Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kész a mocim! Mostmár jöhetne a jó idő!!
Olyan brutális a hangja még mindig, hogy csendháborításért minimum életfogytiglant kapnék
Hogyé adod majd????
Sajnos nincs rá pézem ,de érdekelne az ára!
Srácok!
Karbon a motoron Topic!!!!!!!!!!
Készítek RSV Mile 2003-as és 2004-es Mile Factory hoz full karbonszettet!!!!!!! Ha valakit érdekel jelezzétek. Köszike!!!!
Sehol senki???

Biztos mindenki elment motorozni!!!!

Csak felénk nincs még jóidő????
Ja gyere inkább a ringre!
Ha jobb azt úgyis érzed! És ha érzed az meg már elég!
Nem kell fölöslegesen méregetni, úgyis sokminden befolyásolja az eredményt!
... nem is egyszer!
Na ezt akartam hallani! 1ébként remélem lesz lóvém leméretni 1x...kíváncsi vagyok mennyit pakolna le a fékpadra. Most nem a dob miatt, tom az nem tesz rá sokat...csak úgy 1ébként kíváncsi vagyok. Bár sztem inkább kimegyek a hringre abból a zséből.
A fojtásnak a rögzítése az nem tökmindegy?
Lehet többféle is, ezek csak rögzítési megoldások.
Nem ettől a rögzítéstől függ hogy hogy szól!
Jaaa, értem már, tehát a lényeg, hogy a tied 103%-os legyen egy teljesen nyitott dobhoz képest!
Akkor megnyugtatlak, annyi!!!
Jól van, 2 malomban őrlünk. Aszittem a kivehetősekről lököd az igét. Mer az enyém full nyitott legyen ám! :P
Nem így értettem!
A motoron ülve nem venném észre!
Hát ha te a 4-5 lóerő 5-8%-át észreveszed, akkor szerintem jelentkezz a Végh Janánál bionikus fékpadnak, rohadt jól lehet vele keresni szerintem!
Én is úgy gondolom hogy van köztük különbség!
Mégha nem is sok és olykor nagyon nehéz eszrevenni, de van!
Ja, és nem utolsósorban ezt (többek között) a saját dobjukra mondta, tehát feleslegesen nem hiszem hogy le akarna tagadni pár százaléknyi teljesítményt!
Torro, ezt nekünk a Thunder Competition műszaki vezetője mondta, személyesen.
Én hiszek neki, mert én se vagyok kipuffkereskedő.
A Blueflame-nél lehet hogy nem így van, a mese a "furulyás" dobokról szólt, a Blueflame pedig sieger-gyűrűvel oldja meg a kérdést.
Te Danny ha ez a Blueflame kivett tompítóval nem hozza szinte ugyanazt az eredményt, mint a versenydob akkor megeszem a kalapom! Ha kiveszem a tompítót nem elméletileg hanem gyakorlatilag is egy töküres perforált csövet kapunk ami a Sieger-gyűrűt rögzítő résztől eltekintve ugyanaz mint egy versenydobé.
Nem akarok okoskodni, én nem vagyok kipuffkereskedő de kétlem, hogy a kivett furulyával egy dob akár 1-2%-os eltérést okozna a versenydobhoz képest. Nézzétek meg a Sport Rider méréseit ahol több kipuffot mértek kivett illetve behelyezett tompítóval. Persze tompítóval a Blueflame is némileg gyengébben muzsikált (de még így is odavert pár nyitott csövet, kinyitva pedig teljesen egyenértékű volt a versenydobokkal. A legjobb a race Micron volt de kivett cuccal a Blueflame tizedlóerőkre volt csak lemaradva. Még tompítóval is csak pár ló híjja volt a legjobbhoz képest de ezért a tompítómat én pl jó mélyre el is rejtettem.
Ha hazaérek belinkelem a méréseredményeket de most dolgoznom kell, nincs időm utánakeresni.
Amelyik tetszik.
oszt akkor a homologizált adat, vagy a bm -es adat a mérvadó?
Igen valahogy így, de ezek az adatok a homológ dobok fojtás nélküli adatai!
Néztem más márkákat is és ott is általában 99-101db között vannak. Sőt van ahol a komplett verseny rendszerre írnak 99 és 100dbt! Ez azért nem semmi!
A homológoknak asszem 96dB alatt kell teljesíteni, nem?
Szerintem sem!
Engem a hangja izgat leginkább!!!
Erre a nyitottra azt írják 106db Ez pidig nem kevés akárhogy is nézzük!
A homológra nincs megadva ilyen adat. Csak a nagyobbra az 101, 102db.
Na ja, bár nem mintha számítana - nagyon jó esetben 4-5 LE-t hoz egy nyitott dob, ennek az 5-8%-ának hiánya nem hiszem hogy bárkit is földhöz ver!
Aham!

Valahogy így gondolom én is!
Csak teljesen nem tudtam még meggyőződni róla sehol.

Akkor mégiscsak van különbség a nyitott és a homológ között akkor is ha a homológból kivesszük a fojtást!!!!
Zsoolti, amit általában a kipufogó gyártók nem kötnek senki orrára, az az, hogy a homologizált (kivehető fojtásos) dobok a fojtással 80-85%, fojtás nélkül pedig 92-95% százalékát tudják teljesítményre. Természetesen ugyannak a kipufogógyártónak a teljesen nyitott dobjaihoz képest.