Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Visszanézve a hozzászólásokat, valószínű, nem azért keresnek szerelőt, mert ők akarják megoldani a problémát.
Nyugodtan írjad, az én üzletemet nem rontod, aki érez magában annyit hogy nekiessen és megcsinálja magának én csak támogatom .
Kuplungra is lenne ötletem.
Lenne tippem, hogy miért remeg, de nem akarom a mester üzletét rontani
Hello. Igazából egy jó Rs szerelőnek Pesten én is örülnék. Szóval a cím és telo engem is érdekelne
Köszi. Hol találom a címed vagy telefon számod?
Értem, ha gondolod valamikor hozd el aztán ránézek hogy mit lehet vele kezdeni.
Szia. Ami nagyon zavar a kuplung kemény ( kuplung és bowden lett cserélve) meg magas fordulaton remeg. Igazából rendbe akarom rakni.
Mi baja van a motornak? Én vállalok többek közt rs szervízelést is Budapesten. Írjd le hogy milyen hibákat tapasztaltál és tudok mondani egy kb. árajánlatot. De pontosat csak szétszedés után. Üdv.
Sziasztok! Tud valaki egy jó aprilia rs50 szerelőt akínél nem a lehúzás az elsődleges célja? Előre is köszönöm.
Akkor a holnapi program a karbi tisztítás lesz! köszönöm szépen a választ!
Belerohant a benya a karbiba
Sziasztok! Van egy 2005 -ös rs 50-em és így a nagy hidegek után próbáltam be indítani de sehogysem akarja az igazságot pedig akkut fel töltöttem benzin van benne a gyertya is meg van pucolva. Mi lehet a baj?
Sziasztok. Keresek am6ra kipufogó rendszert, lehetőleg nem gyárit! :) köszi
tudna esetleg valaki eladó 97 től rs50 kipufogó végdobot?
Sziasztok!

Uborka szezonra lehet hülye kérdés:

Milyen oktánszámú benzin kell az apriliába?
- Van egy 1995-ös gépkönyvem, abban 97-es oktánszám szerepel.
- Van egy 2001-ös gépkönyvem, abban 95-ös oktánszám szerepel.
Az én motorom 98-as. Melyiknek higgyek? Ti melyiket használjátok?

És ha már típus eltérések. Az lejött itt a fórumon, hogy a 1999-estől felfelé 2005-ig a következő lánc tuti jó:
420-as 12/47 min 122 szemes.

Korábbiakra is ez kell? (Excenteres verzióra?)
sziasztok Aprilia Leonardo 150-esbe holl kell betölteni a váltóolajat,
Na kipróbáltuk a szivattyút. Lehúztuk a vékony csövet és a végéből jövögetett az olaj. (Mondjuk nem tudom, hogy a mennyiség elégséges-e? De valami cseppek megjelentek)

Ezen fellelkesülve gondoltam feltöltöm a tartályt, de csak kb 6,5 deci ment bele. A kapacitása a gépkönyv szerint 1,3 liter. Ez azt jelenti, hogy volt még benne 6-7 deci? A srác akitől vettem azt mondja, hogy régóta nem használja. Egyszerűen hagyta kifogyni és a tankba tett olajat. De ha ez így volt akkor hogy nem tűnt el az olaj a rendszerből? Ennyire kevés olajat eszik az olaj tartályból?
Nektek mennyi szokott lenni az olaj fogyasztás?

Azt sem tudom, hogy az ezek szerint ismeretlen és jó régi 2t-s olaj ami benne volt az hogy kavarodik a most bele öntött Shell advence vsx olajjal? Vagy eresszem le az egészet inkább?
Ellenőrizni kell mindenképp a szivattyút, nehogy megvicceljen, esetleg ha szükséges cserélni. Az üres jelzőt a váltóban egy csőstift nyomja meg, vagy lejjebb csúszott, vagy elgörbült, esetleg kivették. Kivett üresjelzőnél, ha a motor nincs fokozatban (üresben van) benézel egy lámpával, látnod kellene a csapot, de vigyázz, az olaj kifolyik. Vagy döntsd meg a motort, vagy ereszd le az olajat.
Az ezt követő kérdésedre pedig a válaszom : nem ( nem lehet blokk széthúzás nélkül javítani, legalábbis nekem nem ment)
Köszi. Akkor legkevesebb, hogy kiszedem a szivattyút, át tisztitani, vagy rögtön cserélni?!?

Egy másik téma, hogy a mocin nem világít az üresfokozat lámpa. Ez tekintve, hogy most kezdtem két kerekezni kicsit kellemetlen, mert most rendszeresen lefulladok, ha megállok, mert soha nem tudom, hogy eltaláltam-e nullást :)

A műszerfal jó, mert ha a kábel földet kap a kábelvég a szenzornál világít az ellenőrző lámpa.
A szenzort most cseréltem ki, de kiderült, hogy a régi is jó volt (így kézbe véve kimérte a Faterom)

Viszont hiába jó a műszerfal, meg a szenzor is az csak nem jelzi ha üresben vagyok. Mi lehet a baj? Be kell állítani valamit a lábváltónál? Vagy valami hiányzik a váltóból? (Valami bütyök ami nyomná a szenzort üresben?) Vagy rossz (rövid) szenzor volt benne/tettem bele? (Ez volt az: http://alkatresz.robogowebshop...)
Amennyiben a szivattyú nem volt vissza kötve magába, úgy én nem bíznék már benne, megkophatott. Légtelenítő van az olajzón a szürke felső rész alatt középtájt
Köszi. Akkor megnyugodtam.

De ha már bütykölés :)
Az előző tulaj a tankba tette az olajat és nem használata az olaj tartályt. Azt állította, hogy egyébként jó a szivattyú, csak így egyszerűbb. Ez vagy így van vagy nem. (Egyébként jó fej gyerek volt, nem adta drágán a mocit, de nem is titkolta el, hogy 3 évig csak használta, de zéró karbantartás...)

Én viszont szeretném újra használatba venni az olaj tartályt, amivel kapcsolatban:
a) Nem tudom hogyan ellenőrizzem, hogy jó-e az olaj szivattyú?
b) Nem tudom, hogy kell-e külön légteleníteni az olajat ha az üres tartályba öntöm. Légtelenítő csavart legalábbis nem találtam, csak így nem tudom hogy mi akadályozza meg, hogy a cső tele legyen olaj buborékkal.

Ebben mi a tapasztalatotok?
Nyugodj meg, ez ilyen, mivel nem akksiról működik
Sziasztok!

Nem oly rég tettem szert egy 1998-as RS50 esre. Ez az első vasparipám és nagyon bejövös :)

Viszont azt nem tudom hogy normális jelenség -e hogy a világítás csak járó motornál van és akkor is fordulaton erősödik. Alapjáraton halovány. Töltés mintha lenne legalábbis fordulaton.

Szerintetek? Másnàl is ilyen?
HALI! honlapomon használt és új alkatrészeket találtok 50-es motorokhoz.http://goo.gl/djz5Qs telefon 06304906559