Mivel szórták fel?
Találomra satupad alatt talált fémporral?
Ha tükörsima a felület nincs olajtartó képessége ha puhább mint kell elnyalódik mint a bili,nagyon kemény esetén meg hamarabb elkophat a csapágy és a meg nőt hézag miatt kisebb olajnyomás lesz.
Azt meg már mondanom se kell a csap gyári mérete X+-0,004mm leírom gyengébb felfogásúaknak nyolc ezred mm az egész tartomány!
Olyan apróságokra ügyeltek,hogy a csap végén lévő geometriai kialakítás azonos volt a gyárival?Mert igénybevételi szempontból nagyon fontos.
Ragozzuk már még tovább a dolgokat.
Gondolom a ZXR 750-esedbe ha a főtengely kuka akkor majd felszóratod és visszaköszörülteted. Csináltattál már olyat? Egyik ismerősöm SRAD-ja megvolt így barackolva kb 3000km után csapágyas lett.
Járj utánna.
De az nsr250-es és tudtommal a tzr250 hajtókar alsó csapjait nem lehet kicserélni, mert egybe van a főtengely sonkájával. Mindent meg lehet csinálni fölköszörül + túlméretes tűgörgő módszert felénk is ismerik, de semeddíg sem fog tartani.
Ha tényleg így van,és mért ne hinnék neked,a Honda tervezői elég fasz módon oldották meg a dolgot. Ezeknél a motoroknál se perc alatt le lehet rendezni egy szett kopóalkatrészt,erre ezek nem cserélhetőre csinálják a hajtókarokat. Tiszta hülyék.
Az NSR250-esen tuti, a TZR250-ről nincs tapasztalatom. Szétszedni mindegyiket szét lehet, de a hajtókar alsó csapját nem lehet cserélni az biztos. Hangsúlyozom NSR250-es az említett típus, ha annak a felülete elkopik akkor kuka.
thx!
azt tom azzal használta a rég gazdi is!
Én most még crossos múltból maradtt motorex 2t powert nyomtam bele és semmiit nem észleltem!az 125ös rsem is ment vele
Ezt a csapot nem lehet cserélni dolgot nem tudom honnan szedted,az én RGV-men egy hónapja újították fel a főtengelyt, és fullra. A felsoroltak közül melyiken nem lehet szétszedni a főtengelyt?
Találomra satupad alatt talált fémporral?
Ha tükörsima a felület nincs olajtartó képessége ha puhább mint kell elnyalódik mint a bili,nagyon kemény esetén meg hamarabb elkophat a csapágy és a meg nőt hézag miatt kisebb olajnyomás lesz.
Azt meg már mondanom se kell a csap gyári mérete X+-0,004mm leírom gyengébb felfogásúaknak nyolc ezred mm az egész tartomány!
Olyan apróságokra ügyeltek,hogy a csap végén lévő geometriai kialakítás azonos volt a gyárival?Mert igénybevételi szempontból nagyon fontos.