Engem igazából nem érdekel a motorom végsebessége!
Sőt még az sem túlzottan hogy 200fölött hogy gyorsul!
Szeretek vele motorozni és nem izgat ha pályán elmegy mellettem valaki!
Túró, nem figyeltél!
Imádom a V2 feelinget, a hangja nyitott rendszerrel egész egyszerűen tutajos, én is csesztettem a "japánegyengsxrzxcbryzfr-en) ülő haverokat, amíg Ducim volt, ha rám szakad na a lottó 5-ös, tutira vennék egy 999S-t, DE nagyon meglepődtem, amikor felültem a nagygixxer-re...
magától ment az a motor? egyik sofőr jobb mint a másik.
1., esetleg vedd azt figyelembe, hogy adorjánnak az volt asszem az első, vagy második versenye az ezressel!
2., adorján ügyes gyerek, szabó is az, s adorján még nem volt a meklau suliban. szabó már kijárta. :o)
3. vegyél millét akkor.
Tényleg megdöbbentő a különbség, ezért emeltem ki.
Kíváncsi vagyok, hogyha "kicserélem" az R1 futóművét, mi lesz a helyzet!
Aztán lehet hogy csak beállítás kérdése, fene tudja...
ha azt mondjátok hogy az aprilia kb egy 600 as al ér fel .
Akkor az hogy lehet hogy a pancsi ringen az apriliával hogy verte meg a k5 ös suzukit ráadásul az Adorjánt !!??????
Torro: Van is teljesítményelőny, de azt Te is nagyon jól tudod, hogy a végsebesség egy csomó egyéb dologtól fügy, ráadásul nem mindegy, hogy a kanyar után 400 vagy 800 méterrel éred el mondjuk a 300-at. Lehet, hogy Laconi 300-at megy Monzában a féktáv előtt, és Corser 290-et, de Corser már az utolsó 4-500 métert végig ennyivel teszi meg, Laconi meg mondjuk csak 200-at.
Áttételről, légellenállásról (keresztben álló sor4 eleve szélesebb) nem is beszélve...
Más: A Ducati-nál kb. 1000-en dolgoznak, ebből 110!!! a versenyrészlegen. Ráadásul évek óta egy kiforrott blokkot javítgatnak, míg a japók új motorokat, sokkal kevesebb lóvéból néhány emberrel kalapálnak...
Egyébként viccen kívül, Akkor 1999 R1 vs. 1999 Mille:
Hát elég érdekes volt egy soros négyes után...ugyebár se nyomatékban, se teljesítményben nem versenyezhet az R1-gyel, viszont a sornégyeshez szokott fül miatt úgy mentem 180-nal, hogy azt hittem 120 körül járok!
Ez persze köszönhető az (R1-hez képest) iszonyú magas plexinek is, 200-ig egyenes háttal lehet rajta hasítani a 180 centimmel!
A blokkja az elég érdekes, nekem "mindjárszétesikezaszaralattam" érzésem volt, nem annyira jött be, de biztos meg lehet szokni.
3500 alatt csak csapkodott a láncával, semmit nem csinált - ennyit az alacsony fordulatszámon nagy nyomatékról (az R1-esem 1500-1800-tól gond nélkül tol).
Ez viszont gyökeresen megváltozott a sportkipufogótól (Blueflame! ): mostmár 2500-tól teljesen emberesen tol a Mille!
A fék az nem egy nagy történet, pláne az R1-esem "megbuherált" fékéhez képest, de full gyári állapotában is sokkal finomabb műszer volt a Sumitomo féknyereg ennél a Brembónál - igaz ugyan, hogy soha nem éreztem problémásnak a megállást a Millével.
Ami viszont a durva kategória, az a futómű! Valami olyan nyugodtan, magabiztosan teszi a dolgát hogy az hihetetlen! Ebben eléggé az R1 előtt van, gondolom ez jórészt azért annak is köszönhető, hogy az R1-ben huszonpárezer budapesti kilométer van, a Millében meg szinte semmi!
Remélem ez idén kiderül, és ki tudom cserélni a futóművet az R1 alatt!
Ezzel teljesen egyetértek, de még mindig maximum ott vannak, hogy versenyképesek a Ducatival szemben pedig elvileg elég korrekt teljesítményelőnyük kéne, hogy legyen.
Eszembe jut Pitt, amikor nyilatkozta, h lehagyta Baylisst a legutóbbi teszten a célegyenesben mert erő az van Boeven. Másutt szedte össze azt a 2-3 mp-et körönként.
Viking 1
Én tudom jól hogy utcán egy ezres sor4est nem lehet egy ezresV2höz hasollítani motorikusan. Nem is kell, más mindkettő! 1000V2 a 750sor4 váltója.
egy szó mint száz!
amit a boltból kihoznak, millét, azt a célegyenesben egy 600-as kenterbeveri! mondhat bárki bármit. tapasztaltam a millen is meg a 636-on is! )
ha meg van kicsit piszkálva ez az a két hengeresen, akkor egy 600 max a lépést tudja tartani vele, picit kezd elmenni a v2.
Háát, év vége felé qrvára feljavult Haga a szájharmonikával, és a szezon második felében majdnem mindent megnyert Vermuelen a CBR-rel.
És azt sem illik elfelejteni, hogy sem a Ten Kate, Sem a Yamaha Italia nem élvezett full gyári támogatást...ezek sokkal kevesebb léből gazdálkodnak mint a Ducati Corse, ráadásul friss gépeket reszelgetnek!
Éppen ezért egyedül a Gixxer készült el már a szezon elejére, a többiek év közben fejlesztették a motorokat, aminek meg is lett az eredménye az év második felére.
Corser is év elején szedte össze azt az előnyt, amit végül meg tudott tartani a végére...
Ráadásul amíg Laconi végsebességértékei 2005-ben is a legjobbak KÖZÉ tartoztak addig nem értem miféle egyenesbeli hátrányról beszélünk. 2005 nem jött nekik össze, én bánom a legkevésbé...nyertek már eleget.
Off: Cöccörö, először mondjuk onnan induljunk ki, hogy nem a négyhengeresek verték el a Ducatit(és az összes többit), hanem A SUZUKI! A többiek max pariban vannak vele de a legutóbbi teszteredményeket és Bayliss papa munkásságát tekintve már ezutóbbi állítás is erősen megkérdőjeleződik.
Szal várjunk még a temetéssel! 2006 nagyon érdekes lesz az tuti!
Háát, az elmúlt szezonban már nem annyira...2005-től megszűnt a 4hengeresek torokszűkítője, rögtön 210 lóerő körüliek lettek, míg a Duc 194 volt.
Nem sok babér termett nekik (sajnos, mert én is Duc-fan vagyok) 2005-ben, főként, ha azt nézed, hogy pl: 2003-ban az ÖSSZES futamot Ducati nyerte, 2004-ben Vermuelen a félgyári, elsőéves fejlesztésű CBR-rel már rendesen rájuk ijesztett, 2005-ben pedig...finoman fogalmazva is gyengécske.
A szűk, kanyargós pályákon a V2 alacsony fordulatú nyomatéka és fordulékonysága miatt még van esélyük, de egyébként...
én is amikor betoltam a buszba.
kipróbálni nem mertem... :o(