Ha a haverod motorozni is tud, nem fogod sokat látni...
Nekem volt egy Ducatim a gixxer előtt, próbaút szintjén gyakorlatilag a teljes Duc palettát kipróbáltam és nincsen egy szinten a négyhengeressel egyik V2 sem.
Lehet imádni (én is azt tettem), de szigorúan a teljesítményt és a műszaki adatokat tekintve nincs esélyük...
Megbízhatóságról annyit, hogy a hátsó főfékhenger nyomáspontja valamiért leljebb került mint volt, de fog ugyanúgy ugyanolyan határozottan csak olyan mintha a nyomórúdja összébb állítódott volna, tehát nagyobb lett a holtjátéka. Még nem bontottam le az idomot emiatt, de hamarosan viszem szervízbe és majd ott gariba helyrehozzák.
Egy 600asnál szinte bármikor jobb. 750nel még nem tudtam hasonlítani. 1000res speedekkel sem viszont az ezres nem speeddel tudom tartani a lépést, pl Z1000 Fazer1000. És egyébként én nem vagyok egy 30kilós srác. 193magas vagyok és 95kg
Egyik haver most vett egy új R1 et van már rajta slick, Micron, Power Commander úgyhogy majd ehhez tudok hasonlítani sokat.
Nem gyenge csak sokkal egyenletesebb a teljesítmény leadása mint a soros 4hengereseké, ezért nem érzed úgy hogy erőtlen... már kicsit jobb.... jó.. éés most hirtelen marhára megindul!!! 2,5-3ezertől már nagyon jól motorozható 7ezertől meg mégjobb!
Egyébként ismerek egy srácot aki a Hungaroringen szokott néha kint lenni, neki gyári a motorja csak fogaskereket cseréltek rajta hogy jobban igazodjon a pályához mivel oda agyári túl hosszú és simán tudta tartani a tempót az 1000RR-el célegyenesben.
A rángatásról annyit hogy néha tényleg előfordul de ez csak 2ezer alatt. Szerintem ez nem gond, teljesen elviselhető és ha mészvele kicsit simán kiltudod majd küszöbölni. Azaz észre sem fogod venni. igazából meg nem használod sehol 1500as 2000es fordulaton!!! Ezt induláskor szinte egyből átléped ha meg lassítasz és már visszraktad 1be ilyenkor már kuplungolsz, ha 2be vagy és lassan csorogsz pont ezen a fordulaton akkor kicsit eljátszol a kuplunggal!
Hidd el ezt észre sem fogod venni!!!
Én kíváncsi lennék arra, hogy a 600/750-nel szemben mi a helyzet erőre, nyomatékra?
Mértétek-e össze vagy vmi?
Ismerősömnek volt "04 Milléje, de a ringen eléggé bajban volt mindig a célegyenesben...
Érdekes, mert a 750 GSX-r parasztból simán elment neki de a tulaja azt mondta mikor ment a Millével, h érzésre erősebb jóval az Apresz...na persze nyilván a nyomaték.
Megbízhatósággal mi a helyzet?
Szia nagyon szépen köszönöm hogy irtál .Amire kiváncsi lennék az az hogy sokan azt mondják hogy gyenge a motorja és hogy alacsony fordulaton rángatozik . De kérdezem én akkor hogy lehet hogy pannonia ringen a fehér apriliás a K5 ös Adorján Tamást megverte vele ráadásul a srác idén pályázott elöször . Akkor olyan szar és gyenge nem lehet a motor ?!!!! vagy én gondolom rosszul ?!
Nekem egy 2004es Factorym van. Megvagyok vele elégedve!
Szerintem nagyon jóindulatú, futóműve óriási dolgokat képes kiegyenlíteni semmi idő alatt úgy hogy észre sem veszed.
A közép fordulatszám tartományban is lehet vele igen haladósan motorozni konyargós utakon.
Még valami! Nem fogyaszt sokat, legalább is szerintem. Olyan 5.5-8,5ig vagy
170-250km re szoktam 13-14 litert tankolni. Városban ez felugrik valamivel többre de városban, Pesten szar motorozni a dugóban, egyáltalán nem élvezetes!
Ez szerintem nem gáz, akikkel szoktam menni nekik 900-as Hornet, több R6, R1 Fazer1000, Fazer600, KTM LC4, Honda 600RR-ek, X11, VTR1000 SP1, Kawa Z1000, ZX9, GSXR 600, GSXR 1000......... ilyesmik
A hatszázasok sem fogyasztanak kevesebbet sőt van hogy többet és szét pörgetik öket én meg kényelmesen tartom velük a tempót.
Viszont az SP1 na az zabál rendesen!!!!!!!!!!
Ö 160-170km nél soha nem megy el többet meg ha lightosan megyünk sem! Ha meg tempósan megyünk akkor már 130-140km re tankolja a 15-16 litert!
Mire vagy kíváncsi? Kérdezz!
Na hi az biztos hogy az aprilia akrapovic al parositva nagyon brutal hangja van !
Nekem a pannonia ringen tetszet meg ahogy az a feher aprilias Szabo nandor megy vele az beszaras !! es a hangja ultra brutal
valakinek nincs veletlenul 2004 2005 os apriliaja kivancsi lennek a velemenyere hogy milyen ?!
Nekem egy 2002-es RSV Mille R van ! Tavaly márciusban vettem!
Hát a kormánytelója kettőször leesett, egyszer az autópályán 200-nál, másodjára meg erre felénk 230-nál
Nyáron bedöglött az indító relé, azóta csavarhúzóval indul, baszott drága bele az új!
Aztán ugyancsak nyáron, bedöglött a kitámasztó érzékelőm, mivel pont akkor az összes aprilia szervízben szabadságon voltak így több mint 2 hét kiesett!!!Cegléden aztán potom pénzért 1 nap alatt megcsinálták nekem, thank jú!!
Az olajcsöpögésről ne is beszéljünk, az előző héten raktunk bele új szelepdekni tömítést!
Ja igen 1 hónapot vártam rá mire megjött, hurrá, nem hamarkodták el !!
A pesti millemotor meg egy emailomra se válaszolt, tenk jú !
Amúgy télleg jó gép! Ultrabrutális a hangja!
Akra titán rendszer van nekem,ennél durvábban nem szól semmi!!!!!
K&N légszűrő!
Igyekszem hamar eldönteni és előteremteni a lét!
Tavaj nyár óta már ezt hajtom csak általában amit kinéztem az mind halk volt.
Vennék én versenymotorra való kipufogót is ha találnék megfelelőt.
De idén nem kezdődhet a nyár kémény nélkül!!!!
De karbon van, már mondtam...
Blueflame Karbon Oval: 201.024 Ft
Blueflame Karbon Oval Dual: 218.304 Ft
Blueflame Titanium Oval: 186.240 Ft
Blueflame Titanium Oval Dual: 201.024 Ft
Ha a haverod motorozni is tud, nem fogod sokat látni...
Nekem volt egy Ducatim a gixxer előtt, próbaút szintjén gyakorlatilag a teljes Duc palettát kipróbáltam és nincsen egy szinten a négyhengeressel egyik V2 sem.
Lehet imádni (én is azt tettem), de szigorúan a teljesítményt és a műszaki adatokat tekintve nincs esélyük...
Egyik haver most vett egy új R1 et van már rajta slick, Micron, Power Commander úgyhogy majd ehhez tudok hasonlítani sokat.
Nem gyenge csak sokkal egyenletesebb a teljesítmény leadása mint a soros 4hengereseké, ezért nem érzed úgy hogy erőtlen... már kicsit jobb.... jó.. éés most hirtelen marhára megindul!!! 2,5-3ezertől már nagyon jól motorozható 7ezertől meg mégjobb!
Egyébként ismerek egy srácot aki a Hungaroringen szokott néha kint lenni, neki gyári a motorja csak fogaskereket cseréltek rajta hogy jobban igazodjon a pályához mivel oda agyári túl hosszú és simán tudta tartani a tempót az 1000RR-el célegyenesben.
A rángatásról annyit hogy néha tényleg előfordul de ez csak 2ezer alatt. Szerintem ez nem gond, teljesen elviselhető és ha mészvele kicsit simán kiltudod majd küszöbölni. Azaz észre sem fogod venni. igazából meg nem használod sehol 1500as 2000es fordulaton!!! Ezt induláskor szinte egyből átléped ha meg lassítasz és már visszraktad 1be ilyenkor már kuplungolsz, ha 2be vagy és lassan csorogsz pont ezen a fordulaton akkor kicsit eljátszol a kuplunggal!
Hidd el ezt észre sem fogod venni!!!
Mértétek-e össze vagy vmi?
Ismerősömnek volt "04 Milléje, de a ringen eléggé bajban volt mindig a célegyenesben...
Érdekes, mert a 750 GSX-r parasztból simán elment neki de a tulaja azt mondta mikor ment a Millével, h érzésre erősebb jóval az Apresz...na persze nyilván a nyomaték.
Megbízhatósággal mi a helyzet?
Nekem egy 2004es Factorym van. Megvagyok vele elégedve!
Szerintem nagyon jóindulatú, futóműve óriási dolgokat képes kiegyenlíteni semmi idő alatt úgy hogy észre sem veszed.
A közép fordulatszám tartományban is lehet vele igen haladósan motorozni konyargós utakon.
Még valami! Nem fogyaszt sokat, legalább is szerintem. Olyan 5.5-8,5ig vagy
170-250km re szoktam 13-14 litert tankolni. Városban ez felugrik valamivel többre de városban, Pesten szar motorozni a dugóban, egyáltalán nem élvezetes!
Ez szerintem nem gáz, akikkel szoktam menni nekik 900-as Hornet, több R6, R1 Fazer1000, Fazer600, KTM LC4, Honda 600RR-ek, X11, VTR1000 SP1, Kawa Z1000, ZX9, GSXR 600, GSXR 1000......... ilyesmik
A hatszázasok sem fogyasztanak kevesebbet sőt van hogy többet és szét pörgetik öket én meg kényelmesen tartom velük a tempót.
Viszont az SP1 na az zabál rendesen!!!!!!!!!!
Ö 160-170km nél soha nem megy el többet meg ha lightosan megyünk sem! Ha meg tempósan megyünk akkor már 130-140km re tankolja a 15-16 litert!
Mire vagy kíváncsi? Kérdezz!
Nekem a pannonia ringen tetszet meg ahogy az a feher aprilias Szabo nandor megy vele az beszaras !! es a hangja ultra brutal
valakinek nincs veletlenul 2004 2005 os apriliaja kivancsi lennek a velemenyere hogy milyen ?!
Nem semmi egy rendszer!
Hát a kormánytelója kettőször leesett, egyszer az autópályán 200-nál, másodjára meg erre felénk 230-nál
Nyáron bedöglött az indító relé, azóta csavarhúzóval indul, baszott drága bele az új!
Aztán ugyancsak nyáron, bedöglött a kitámasztó érzékelőm, mivel pont akkor az összes aprilia szervízben szabadságon voltak így több mint 2 hét kiesett!!!Cegléden aztán potom pénzért 1 nap alatt megcsinálták nekem, thank jú!!
Az olajcsöpögésről ne is beszéljünk, az előző héten raktunk bele új szelepdekni tömítést!
Ja igen 1 hónapot vártam rá mire megjött, hurrá, nem hamarkodták el !!
A pesti millemotor meg egy emailomra se válaszolt, tenk jú !
Amúgy télleg jó gép! Ultrabrutális a hangja!
Akra titán rendszer van nekem,ennél durvábban nem szól semmi!!!!!
K&N légszűrő!
Asszem ennyi
Ha halkat szeretnék akkor majd leállítom a motort, és csend lesz!
Tavaj nyár óta már ezt hajtom csak általában amit kinéztem az mind halk volt.
Vennék én versenymotorra való kipufogót is ha találnék megfelelőt.
De idén nem kezdődhet a nyár kémény nélkül!!!!
Jelenleg még néhány tizes hiányzik de igyekszem előteremteni!
Egyékbént ugyanennyi lenne a színezett titán is.
Akkor a karbon érdekelne.
Blueflame Karbon Oval: 201.024 Ft
Blueflame Karbon Oval Dual: 218.304 Ft
Blueflame Titanium Oval: 186.240 Ft
Blueflame Titanium Oval Dual: 201.024 Ft