Hello azt szeretném kérdezni hogy az aprilia rs 50 (2004 ) tehát az egy lámpás azt át lehet e építeni az idomját az ujjabb két lámpás idomra válaszokat előre is köszönöm
Szervusztok!
Újra nyeregbe szeretnék ülni.
Szempontjaim: legyen megbízható, könnyű, alacsony, pofás, most éppen az Aprilia RS 50 van kinézve.
Azon gondolkozom, hogy egy újabb drágább (500e) , vagy egy olcsóbb (250e) darabot vegyek. Az a terv, hogy 70 cm3 - re átalakítom, ezért is dilemma a drágább, vagy az olcsóbb. Elsősorban nem a magasabb végsebesség a cél, hanem egy kis plusz nyomaték és tartalék..
Az újabb, vagy a régebbi típusok megbízhatóbbak, strapabíróbbak?
Válaszokat előre is köszönöm szépen.
Sziasztok!
Abban szeretnék segítséget kérni h van egy 2003-as rs 50-em és a feszültség szabályózón 3 kábel van abbol 2 test és egy az akksi pozitívja es az lenne a kérdésem h ennek így kellene lennije vagy valahol test hiba van és még a kábelek bekötésében kérnék segítséget.
A válaszokat előre is köszönöm.
Ezen az oldalon kiválasztod a pontos típust és évjáratot. Kidobja a gyári fogaskerekek méreteit meg hogy mennyit megy az egyes fokozatokban illetve hogy ha módosítód akkor milyen változásra lehet számítani.
Azt hogy korábban miért ekkora áttételt raktak fel utólag szerintem nem lehet biztosan kitalálni.
Sziasztok! Nem rég lettem tulajdonosa egy RS 50-nek, a vége olyan 70-80 között van, de nem nagyon akar kipörögni, megnéztem a lánckerekeket elöl 15-ös van.. Hátúl 53-as. Lehet hogy nagyobb henger volt rajta valamikor és azért van rajta ekkora?
Sziasztok!
Aprilia rs 50-ről lenne szó.
2008as évjárat, ha ráadom a gyújtást 5x villog a motor hibakód. Ez pontosan mit jelenthet? Interneten semmit se találok róla!
Valaki meg tudná nekem mérni hogy a "pupos" RS50-nek milyen hosszú az első telója?
Vettem egy erősen hiányos vázat és most keresnék hozzá teleszkópot, csak nem tudom milyen hosszú kéne.
Azóta lecseréltem az olajat Motul 5100 10W40-re, és lényegesen kisebbet ránt, 1-2 per járatás után már inkább csak hallani, mint érezni. A gyerek RS50-esén is cseréltem, de annak nem használt, gondolom azon már csak a csere segít, mert az ijesztően nagyot csattan egyesben, még 1-2km megtétele után is.
Üdv-
Az én gpr-em is ránt egyet mikor 1 fokozatba kapcsolom, a kuplungon állítottam de nem lett változás.
Nekem a hideg indítás problémás, beindul majd leáll, ismét indítózás és a sziivatóval játszadozás után elkapja. Én szerelőt keresek BAZ megye, Sátoraljaújhely környékén ha valami tipp, megköszönöm.
Üdv
Nemrég vettem egy használt Derbi GPR 50-est (olyan, mint az RS 50 2006-). Nagyjából rendbe raktam, két dolog van, ami nekem nem egyértelmű. Az egyik, hogy melegen nehezen indul. Hidegen egyből elkapja. Betolni melegen is könnyen lehet, így nem tudom, hogy a hengernél, vagy az önindítónál keressem a hibát.
A másik, hogy hidegen, amikor először sebességbe rakom a váltót, akkor elég nagyot ránt a motoron, ha nem várok, vagy nem adok kis gázt, akkor behúzott kuplunggal is lefullasztja, akkorát ugrik. Később már nincs gond vele. Ez a kuplung lamellák hibája? Ha igen, akkor cserés, vagy várjak még vele, amíg nem csúszik?
Az alvázszám fix, egyértelmű és nem hazudik.