Szia balusk8!
Hát a fordulatra nem emlékszem, ilyen sebességnél nem nagyon néztem az órát.
A haverom milléjéről annyit tudok mondani, hogy sportlégszűrője van, sportdob, meg az első fogaskerék a gyári 17-ről 16-ra van cserélve.
Igen az órák jó dolgokat tudnak mutatni.A volt 2003-as 750gixerem 274nél ment 252-t.Egy másik motor meg 17500-nál forog 16200-at,ami még igy sem semmi,de mirejó ez a sok kamu?!
es olcsobb lett volna.
most megint egy uj motort kell kifejleszteni...es akkor most az 1000-es Mille meg Ducati megszunik?ami egy tok jo kategoria volt,es mar igy sem tudjak kimotorozni.
soha nem mondtam, írtam, hogy szarul megy.
a 290 meg nem motorozás nekem, tehát nem mindősítem teljesítménynek.
egy kibaszott stabil motorral nyél gázon egyenesben menni, nem kell hozzá szakértelem, hozzáértés, technika.
csak minire tudd összehúzni magad
Ja értem túró!
Hát mondjuk én speciel egy 600-as chopperről ültem át millére, nekem ez is elég nagy váltás volt, de azért úgy gondolom a mille se megy rosszul, hangsúlyozom nincs más gyorsaságis tapasztalatom, de a haverom a 2001-es milléből kihozta a 290-et. Az már nem rossz szerintem.
magabiztos!
én erre nem esküdnék meg!
sőt. nem tudom hogyan mész, de biztos vagyok benne, hogy ha átülsz egy másik motorra, aminek a teljesítménye "nagyobb" nem mész egyből ugyanolyan kört, vagy gyorsabbat azzal a motorral amire átülsz, mert erősebb...
testartás, fék, gázreakció, gumi, váltó áttételezés, súly ezek mind olyan dolgok, amiket szokni kell.
ez az én véleményem, az élet meg igazolhatja mindkét feltételezést! :o)) a tied ritkább...
pl amikor rossi átült a yamahára, a kisebb teljesítményű motor nyert... biaggi meg jól második lett, az örök hondájával. ez téged igazolhatna, ha ne lettek volna előtte tesztek, versenyszimulációk... s rossi nem lenne akkora tehetség, mint amekkora.
Azért tudnék példákat felhozni hogy valaki kategoriát vagy márkát váltott és mindjárt az első versenyt megnyerte.Mégegyszer,ha akkor ült életében először k51000-en ok De hát amit elver egy 600 csak illene elverni 1000-el is.Vagy nem .
Hát a fordulatra nem emlékszem, ilyen sebességnél nem nagyon néztem az órát.
A haverom milléjéről annyit tudok mondani, hogy sportlégszűrője van, sportdob, meg az első fogaskerék a gyári 17-ről 16-ra van cserélve.
neked mennyit pörgött 6.ba??? nekem 9et azt szevasz!
Óra szerint 270-et én is kicsikartam az enyémből, de én nem pörgettem, úgy 100-ról hatodikban.
de vaze ő 2001-es millével ment 290-t nem factoryval!!
az enyim meg 261-nál baszik többet menni
a tököm sem emléxik pontosan
majd az idén gps-el bemérem
Vazz kár volt eladnom a bóbitát, azzal még a hóba is tunnák menni e
most megint egy uj motort kell kifejleszteni...es akkor most az 1000-es Mille meg Ducati megszunik?ami egy tok jo kategoria volt,es mar igy sem tudjak kimotorozni.
én most akár egy mz-vel is motoroznék ha jóidő lenne
Az SBK szabályokhoz már 1szer hozzányultak ccm terén . A hengerenkénti sulykorlátozás is megoldás lehetettvolna mint a gp-ben.
a 290 meg nem motorozás nekem, tehát nem mindősítem teljesítménynek.
egy kibaszott stabil motorral nyél gázon egyenesben menni, nem kell hozzá szakértelem, hozzáértés, technika.
csak minire tudd összehúzni magad
Hát mondjuk én speciel egy 600-as chopperről ültem át millére, nekem ez is elég nagy váltás volt, de azért úgy gondolom a mille se megy rosszul, hangsúlyozom nincs más gyorsaságis tapasztalatom, de a haverom a 2001-es milléből kihozta a 290-et. Az már nem rossz szerintem.
elméleti konfliktus.
mindenki a gázt húzná már, így verbálisaan vagyunk menők! :o))
én erre nem esküdnék meg!
sőt. nem tudom hogyan mész, de biztos vagyok benne, hogy ha átülsz egy másik motorra, aminek a teljesítménye "nagyobb" nem mész egyből ugyanolyan kört, vagy gyorsabbat azzal a motorral amire átülsz, mert erősebb...
testartás, fék, gázreakció, gumi, váltó áttételezés, súly ezek mind olyan dolgok, amiket szokni kell.
ez az én véleményem, az élet meg igazolhatja mindkét feltételezést! :o)) a tied ritkább...
pl amikor rossi átült a yamahára, a kisebb teljesítményű motor nyert... biaggi meg jól második lett, az örök hondájával. ez téged igazolhatna, ha ne lettek volna előtte tesztek, versenyszimulációk... s rossi nem lenne akkora tehetség, mint amekkora.
Látom már megy a vita. Az a lényeg, hogy süt a nap, olvad a hó, aztán remélhetőleg lesz tavasz.
a motorok teljesítményéről, vagy a versenyzők adott helyszínen nyújtott teljesítményéről...
ülj te egy ezres gixerre s menj 10 seccel jobbat :o)
én mérem az időt!