Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem vitatom.
én is amikor betoltam a buszba.
kipróbálni nem mertem... :o(
Engem igazából nem érdekel a motorom végsebessége!
Sőt még az sem túlzottan hogy 200fölött hogy gyorsul!
Szeretek vele motorozni és nem izgat ha pályán elmegy mellettem valaki!
Túró, nem figyeltél!
Imádom a V2 feelinget, a hangja nyitott rendszerrel egész egyszerűen tutajos, én is csesztettem a "japánegyengsxrzxcbryzfr-en) ülő haverokat, amíg Ducim volt, ha rám szakad na a lottó 5-ös, tutira vennék egy 999S-t, DE nagyon meglepődtem, amikor felültem a nagygixxer-re...
jössz pályázni!
ne legyél már ennyire hülye!?

magától ment az a motor? egyik sofőr jobb mint a másik.
1., esetleg vedd azt figyelembe, hogy adorjánnak az volt asszem az első, vagy második versenye az ezressel!
2., adorján ügyes gyerek, szabó is az, s adorján még nem volt a meklau suliban. szabó már kijárta. :o)
3. vegyél millét akkor.
egy elvakult soroskirály....
nem kurvára mindegy?
ha nagyapám motoros iskolába adott volna, akkor gyorsabb lennék.

végeredmény szempontjából suzuki első, ducati második...

szerencsére ezt a sportot időre mérik, nem a gyárban dolgozók létszámában....
Tényleg megdöbbentő a különbség, ezért emeltem ki.
Kíváncsi vagyok, hogyha "kicserélem" az R1 futóművét, mi lesz a helyzet!
Aztán lehet hogy csak beállítás kérdése, fene tudja...
1ébként korrekt írás volt, szal nem gúnyolódom.
ha azt mondjátok hogy az aprilia kb egy 600 as al ér fel .
Akkor az hogy lehet hogy a pancsi ringen az apriliával hogy verte meg a k5 ös suzukit ráadásul az Adorjánt !!??????
Fúú Danny elismerted, hogy egy olasz (!), V2 (!) vmiben jobb (!!!!) mint az R1.
Csalódtam benned...
Előbb-utóbb meglásd a Suzukit is dícsérni fogod!
Torro: Van is teljesítményelőny, de azt Te is nagyon jól tudod, hogy a végsebesség egy csomó egyéb dologtól fügy, ráadásul nem mindegy, hogy a kanyar után 400 vagy 800 méterrel éred el mondjuk a 300-at. Lehet, hogy Laconi 300-at megy Monzában a féktáv előtt, és Corser 290-et, de Corser már az utolsó 4-500 métert végig ennyivel teszi meg, Laconi meg mondjuk csak 200-at.
Áttételről, légellenállásról (keresztben álló sor4 eleve szélesebb) nem is beszélve...

Más: A Ducati-nál kb. 1000-en dolgoznak, ebből 110!!! a versenyrészlegen. Ráadásul évek óta egy kiforrott blokkot javítgatnak, míg a japók új motorokat, sokkal kevesebb lóvéból néhány emberrel kalapálnak...
Egyébként viccen kívül, Akkor 1999 R1 vs. 1999 Mille:
Hát elég érdekes volt egy soros négyes után...ugyebár se nyomatékban, se teljesítményben nem versenyezhet az R1-gyel, viszont a sornégyeshez szokott fül miatt úgy mentem 180-nal, hogy azt hittem 120 körül járok!
Ez persze köszönhető az (R1-hez képest) iszonyú magas plexinek is, 200-ig egyenes háttal lehet rajta hasítani a 180 centimmel!
A blokkja az elég érdekes, nekem "mindjárszétesikezaszaralattam" érzésem volt, nem annyira jött be, de biztos meg lehet szokni.
3500 alatt csak csapkodott a láncával, semmit nem csinált - ennyit az alacsony fordulatszámon nagy nyomatékról (az R1-esem 1500-1800-tól gond nélkül tol).
Ez viszont gyökeresen megváltozott a sportkipufogótól (Blueflame! ): mostmár 2500-tól teljesen emberesen tol a Mille!
A fék az nem egy nagy történet, pláne az R1-esem "megbuherált" fékéhez képest, de full gyári állapotában is sokkal finomabb műszer volt a Sumitomo féknyereg ennél a Brembónál - igaz ugyan, hogy soha nem éreztem problémásnak a megállást a Millével.
Ami viszont a durva kategória, az a futómű! Valami olyan nyugodtan, magabiztosan teszi a dolgát hogy az hihetetlen! Ebben eléggé az R1 előtt van, gondolom ez jórészt azért annak is köszönhető, hogy az R1-ben huszonpárezer budapesti kilométer van, a Millében meg szinte semmi!
Remélem ez idén kiderül, és ki tudom cserélni a futóművet az R1 alatt!

Hát, dióhéjban kb.ennyi.
Ezzel teljesen egyetértek, de még mindig maximum ott vannak, hogy versenyképesek a Ducatival szemben pedig elvileg elég korrekt teljesítményelőnyük kéne, hogy legyen.
Eszembe jut Pitt, amikor nyilatkozta, h lehagyta Baylisst a legutóbbi teszten a célegyenesben mert erő az van Boeven. Másutt szedte össze azt a 2-3 mp-et körönként.
Viking 1
Én tudom jól hogy utcán egy ezres sor4est nem lehet egy ezresV2höz hasollítani motorikusan. Nem is kell, más mindkettő! 1000V2 a 750sor4 váltója.
egy szó mint száz!
amit a boltból kihoznak, millét, azt a célegyenesben egy 600-as kenterbeveri! mondhat bárki bármit. tapasztaltam a millen is meg a 636-on is! )

ha meg van kicsit piszkálva ez az a két hengeresen, akkor egy 600 max a lépést tudja tartani vele, picit kezd elmenni a v2.

az sbk v2 meg összehasonlíthatatlan az utcaival.

tehát off a téma.
Háát, év vége felé qrvára feljavult Haga a szájharmonikával, és a szezon második felében majdnem mindent megnyert Vermuelen a CBR-rel.
És azt sem illik elfelejteni, hogy sem a Ten Kate, Sem a Yamaha Italia nem élvezett full gyári támogatást...ezek sokkal kevesebb léből gazdálkodnak mint a Ducati Corse, ráadásul friss gépeket reszelgetnek!
Éppen ezért egyedül a Gixxer készült el már a szezon elejére, a többiek év közben fejlesztették a motorokat, aminek meg is lett az eredménye az év második felére.
Corser is év elején szedte össze azt az előnyt, amit végül meg tudott tartani a végére...
Ráadásul amíg Laconi végsebességértékei 2005-ben is a legjobbak KÖZÉ tartoztak addig nem értem miféle egyenesbeli hátrányról beszélünk. 2005 nem jött nekik össze, én bánom a legkevésbé...nyertek már eleget.
Off: Cöccörö, először mondjuk onnan induljunk ki, hogy nem a négyhengeresek verték el a Ducatit(és az összes többit), hanem A SUZUKI! A többiek max pariban vannak vele de a legutóbbi teszteredményeket és Bayliss papa munkásságát tekintve már ezutóbbi állítás is erősen megkérdőjeleződik.
Szal várjunk még a temetéssel! 2006 nagyon érdekes lesz az tuti!
Már rég elmondtam volna, de nem akartam, mert mostanában ő is olvassa a topic-ot, és nem taktikus ha az ember az üzlettársának a lelkébe tapos...
Ne offoljá inkább mondd el az előd Milléjét hogy érzed az R1 után!
Nem emlékszem pontosan, de szerintem nem nagyon marad olyan dolog már, amit te ne kérdőjeleztél volna meg!!!
Háát, az elmúlt szezonban már nem annyira...2005-től megszűnt a 4hengeresek torokszűkítője, rögtön 210 lóerő körüliek lettek, míg a Duc 194 volt.
Nem sok babér termett nekik (sajnos, mert én is Duc-fan vagyok) 2005-ben, főként, ha azt nézed, hogy pl: 2003-ban az ÖSSZES futamot Ducati nyerte, 2004-ben Vermuelen a félgyári, elsőéves fejlesztésű CBR-rel már rendesen rájuk ijesztett, 2005-ben pedig...finoman fogalmazva is gyengécske.
A szűk, kanyargós pályákon a V2 alacsony fordulatú nyomatéka és fordulékonysága miatt még van esélyük, de egyébként...
1ébként az azonos köbcentijű négyhengeresek teljesítményelőnyét sosem kérdőjeleztem meg asszem.
... mondom... ez egy kötsög...
érdekes, a SBK-ban eléggé az élen vannak a V2-esek!!!
:PPPPPPPPPPPPP