Nekem vagy egy dobom sxv,rxv-re rozsdamentes, csináltatott egy az egyben bemegy a gyári helyére (4 csavar + 2 rugó kb. 10 perc felrakni) ha érdekel szólj és megbeszéljük.
Na most aztán teljesen összekevertetek! Mi ez az x meg perforált meg vagdalt meg simán átmenőcső? Basszus ember legyen aki ezt érti! Gondolom a hegesztés elköszörülésére gondoltál,hogy simább legyen a gázáramlás? Mert ugye az is, egyfajta fojtás! De attól nem változik a hangja! Nekem meg azzal van a bajom,mert olyan,mint egy wartburgé!
Ha meg nézed az egész ki puff rendszert akkor a hátsó hengernek rövidebb a csöve ezért nem jó az átmenő!
A Silmoto Akra hátsó hengerének a csövén nem véletlen van a kurfli!
Szóval ha a hátsónak kell a trükk hogy a két henger összhangban legyen!
Lehet megvan az oka, de én nem igazán értem minek bele az az X, én simán két perforált csövet végigengednék benne egyenesen, körülötte szépen kitömni gyapottal, osz' haddszóljon!
Először is a leömlőket vedd le ott belül 25mm ki lehet tágítani 30mm re! Sajna az Aprilia így hegesztett. :-( www.aprilia-sxv.de%2F" title="http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=de&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.aprilia-sxv.de%2F" target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
És itt van alternatíva hogy hogyan kell belül a dobot át szabni nekem a keresztbe menő csövek vannak.
Nekem jó lett a régi programmal is.
Az Apriliánál csak Silmotó Akrapovic és Arrow dobokra van program othoni fusira nincsen! :-))
De szerintem a Silmoto az jó lehet ehhez a sufni tuninng-hóz! :-))
Nem gond meg tudom csinálni,szerszámom ,és tudásom is van hozzá,csak azt nem tudom,hogy mit csináljak!? nem találtam rá semmit. te hol találtál? Amúgy a gyujtástérképhez nem kell hozzá nyúlni?
Szevasztok!
Műhelybe kényszerült a csapásmérő,egy hátsókerékagy generálra,és gondoltam amíg áll,addig csinálok vmit a kipuval! Vagy házilag ne álljak neki? Vagy ha igen akkor mit csináljak vele? Ötlet, vki?
Apraszaki, a notyó becsomagolva áll!
Nem ismerlek ezért nem itélek!
Amit látok az adatlapodon azután javasolom hogy szerintem inkább 450 legyen a választás!
Az 550 et nem nagyon lehet meg ülni persze ha te érzed.......
Szia.
Nem erősebb az rxv csak rövidebb a kihajtása ezért lehet erősebbnek érezni mint egy sxv-t. Ja a nyomatékot is alacsonyabb fordulaton adják le mint az sxv-k. De a motorerejük sokban függ az aktuális programjuktól meg légszűrő, kipufogó (már ha nincs széthajtva) is.
Köszönöm a segítséget- Ismerem a google-t szoktam is használni.
De mivel hogy az egyik helyen az Rxv-t erősebbre írják mist az Sxv-t és van ahol fordítva így gondoltam megkérdezem itt a fórumon hogy mégis mi a valóság.
0670-6247573 Bán Levente az Apriliánál volt szervízvezető Dkeszin.
A Kökénynek is szervizelt az én motoromat is ö műtötte amikor volt baja már annak több mint 2éve! és 6000 km e.
Közben meg találtam valamit az egyik ismerősöm oldalán a Facebookon:-)))
Nekem vagy egy dobom sxv,rxv-re rozsdamentes, csináltatott egy az egyben bemegy a gyári helyére (4 csavar + 2 rugó kb. 10 perc felrakni) ha érdekel szólj és megbeszéljük.
Köszi az infót! Majd mondom,hogy mi lett! Már ha lesz belőle valami!
Motul 5100 10W-40
Motul 7100 10W-40 MA2
Motul 300V Factory Line 10W-40
Motul Chain Lube Factory Line láncspray
Facebook-on is követhetsz : Jelölj!
Csak jól tömd meg kipuf gyapottal!
A Silmoto Akra hátsó hengerének a csövén nem véletlen van a kurfli!
Szóval ha a hátsónak kell a trükk hogy a két henger összhangban legyen!
de az enyém ilyen.
www.aprilia-sxv.de%2F" title="http://translate.google.hu/translate?hl=hu&sl=de&tl=hu&u=http%3A%2F%2Fwww.aprilia-sxv.de%2F" target="_blank">http://translate.google.hu/tra...
És itt van alternatíva hogy hogyan kell belül a dobot át szabni nekem a keresztbe menő csövek vannak.
Nekem jó lett a régi programmal is.
Az Apriliánál csak Silmotó Akrapovic és Arrow dobokra van program othoni fusira nincsen! :-))
De szerintem a Silmoto az jó lehet ehhez a sufni tuninng-hóz! :-))
De én biztosan nem állnék neki szerintem elég macerás nekem 20,000,-ért nyitották ki.
Műhelybe kényszerült a csapásmérő,egy hátsókerékagy generálra,és gondoltam amíg áll,addig csinálok vmit a kipuval! Vagy házilag ne álljak neki? Vagy ha igen akkor mit csináljak vele? Ötlet, vki?
Apraszaki, a notyó becsomagolva áll!
De ami nem öl meg az erősít!
Amit látok az adatlapodon azután javasolom hogy szerintem inkább 450 legyen a választás!
Az 550 et nem nagyon lehet meg ülni persze ha te érzed.......
Nem erősebb az rxv csak rövidebb a kihajtása ezért lehet erősebbnek érezni mint egy sxv-t. Ja a nyomatékot is alacsonyabb fordulaton adják le mint az sxv-k. De a motorerejük sokban függ az aktuális programjuktól meg légszűrő, kipufogó (már ha nincs széthajtva) is.
Miért kérded csak úgy?
De mivel hogy az egyik helyen az Rxv-t erősebbre írják mist az Sxv-t és van ahol fordítva így gondoltam megkérdezem itt a fórumon hogy mégis mi a valóság.
A kutyafáját, ki ez az ügyes kölök? Biztos a tokaji felvonuláson volt.
A Kökénynek is szervizelt az én motoromat is ö műtötte amikor volt baja már annak több mint 2éve! és 6000 km e.
Közben meg találtam valamit az egyik ismerősöm oldalán a Facebookon:-)))