Honda-Yamaha-Suzuki (Aprilia=Suzuki)
Japán Belpiac polcról leakasztást felejtsd el, főtengely ~200eft (többnyire nem lehet a csapját cserélni mint a a 125ös motorknál, tehát csak a cserével oldódik meg a dolog) 3főtengely csapágy ~30körül, 2 dugó ~50ezer Ha a hengereid épek! Jó esetben egy szezont ha valami gubanc van akkor lehet egy versenyt lehet egy kört bír ki. Ezek tudatában szerintem érdemes mérlegelni mert jó dolog h nagyon megy de ennek ára is van. Arról meg nem is beszélve hogy olaj is arányosan megy bele tankolásonként. Indulni max V2 kupában tudsz vele, hobbi szinten meg szerintem mérlegelendő hogy érdemes-e küzdeni vele.
Persze megegyezik a felfogatása bármelyik önindítóéval, csak a gyárban olyan ökrök voltak, hogy elfelejtették felszerelni az összes 250-es 2T motorra, ezért rögtönözték a berúgókart, mert az volt polcon még a békebeli időkből.
Olvastam itt sokan pályáztok 250 2T mocikkal.
Melyik márkát ajánljátok pályára? Az alkatrészek ára és ellátottság lenne fontos. Mennyit bírnak ezek a mocik?
Mivel jobbak/rosszabbak a 4T 400asoktól?
sziasztok azt szeretném megkérdezni hogy van e valakinek öninditója ?
ja meg ugyan az mint az enyém a 125-ösé?
mármint felfogatásra?
ja és képet is külgyetek majd ha van!
előre is köszi!
Eladó Suzuki rgv 250 93as rendszámos apró sérüéásekkel de megbízható állapotban annyi hibája van hogy 2.ba szagatt ha valakit érdekel irjon rám nyugodtan
aprilia Rs 50-hez "2001-"2006 főváz kellene!
ilyen mint ami a képen van! a 2 főváz rész kellene ami kettészedhető koremány lengőkar ilyesmi nem kell!
ha valakit tud ilyet az írjon mindenkép!
köszönöm
Csady
Az, hogy mennyit fog elmenni,csak a kezedtől,meg a szerencsédtől,nomeg persze attól függ,most milyen a belseje. Ne higgy senkinek,nézz bele,mit vettél.Nekem az előző szervíz ktsg. 130 volt,azt mondta a szerelő,10ekm,akár12 is. 6800 lett belőle. Most már jobban jöttem ki,alk.rész 92, és megcsináltam magamnak,ma indult be először az új cuccokkal.(most kinézem belőle a 10000-et)
Hmm... Ehhez műszakilag kevésnek tartom magam (nem szeretnék semmit szétbarmolni), úgyhogy azt hiszem keresnem kell egy jó szerelőt. Ha minden igaz, fater annak idején egy dugótörés után rendberakva állította le ilyen hosszú időre (neki nem való a 2T, nem is szeretett vele járni, meg valószínűleg a dugattyú se véletlenül tört ott ketté), szóval a főtengelynek, dugóknak, hengereknek rendbe kell lenniük, mert egy vagyont hagyott a szerelőnél, így reménykedek egy relatíve alacsonyabb kezdeti költségben (összes folyadék gondolom csere, talán fékbetétek is, hátsó gumi biztos, de az elsőt se ártana, meg egyéb kopó alkatrészek....ja meg idommunkák, az előző tulaj esett-kelt ahogy elnézem szegénykémet...)
Köszi szépen a segítséget, akkor ha vmi még eszembe jut majd kérdezek.
Jaj, eszembe is jutott egy, vagy inkább kettő (bocsi h ennyit értetlenkedek): váltóolajat + fékbetéteket te milyet használtál?
Figyelj csak. Én a helyedbe szétszedném avval kezdeném. Megnézni mi lók mi kopott és rendbe raknám. Főtengely újan 200ezer forint kötül van, de fehér holló ritkaságú. A csapját nem lehet cserélni tehát figyelni kell rá hogy ne rágja be a tűgörgő. Dugót sem egyszerű bele vadáaszni arany áron mérik, ha átalakítod a hengert elterjedtebb motor dugóival is megoldhatod. Egy könnyen semmi nincs hozzá. De ha rendbe van kapva élvezetes kis vas. Sajnos a 18as kereke pályára nem frankó nem egyszerűen de a CBR 600F3-asé belemegy. Írd le mire vagy kíváncsi ugyan nem vagyok egy nagy guru de ha tudok segítek. Nem vagyok ám olyan bunkó mint látszik.
Hmm...
Igazad lehet. És ha mellékesen megjegyzem h van másik szaladgálós motorom boltba átugrani és hasonlókra, amit írtál?
+ hogy az illető gép már megvan, csak elég leharcolt külsővel, és rég volt beindítva (nem az enyém még, de tény h fel kell újítani és akkor már miért ne használjam, ha a tulaj nem szereti, épp azért amit írtál, hogy nem egy munkábajárós motor, én meg megőrülök a 2T életérzésért?). Ezek mellett valószínűleg magamtól is lett volna annyi eszem, h rájöjjek egy pár kör után h ezzel bizony boltbajárni nem fogok.
Ezen tények ismeretében sem akarsz némi információval ellátni? Nem hiszem, h bármi érdek kötne téged ahhoz, h a saját káromon kelljen megtapasztalnom azt, amit pár sorban le tudnál írni.
Persze nem komplett használati utasítás kéne nekem (azt pofám sem lenne ingyen kérni, h oldalakon keresztül koptasd az ujjad), de pár általad fontosnak tartott infónak azért tudnék örülni.
Nincs mit bármikor számíthatsz rám.
Elmondanám, hogy nem lerágott csont hogy egy 250-es 2t motor nem utcára való. Nekem volt 2db NSR250-esem egy MC18-as és egy MC21-es is úgyhogy nem szavakat suhintok hozzád hanem azt amit a bőrömön tapasztalatam. Úgy jó egy 250-es 2T motor, hogy mellette van egy másik amivel elmész ide-oda viszed anyát tekeregni, amikor meg elborul az agyad kimész a 250-es 2T-vel állatkodni egy pályára.
Szerintem az, hogy nem tudnám bekötött szemmel szétszedni és újra összerakni még nem jelenti azt, h ne lehetnék rá felkészülve.
Az infókat, amiket kértem, pedig elég régóta keresem (hónapok), de nem sikerült még megtalálnom, ezért kértem a segítségeteket.
De azért köszi az építő jellegű kritikát!
Hali!
Előre is elnézést kérek, amiért jórészt OFF leszek.
Az idén szeretnék közelebbi ismeretséget kötni egy Honda NSR 250R-rel (1989, MC18), de shol nem találok arra vonatkozó adatokat, hogy milyen teljesítményszintű olajjal használjam (utcai használatról lenne szó), dugót, főtengelyt milyen gyakran kell cserélni és stb. Gondoltam, mivel elég közel áll egymáshoz a két típus (legalábbis közelebb, mint bármely más, a fórumon megtalálható darab), talán ti tudnátok nekem segíteni egy service manual-lal, ha valakinek van (tudom, Google a barátom, de nem talál..) vagy akár konkrét adatokkal. Ilyen hétköznapi dolgokra lennék kíváncsi amiket említettem. Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv!
valaki ajánlana bele valami jó olajat tertmészetesen nem külön keverésre!
Szóval akkor érdemesebb mondjuk vmi 4T 400ast választani?
Japán Belpiac polcról leakasztást felejtsd el, főtengely ~200eft (többnyire nem lehet a csapját cserélni mint a a 125ös motorknál, tehát csak a cserével oldódik meg a dolog) 3főtengely csapágy ~30körül, 2 dugó ~50ezer Ha a hengereid épek! Jó esetben egy szezont ha valami gubanc van akkor lehet egy versenyt lehet egy kört bír ki. Ezek tudatában szerintem érdemes mérlegelni mert jó dolog h nagyon megy de ennek ára is van. Arról meg nem is beszélve hogy olaj is arányosan megy bele tankolásonként. Indulni max V2 kupában tudsz vele, hobbi szinten meg szerintem mérlegelendő hogy érdemes-e küzdeni vele.
Olvastam itt sokan pályáztok 250 2T mocikkal.
Melyik márkát ajánljátok pályára? Az alkatrészek ára és ellátottság lenne fontos. Mennyit bírnak ezek a mocik?
Mivel jobbak/rosszabbak a 4T 400asoktól?
Köszönöm előre is a válasz(oka)t!
ja meg ugyan az mint az enyém a 125-ösé?
mármint felfogatásra?
ja és képet is külgyetek majd ha van!
előre is köszi!
Csere RG 125-re? Most volt generálozva!
Ádám
ilyen mint ami a képen van! a 2 főváz rész kellene ami kettészedhető koremány lengőkar ilyesmi nem kell!
ha valakit tud ilyet az írjon mindenkép!
köszönöm
Csady
Kb hány kilométerenként szorul generálozásra egy ilyen kis gyöngyszem? És egy-egy ilyen alkalom átlag költsége is érdekelne...
Köszi szépen a segítséget, akkor ha vmi még eszembe jut majd kérdezek.
Jaj, eszembe is jutott egy, vagy inkább kettő (bocsi h ennyit értetlenkedek): váltóolajat + fékbetéteket te milyet használtál?
Igazad lehet. És ha mellékesen megjegyzem h van másik szaladgálós motorom boltba átugrani és hasonlókra, amit írtál?
+ hogy az illető gép már megvan, csak elég leharcolt külsővel, és rég volt beindítva (nem az enyém még, de tény h fel kell újítani és akkor már miért ne használjam, ha a tulaj nem szereti, épp azért amit írtál, hogy nem egy munkábajárós motor, én meg megőrülök a 2T életérzésért?). Ezek mellett valószínűleg magamtól is lett volna annyi eszem, h rájöjjek egy pár kör után h ezzel bizony boltbajárni nem fogok.
Ezen tények ismeretében sem akarsz némi információval ellátni? Nem hiszem, h bármi érdek kötne téged ahhoz, h a saját káromon kelljen megtapasztalnom azt, amit pár sorban le tudnál írni.
Persze nem komplett használati utasítás kéne nekem (azt pofám sem lenne ingyen kérni, h oldalakon keresztül koptasd az ujjad), de pár általad fontosnak tartott infónak azért tudnék örülni.
http://bikepics.com/members/zo...
Imádtam mindkettőt.
Elmondanám, hogy nem lerágott csont hogy egy 250-es 2t motor nem utcára való. Nekem volt 2db NSR250-esem egy MC18-as és egy MC21-es is úgyhogy nem szavakat suhintok hozzád hanem azt amit a bőrömön tapasztalatam. Úgy jó egy 250-es 2T motor, hogy mellette van egy másik amivel elmész ide-oda viszed anyát tekeregni, amikor meg elborul az agyad kimész a 250-es 2T-vel állatkodni egy pályára.
Az infókat, amiket kértem, pedig elég régóta keresem (hónapok), de nem sikerült még megtalálnom, ezért kértem a segítségeteket.
De azért köszi az építő jellegű kritikát!
Előre is elnézést kérek, amiért jórészt OFF leszek.
Az idén szeretnék közelebbi ismeretséget kötni egy Honda NSR 250R-rel (1989, MC18), de shol nem találok arra vonatkozó adatokat, hogy milyen teljesítményszintű olajjal használjam (utcai használatról lenne szó), dugót, főtengelyt milyen gyakran kell cserélni és stb. Gondoltam, mivel elég közel áll egymáshoz a két típus (legalábbis közelebb, mint bármely más, a fórumon megtalálható darab), talán ti tudnátok nekem segíteni egy service manual-lal, ha valakinek van (tudom, Google a barátom, de nem talál..) vagy akár konkrét adatokkal. Ilyen hétköznapi dolgokra lennék kíváncsi amiket említettem. Köszönöm előre is a segítséget.
Üdv!
Érdekelne a gép, ha még aktuális. Írj légyszíves pár infót a motorról.
Csak pályaidom van hozzá vagy meg van a gyári is? Ára?
Kössz. Zoli