Oldalra kihúztuk hárman, aztán egyszer beindult és ment tovább a menet. . Akkor gondolom iridiumos a gyertyád, azokhoz kell általában 17es kulcs, meg kisebb a porcelán. Szinte biztos hogy az lesz a baja, cseréld ki.
Amarha és te hogy mentél tovább? :D Élmény lehetett onnan kiszedni.. mikor én a bokáig érő sárból mire kitoltam már a faszomról is folyott a víz.. Nekem meg azért ázik a be ott mert ahogy mondtam kisebb kerámiájú gyertya van benne(17 es kulcsal is jön le) és mellette annyi hézag van mint ide Moszkva.. De amint tudok bemegyek a boltba aztán veszek egy normálisat a faszba..
Pedig milyen fasza idő volt ma te úr Isten Lementem az útról, rámentem egy földre, húztam a gázt aztán 1 centit nem mentem előre, csak a kerék ment lejjebb
Ez volt nekem is. A gyertyapipa lezáró része ami a porcelánra fekszik fel le van törve, nem tudom hogy törhették le... Ott ha vizet kapott egyből leállt a motor, gondolom letestelt. Ideiglenesen kapott egy gumiharangot, de annyira bejött hogy rajta is maradt.
Nekem itt jött elő a probléma, nem volt őszinte a mosolyom.
ezzel még a programot is megragasztod akkor nem kell bemutatni a víz káros hatását az áramkörben. keresd gyújtásnál a hibát. mindent tömíts le. én megtettem másnap mikor megvettem, majd tettel fel képet róla. MINDENKI körberöhögött hogy egy dilettáns szerelő csinál ilyen kókány munkát. és láss nekem nem ázott be sehol se eddig. körbe minden a karbitól kezdve a blokk szellőzés, gyújtás rész.
nézd végig a kábeleket, csatlakozót. ja és ahonnan kijönnek a kábelek ott is tömítsd le. ilyenek mint te nem hisznek az fbs-ben
a gyertyapipát pedig hajítsd el!
basszátok meg.. Ma kiakadtam az RX-emre.. elmentünk haverral motorozni, aztán átcsapattam egy jó 30 néhol 40 centis "pocsolyán" aztán leállt. gyertya ki semmi nyoma semminek sztem szépen éget, habár nem őzbarna(de krorszmotrornál nem is kéne annak lennie nem? ) utána tologattuk annyit mint a kurva annyja, aztán beindult mintha semmi baja nem lett volna.. utána megint átmentem a vizen megint ugyan ez... azt vettem észre h mintha a gyertyapipa lejött volna. Ilyen köcsög "Bosch Platinum" gyertya van benne aminek vékonyabb a szára sokkal tehát nem vmi passzentosan megy rá a gyertyapipa. Ha az beázik az lehet a baja? (de adott szikrát ) utána mondom jovan megyek haza faszomat, megint egy kisebb pocsolya, ott is odabaszott egy kis vizet a blokkhoz aztán leállt. Van valami vezeték ami miatt csinálhatja ezt? kb 15 perc állás után sok tologatásra indult csak el. Utána kitámasztottam, eldőlt letörött a kuplungkarom telibe, meg a hátsó indexem... Ez nem az én napom!
Egyébként van róla videó, ha gondoljátok felrakom..
Bocs a regényért
Én ugy voltam vele hogy lerakom, de egyszerűen nem bírom :D Pénteken 12 °C erre.. Ez nem lehet véletlen! Amugy most olyan bajom van h a power nyelvben a menet kivan kopva faszig és nemlehet egyáltalán meghúzni.. Egyik loctite 2 hónapot bírt, aztán az is elengedte. A mostani (tacskóbana legdrágább :D) loctite meg 2 percet... Már teljesen felbaszott.. Annyira hogy már radikalizálódtam :D Ha nincs jobb ötletetek akkor holnap elviszem egyik spanomhoz aztán odahegesztjük a gecibe :D Nem is értem, hogy minek oda menet...
Pedig milyen fasza idő volt ma te úr Isten Lementem az útról, rámentem egy földre, húztam a gázt aztán 1 centit nem mentem előre, csak a kerék ment lejjebb
Nekem itt jött elő a probléma, nem volt őszinte a mosolyom.
http://youtu.be/sfjKyNccEQs
Ma én is csapattam egyet, nekem csak a térdvédőm egyik csatja bánta, meg a benzin ami elfolyt
a gyertyapipát pedig hajítsd el!
Egyébként van róla videó, ha gondoljátok felrakom..
Bocs a regényért