Szia Xeni ! Ha érdekel még Aprilia RS 250 2003-ból 21.700 km, szervízkönyv, stb. akkor most extra olcsón 550.000,-Ft-ért volna nálunk 1 db. Üdv.:Zsolt 30-63-11-685
Attis, ha nem veszed tolakodásnak had kérdezzem meg, nincs neked valami személyes elérhetőséged, valami villanylevél vagy ilyesmi?
Kérdezni szeretnék néhány dolgot.
Ha nem publikus, de magánban megadod, megtennéd, hogy megírod ide?
mzoli@simson.hu
Köszönöm szépen.
Mindenképpen laza,sokszor átesik rajtuk a csapszeg.Elvileg a szoros csapszeg melegeb pont belazul,de macerás vele dolgozni,és most a napokban találkoztam szoros csapszegből következő dugattyú repedéssel.
Göcc.
Valahogy éreztem, hogy ez mostanában így van, mert én is ezzel találkoztam, csakhogy én igazán modern motort szinte sosem látok belülről.
Az egészet azért kérdeztem, mert a dt fórumban felmerült ez a kérdés, de nem voltam benne biztos, mi a mai napra kész technológia, de akkor nem mondtam hülyeséget.
Kösz!
Szia! Igaz, nem Ati vagyok, de kérdésedre felelve, a mai 2t dugókban laza illesztésűek a csapszegek, kisujjal simán be lehet tolni őket. Néha még beesik egy-egy Sims vagy MZ hozzám, na ott lehet ellentartani mikor megy be a csapszeg . A mai gépeknél nincs ilyen
meg van még?
Hibátlan állapotú
70-389-6486
70 279 55 50
Kérdezni szeretnék néhány dolgot.
Ha nem publikus, de magánban megadod, megtennéd, hogy megírod ide?
mzoli@simson.hu
Köszönöm szépen.
és a hengerfej alakja is ideálisabb
Valahogy éreztem, hogy ez mostanában így van, mert én is ezzel találkoztam, csakhogy én igazán modern motort szinte sosem látok belülről.
Az egészet azért kérdeztem, mert a dt fórumban felmerült ez a kérdés, de nem voltam benne biztos, mi a mai napra kész technológia, de akkor nem mondtam hülyeséget.
Kösz!