Ezt nem értem pontosan! Kva nagy ktsg-ek az vicc volt?
Amúgy azért akartam venni egy 250-et, hogy egy év múlva ne keljen lecserélni, ha meg már felújítom, akkor meg pláne!
Akkor, ha jól értem, a cél az, hogy ne érjen a kanyarban a gázadásnál nagy meglepetés!
A neten találtam folytások nélküli 125-öst, 25-33 lóerőig feltornázva! Nincs nagyon kihegyezve?
Vagy ez nem befolyásolja a motor élettartamát? Mekkora költségekre kell számítani egy ilyen motornál?
...mert ugye olasz!
Ha gyakorlatlan vagy minden veszélyes,így inkább vegyél olyat amit kis kockázattal tudsz kimotorozni,egy 125ös is nagyon jó tud lenni. A 250-es 200at megy és 2 üteműre jellemzően hirtelen jön meg az ereje,nehezebb vele bánni.
Ha RS 125-öt szeretnél akkor meg pénzfüggő,de én inkább egy tip-top régebbit vennék,úgyis fel kell újítani előbb-utóbb,ugyanaz a technika,meg eladásnál kevesebbet buksz vele
Általában 5-600 cm3-ig ajánlanak motorokat kezdőnek, abban is van ennyi ló bár lehet, hogy a nyomaték az kevesebb! Van egy ismerős az is ezt ajánlotta, bár ő a 125-öst! Akkora lenne a különbség?
50-es nem kell! ....és azért több eszem van, mint kedves ágicának!
A kezemben van a gáz! Ezt a mondást viszont más ismerem!
Csak egy kérdés...
Ha első motornak veszek egy 250-et, utcai használatra, járkálni, élvezni, akkor nagyon bátor vagyok?
Nem vagyok nagyon gyakorlott...el nem esek, de csak 50-eseken mentem (simo, swarbi, robogó), azt sem rendszeresen!
Azt mondják ez elég gyors gép is lehet, de nekem egy korrekt gép kell!
Vélemény?
Helósztok!
Tudna valaki pár szót mondani ennek a motornak a karburátoráról (Mikuni TM 34 SS), hogy mi az a powerjet, hogy működik, és működik-e ha más motorra szereljük a karbit (legalábbis az egyiket). Pl. szivató van ezen a karbin, vagy a hidegindítást is megoldja a powerjet?
Amúgy azért akartam venni egy 250-et, hogy egy év múlva ne keljen lecserélni, ha meg már felújítom, akkor meg pláne!