Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

" eladom a gecibe az egész szart "

ismerős mondat, ha tudnád hányszor mondtam én ezt nyáron
de az önindító viszont tökéletes, márpedig az több áramot igényel mint a műszerfal igaz hogy nagyon kevés ideig! uhogy faxom tudja hogy mi vaa vele deh hogyha nemmegy és elszaródott eladom a gecibe az egész szart!
Szerintem nincs itt semmi különös elektronika, hanem egyszerűen lemerült az akksid és kész!
Ha lemerült akkor nem fog világítani a műszerfalad, de más sem!
passz
balus8 te nem tudsz vmi ilyesmi elektronikáról ami leállíthatj a műszerfalat ha gyenge az akku töltése?
Ööö hehe , nekem meg csak a jobb oldali indexeim működnek
nem erről van szó! hanem hogy egy 3 hónapos motor volt akkor és betört az index! (hozzáteszem nem én tettem) de igen kurvára nem vált be az Ap. Olaszba tuti jó de az Ap. csak a dizájnra törekedett ennél a motornál! De ahogyan hallom az RX sem a legjobb húzás! a dupla powerével sztem egy KDX hez képest 4x olyan gyorsan szarrámegy az a motor pedig kawa igen pörgős!
ilyeneket én alapból leszedtem! :o))
amikor visszaraktam működött!
Az fasza!!!!!!! Akkor neked is bevált az aprilia
nekem egy indexBÚRÁRA másfél hónapot kelett várnom so no comment!
mázlista
Az szelepdekni tömítés 1 hónap alatt jött meg,ügyesek
A kitámasztó érzékelő meg lett csinálva negyed áron, indító relére nincs pénzem, marad egy darabig a csavarhúzó , a többit meg csak érdekességképp írtam le!
és erről az elektronikáról nem tudtok valamit? amúgy neketek milyen gyorsan jöttek az alkatrészek?
meg az enyémet.
semmi baja nem volt a kormánytelón kívül.
Olvasd vissza hogy az én millémnek milyen hibái voltak vannak!!!!!!!

Egy pár ár amit tudok, indító relé 18900 Ft, kitámasztó érzékelő 9800 Ft, szelepdekni tömítés 3900 Ft, komlett elektronika 500 ezer pénz, felniről meg ne is beszéljünk
császtok!

az lenne a kérdésem hogy az Apriliával ti hogy vagytok? azt vágom hogy jó motorok nekem is van de annyira idegesítő hibályi vannak meg olyan ****** drága hozzáű egyes alkatrész hogy hihetetlen! hozzátenném nekem egy "05 ös évjáratú Ap. SR em van - nincsen benne 1500 km - de amint ki lett véve a folytás annyit kezdett zabálni mint a haverom "89 es 125 ccm-es endúrója! név szerint egy Kawasaki KMX aminek mellesleg még a karburátorja is rossz volt! meg ilyen hibák hogy ha berúgon akkor a berúgókar ha lent van amikor rúgom kb 8-10 centire elhajlítja az alsó idomot + ha már a berúgónál vagyunk...eccerűen a berúgón lévő gumifelület ráolvad a karra! meg könyörgöm! ilyen árak hogy egy csúszás során (nem én estem vele) a kormány elhajlott a kormánycsapágyat csupán meg kelett volna húzni ennyi volt a gond! megkérdeztük a kereskedőnél mennyiért csinálja meg! hát hogy nem kevés az gondoltam volna de hogy 5.000 Ft egy ilyenért....

az lenne még a kérdésem hogy akinek apriliája....van szóval: már egy ideje nem lett beindítva és amikor beraktam a kulcsot és elfordítottam a műszerfal nem kapcsolt be! ez lehet olyan hogy amikor le van merülve az akkumlátor akkor a "fölösleges" dolgoktól elveszi az áramot?
SP2t nemtudom milyen viszont az SP1 az lényegesen kisebb mint az RSV és valamivel jobban is rezonál.
Kényelemben viszont nemtudok hosszútávon máshoz hasonlítani.
Én a sajátomon még soha nem fáradtam el, nem szokott fájni semmim. Tavaj voltam vele Horvátországban is és semmi bajom nem volt mikor leérkeztünk, hazafelé szintén nem.Pl: Anyunak van egy Aprilia Sr 125-ös robogója, ha azon lenyomok 120-150kmt még másnap is érzem, úgy feltöri a fenekem. Hiába hejezkedek rajta bárhová!!!
Igaz , jó nagy a hátsó ülés a millén meg kényelmesnek tűnik, de kurvára nem az!!!
TEsóm az majd meghal hátul amikor viszem nagy ritkán, a csuklója kikészül a tankon
támaszkodástól, azt mondta a gixxer kényelmesebb volt hátul!

Kb az én millém is így gyorsul mint ami a videóban van, túl kiforgatta a srác, 10 ezer felett már fika! Úgy gyorsul mint egy gixxer 600 srad!
keselyu, most nemtom melyikről beszélsz, az újról vagy a régiről, de a régi elöl-hátul olyan kényelmes, mint egy túramotor!
Mondjuk kb. úgy is megy...
olyan kényelmes hátul mint elöl???

kíváncsi legyek milyen elöl...VTR1000SP2 olyan volt mint valami kínpad...ez sem lehet sokkal jobb
ekkora fotel csak a túra túra motorokon van az tuti! :o)
Pedig kényelmes hátul!!!!
Ha felrakom rá az ülést akkor látszik igazán hogy miért kényelmes!
Nem kicsi nem vékony nem kemény!
Kényelmes mint elöl!
Most néztem meg és kb 50ről 200ra a gyorsulást...kb 11mp. Ez nagyon halvány, és kicsit sem állt kerékre pedig illett volna neki. Ettől függetlenül nagyon tetszik a gép és ha összejön még egy kis pénzem akkor veszek egy ilyesmit ökörködni/pályázni az XX mellé. Ha nem lenne asszony akkor már régen vettem volna RSV-t, de oda hátra nem lenne szívem felültetni..:-)
mondom nekem is furcsa hogy csak így megy ez a Mille...
Nem mentem Millével de az FZR-emnél anno a TLS is bivalyabbnak tűnt. Persze lehet az FZR-rel volt a baj. :)
Btw "04 Mille után mentem a 636tal már és igencsak cimbálnom kellett a gázkart pedig a Mille 2személlyel lépett nyomatékból szal nem lehet annyira gyík.