Sziasztok!
Ha valaki tud sérült vagy papirok nélküli 250es RS-t (LÉNYEG a váz meg a kerekek jók legyenek) zörögjön rám legyen olyan kedves
70/ 389-6486
Csók
Na!Kiváncsivá tettél melyik értekezésemre gondoltál? A szájkaraté az meg más engem meglehet találni,nagyon keresni se kell.Nem fikázásnak szántam a hsz-t, csak mint észrevéve írod is, megelőlegeztem az offolást és igen TM24 :) Bár nagyon jó téma a témába vágó "200Ert rs250et akarok venni de 13000kmenként nem akarok dugót cserélni"-nél mindenképpen érdemesebb,de mégis csak off.Ahogy ez is. Emailba írj, ha gondolod. marlori46 kukacos hotmailes pont komos.
Nem offlnám itt a topikot(nagyon:) de valamit bizonyára félreérthettél.
Valóban szagértettem valami olyasmit, hogy a karburátor mint olyan, nem egy mai találmány, de nem arra akartam kilukadni, hogy szar, el kell dobni.
A kérdésem Attis felé arra vonatkozott, hogy a gyakorlatban mekkora karbikat váltak be a 70es spec-robika.
Maga a kérdés értelme az lett volna, hogy milyen irányt vett mostanában a motorreszelés karburálás szegmense.
Magyarázat:
Jó 30 évvel ez előtt, a szakik zöme megelégedett azzal, ha a reszelt motor elérte a kitűzött fordulatot, hogy alatta felette(tűlforgás) mit művelt, azzal kevesen törödtek(amatőr szinten) szintén nem volt téma a motor egyéb lelki élete így a motorok elég keskeny sávban mentek, jellemzően jóval nagyobb karburátor volt mindengyiken a kelleténél.
Szóval, végső soron önigazolást kerestem, hogy manapság a hazai szakik 70ccm re , 12 ezer köré, 15-20 pacalhoz, mekkora karburátort használnak.
Amúgy igen érdekesnek találtam némelyik értekezésedet, már persze amit a szájkarate közül ki lehetett hámozni:)
Meglepő ahoz képest, hogy pár hónapja itt fórumon karburátor-injector témában olvastam tőled hogy ,magát a karburátort (mint kehelycső,síber,fúvóka,átömlés etc.) elavultnak és őskövületnek nevezted.Most meg egy dellorto 19-21mm "modernebb" darab... jet?vhsd? ajaj.
én úgyvélem hogy 250-es Rs hát teljesítmény első rangu, viszont karbantartás pfuh....13 e km után dugó csere és itt 2x 32 e ft csak enyit mondok a legkissebb gondnak. amúgy ahogy néztem épp generál előtt tart szal kb 100-120 rugó ráköltés. olyan nagy zűrzavar nemlátszik rajta, km se sok ár meg nagyon jó. igaz nem papíros de hát érjen utol a rendőr 70 lovat :)
egy látogatást megér, bár én nemvenném meg csak ha lenne fizetésem amiből fent tudnám tartani
Szia,
eladnám az RS250 motoromat, 2001 évjárat, olasz papírokkal, még nem lett forgalomba helyezve mert pályán használtam. eredeti alkatrészek csak a kipuff lett lecserélve egy sport dobra de az eredeti is meg van. Hova küldjek képet?Hogy érlek el?
Ha valaki tud sérült vagy papirok nélküli 250es RS-t (LÉNYEG a váz meg a kerekek jók legyenek) zörögjön rám legyen olyan kedves
70/ 389-6486
Csók
Valóban szagértettem valami olyasmit, hogy a karburátor mint olyan, nem egy mai találmány, de nem arra akartam kilukadni, hogy szar, el kell dobni.
A kérdésem Attis felé arra vonatkozott, hogy a gyakorlatban mekkora karbikat váltak be a 70es spec-robika.
Maga a kérdés értelme az lett volna, hogy milyen irányt vett mostanában a motorreszelés karburálás szegmense.
Magyarázat:
Jó 30 évvel ez előtt, a szakik zöme megelégedett azzal, ha a reszelt motor elérte a kitűzött fordulatot, hogy alatta felette(tűlforgás) mit művelt, azzal kevesen törödtek(amatőr szinten) szintén nem volt téma a motor egyéb lelki élete így a motorok elég keskeny sávban mentek, jellemzően jóval nagyobb karburátor volt mindengyiken a kelleténél.
Szóval, végső soron önigazolást kerestem, hogy manapság a hazai szakik 70ccm re , 12 ezer köré, 15-20 pacalhoz, mekkora karburátort használnak.
Amúgy igen érdekesnek találtam némelyik értekezésedet, már persze amit a szájkarate közül ki lehetett hámozni:)
CSak meditáltunk, hogy mekkora porlasztót használjunk, és felmerült, hogy a modoernebb cuccokon nincsenek oylan orbitális darabok mint régen.
Egészen pontosan a membrános cuccok nem akarnak úgy működni, ahogy kellene(melegszenek) és nem ércsük hogy miért.
a speciálra Mikuni TM24-est
egy látogatást megér, bár én nemvenném meg csak ha lenne fizetésem amiből fent tudnám tartani
Ismeritek ezt a motort, meg szabad venni? http://www.kepesmotor.hu/april...
800.000Ft
1. kép:az eladó rs 2.kép:a rajtalévő idom!
eladnám az RS250 motoromat, 2001 évjárat, olasz papírokkal, még nem lett forgalomba helyezve mert pályán használtam. eredeti alkatrészek csak a kipuff lett lecserélve egy sport dobra de az eredeti is meg van. Hova küldjek képet?Hogy érlek el?