Kis Talmából meg a többi versenyző csinált bohócot.
Ténylg 1200-sek lesznek a Ducatik,ne már? Minek kell tönkre baszni egy Kategóriár már megint? Aztan pár év múlva kitalálják,hogy a sorosok is 1200-esek legyenek...ésigytovább...
Nagyon eltértünk a tárgytól miszerint a 636 veri a millét.600-ról átülni 1000-re kissebb változás mint sbk rol gp-re.keress jobb példát.De ha életében akkor ült először a gixeren ok.
atya úr isten. jóember te tudod miről írkálsz???
tehát te ráülsz egy gp motorra, akkor te pl.3 sec-cel maradsz le a páylacsúcstól??? javulsz egyből pl a jelenlegi idődhöz képest 5-8 másodpercet???
attól nem leszel gyorsabb, mert egy gp-s motorral mész életedben először!
sőt...
szerintem inkább halgass, mert iszonyat baromságot írkálsz!
Jólvan nyugi ne kapd fel már a vizet. Ezek szerint Atomnak több esélye lett volna egy 600-asal.Nekem nem jön be a mille.Csak láttam már éjjeliört nappal meghalni.
De ez az akkor ment először......... azért elég gáz 30le előnnyel a súlyrol nem is beszélve.
egészen pontosan meg 17-tel :o))))
sorry! nem hagyhattam ki. süt a nap!
hétvégén enduroztam 8 percet. azaz mentem egyesben meg kettesben egy husquarna 610-essel.
jaaj de jó volt.
semüveg nélkül hóesésben, na meg kesztyű nélkül!
ezzel kibírom most még vagy 2 hétig.
aztán meg itt a tavasz!
Szabó nyert Atom ellen.
de agyrém ami itt megy ezzel kapcsolatban. azt senki nem teszi hozzá, hogy Adorján akkor ment először versenyen az ezressel!
s asszem jobb kört ment, mint szabó.... ha nem is, mindegy, de kb másfél motorral nyert max Szabó.
mindegy.
akkor nem versenyzünk. mert minimum 10 sec-cel gyorsabb vaygok. :o((
Tavaly kapott ki valamilyen kupában millétől gsx-r 1000 k5 nem ez alényeg .Nagyon állat a kawa 636 csak én a 105 kilómmal közel nem tudtam olyan köridőt menni mint az s4r monsterral pedig az nem egy versenygép.
ugy tudom a hringen mz-kkel is mennek 2.20 alatt, pályán nem az a kérdés, hogy mennyi LE meg mennyi a topspeed.
Kanyar sebesség , ez a titka, gondolom most nem mondtam uj dolgot
engem egy 2t 125-össel is le lehet előzni mert kanyarban parázok (hring 2.24)
erősebb is, meg nyomatékosabb is a mille. nem ez a kérdés. :o)) mind a régi, mind az új.
csak azt mondom, hogy a kawa megeszi a mill-et. legyen az új, vagy régi, és gyárikról beszélünk!
Az tény,hogy a sor4-ben több a tartalék egyenesben mint a v2ben( bár Pitt most biztos nem akarta annyira húzni)De ha valaki kitudja használni a v2 előnyeit max akkor fogja meg egy egykorú szintén széria 750(gsx-r) ha kanyarból kijövet megvárja.Láttam a kis Talmát széria 600-on bohocot csinált a h.ringen az összes 1000-es gépből,pedig a célegyenesben lassabb volt.2007-töl megváltoznak az SBK szabályok V2 1200ccm.Legalább ez a vita is lezárul.
na csak, hogy neked is igazad legyen :
ha mille R-ed volt 2003 előtti akkor:
-Maximum power at crank
96 kW (130 HP) at 9,500 r.p.m.
Maximum torque at crank
10.3 kgm (101 Nm) at 7,250 r.p.m.
2003 utáni:
-- Max power up to 138bhp, torque up to 108Nm
ergo a 2003 utániak kissé erősebbek vagyis a 600-asokat mind nyomatékban mind erőben verik.
a 636 mint mondtam más tészta
amugy meg tök mind1 én azt is élvezem ha 90-el megyek
Szia SV! Mi a helyzet, a Motorosok átszivárognak ide is? Viking, Balusk8, Ria, Féreg, Te, nem is tom ki még... egyébként nem baj, sőt! ! ! Legyünk minél többen, meg minden.
Szerintem ide is "beszólhatnátok", ha terveztek ködös, azaz közös gurulásokat az ottaniakkal!
balusk8
Ha arra a 70eft-os karbonidomra gondolsz, amit én láttam hirdetésbe, akkor ne is foglalkozz vele, én voltam nála megnézni, az oldalidomok jók, de a többi törött vagy repedt.
A farokidom olyan, mintha egykerekeztek volna és leért volna az idom és becsuklott, utána meg csak kihúzták. Na mindegy lehet, hogy nem egyről beszélünk.
az enyimet toltuk 2 métert a fotó kedvéért , kétszer beröffentettük, meg ültem rajta 2 percig
de már jó lenne menni vele egy gömböt,csak hujekocsog az idő már megint
Ténylg 1200-sek lesznek a Ducatik,ne már? Minek kell tönkre baszni egy Kategóriár már megint? Aztan pár év múlva kitalálják,hogy a sorosok is 1200-esek legyenek...ésigytovább...