Tudom mert autóban az olasz mellett voksoltam, mert Alfa őrült vok! Tudom hogy nem a legmegbizhatóbb de akkoris. Bár ezt egy olaszmotor imádónak nem kell elmagyaráznom ,csak hogy tudd értem mit mondasz...
Ja meggyőztél,amugy, jövöre veszek egy rsv-t még nem biztos hogy factory-t de rsv-t nagy 190es gumival mert az a brutál
Az MZ tényleg nem nagy szám nehéz , nagy , gyenge és még a design sem időtálló... A VTR már sztem kicsit elavult konstrukció a Tl meg már olyan öreg mint az országút . Aprilia RSW 1000 Factoryt kell venni V2-es kategóriában a legnagyobb elég kiforrott nincs számottevő gyermekbetegség ami viszont van Öhlins futómű elemek, gyönyörű időtálló OLASZ design, sok karbon ,OZ kovácsolt kerék brutál hanng (nyitott kipuffot rá!!) és brutál V2 POWAAAA !!! Ezzel a motorral mindenki tisztelni fog nagyobb presztízse csak egy Ducati-nak vagy MV Agustának van úgyhogy garantált a jó megjelenés bárhol!!!! A csajok megzabálnak az tuti a srácok pedig tisztelni fognak.... Ha a 3 legutóbb említett márkát le akarnám fordítani autó márkára akkor az Aprilia=Maserati Ducati=Ferrari MV Agusta=Bugatti csak h érezd mit jelent ilyen gépeket birtokolni és az hol helyezkedik el presztízsben
Heló!
Én tavaly vettem egy 2002-es R-es millét!
Nekem voltak apróbb bajai, az enyém ilyen! Valamelyiknek meg semmi baja!
Ja a hátsó fék az nekem is csak dísz, de meg lehet csinálni!
Nagyon jól néz ki, erős is, jól is megy ahoz képest hogy V2, hangja brutális!!!!!!!
Na meg egyedi, nem japó tömegcikk!!!!!!
Hello madmaxbiker! Én áprilisban vettem egy 4 éves RSV-t és csak az Öhlins teleszkop szimeringjét kellett kicserélnem. Ha nem az "R"-es változat van akkor ezt sem kell. Egyébként meg csak olajat meg gumit kell rá venni mint bármelyik más motorra is! Viszont egy komoly nyomós érv szól az RSV mellett. Használtak között az R-es, újaknál a Factory azonos évjárat a VTR SP2-vel közel azonos árakon vannak. Csakhogy az Aprilia Öhlins futóművet, Öhlins kormánygátlót, OZ kovácsolt magnéziumfelnit, Brembo fékeket, karbon idomokat és időtálló formát kínál. Lehet, hogy az életben nem fogom kihasználni ezeket a versenycuccokat, de kit érdekel ha annyiért adják mint a japán alkatrészeket (showa, nissin, stb...)!!!
Megbízható, csak szerintem az RSV sokkal jobban néz ki, a legnagyobb baj viszont hogy az SP inkább viselkedik sorosnégyes módra (kevesebb nyomaték, pörgős, felül megy mint a barom), hiába V2.
Ezért mondtam, hogyha igazi V2-es sportmotort akarsz, akkor Mille.
Azért ha V2-es sportmotort akarsz, még mindig a Millével jársz a legjobban szerintem.
És hátha szerencséd lesz, és neked nem jön elő egyik probléma sem!
Csodás hírek
na lehet hogy ezért választok inkább VTR-t vagy TL-t bár a TL nem annyira occso mint amilyen öreg és nem annyira jó mint egy vtr vagy rsv. Nehéz választás!
Ami az újabbakra tuti igaz, hogy sokszor eltűnik a hátsó fék, nem működik valami miatt.
Ami pedig mindkettőre, hogy soknak az alsó munkahengere szétmegy, vagy fellevegősödik, nem tudom, de a lényeg hogy megadja magát a kuplung. Egy barátom Milléje összesen már több hónapot volt szervízben emiatt, mióta megvan neki.
Ja meggyőztél,amugy, jövöre veszek egy rsv-t még nem biztos hogy factory-t de rsv-t nagy 190es gumival mert az a brutál