Sziasztok!
Lenne nekem egy nagy problémám amit már elég rég óta nem tudok megoldani.Lenne nekem egy nagy problémám amiben szeretném ha segítenétek. Mióta megvettem, nem tudok vele mit kezdeni : kb7-7500 fordulaton elkezd dadogni. A motor egy rotax123-as 34delorto karbival,membranos power szeleppel. Már a következőket csináltam a motorral:gyertya csere(b10eg) komplet gyújtás csere(álló rész+ trafó). A forgó résznek semmi baja nincs. Karbi beállítása(fúvóka cseréi+keverék beállítás). Power takarítás.Henger levétele(nincs rajta sérülés és a dugón sem láttam átégést). Még annyi hogy azt már megfigyeltem , hogy a dadogás azért lehet hogy amikor eléri azt a bizonyos fordulatott akkor a power folyamatosan nyit-zár.(oda-vissza mozog). De megcsináltuk azt is hogy kinyitottuk teljesen és akkor is ugyan úgy dadogot. Olyan a hangja mint ha nem lenne gyújtás vagy inkább kihagyogatna. Ezt szeretném megkérdezni hogy mi lehet a baj szerintetek??? Még azt is megköszönném ha leirnátok a gyári beállításokat. pl.főfúvóka méret,tűhelyzet,gyújtás helyzet...stb.
Köszönöm előre is a válaszaitokat!!!
Ez má 6. hozzászolásod evvel a 160as polini hengerrel, sztem senki nem akarja azt megvenni mivel a gyári henger többet ér mint az, és ezt te is jól tudod de azért még írd be 125X.
mi is voltunk ott....az a faházas camping nem vmi diák szállás volt? mert ha igen akkor durva hely.... ablak általába a kezembe maradt mikor ki akartam nyitni...
Jaja Fertődi kastély az meg a Dóri Motel kemping lehetett amiben voltatok, sztem jó hely szép helyen van, hangulatós faházakkal tök fasza az egész. én fertödön szoktam motorozni legtöbbet ottvannak haverjaim.
Nem tud valaki Rx 125öt, lehetöleg rendszámos, és jól nézzen ki, ne legyen anyira szakadt, olyan 310-320 körül - +10ezer Ft
Neten netalálok semmi jót csak ilyen szakadt ak vannak meg 50es papirral van az összes
igen, szeretnék valami bokorugrót.
kizárólag nálam idősebbet... amit nem kell sajnálni.
itt lakom a puszta közepén, és nincs egy becsületes homokfutóm. ez tarthatatlan.
nos, az én problémám hasonló.
az én lábam sem földig ér néha, de sajna én már hiába várok tovább, nem fogok nőni
a kérdés így tehát a következő :
alapprobléma: létezik-e 80 cm-nél alacsonyabb crossenduro, legalább 125-ös?
járulékos kérdés: nem igazán tudom elképzelni, hogyan lehet használni egy motort anélkül, hogy leérne a lábad, de lehet hogy ez csupán az alulképzettségem miatt van. nem elképzelhetetlen, hogy létezik egyfajta "alacsonyvagyokdeügyes"-technika, amivel megoldható. ha van ilyen, ez is érdekelne. (konkrétan egyéni tanácsokra/élménybeszámolókra vagyok kíváncsi, pl. "nekem is volt ilyen problémám, de...", vagy "én is így voltam, vele, úgy oldottam meg, hogy..."
Lenne nekem egy nagy problémám amit már elég rég óta nem tudok megoldani.Lenne nekem egy nagy problémám amiben szeretném ha segítenétek. Mióta megvettem, nem tudok vele mit kezdeni : kb7-7500 fordulaton elkezd dadogni. A motor egy rotax123-as 34delorto karbival,membranos power szeleppel. Már a következőket csináltam a motorral:gyertya csere(b10eg) komplet gyújtás csere(álló rész+ trafó). A forgó résznek semmi baja nincs. Karbi beállítása(fúvóka cseréi+keverék beállítás). Power takarítás.Henger levétele(nincs rajta sérülés és a dugón sem láttam átégést). Még annyi hogy azt már megfigyeltem , hogy a dadogás azért lehet hogy amikor eléri azt a bizonyos fordulatott akkor a power folyamatosan nyit-zár.(oda-vissza mozog). De megcsináltuk azt is hogy kinyitottuk teljesen és akkor is ugyan úgy dadogot. Olyan a hangja mint ha nem lenne gyújtás vagy inkább kihagyogatna. Ezt szeretném megkérdezni hogy mi lehet a baj szerintetek??? Még azt is megköszönném ha leirnátok a gyári beállításokat. pl.főfúvóka méret,tűhelyzet,gyújtás helyzet...stb.
Köszönöm előre is a válaszaitokat!!!