25öst hamar megunnád,nelegyél már gyíkhuszár,én 600rr után huppantam vissza 125 nyergébe,mert van ott mit tanulni elég sokáig.nem erőről van szó-
125-ökbe az a jó,hogy nagyságrendileg alatta van egy jó futómű,ami ad egy fasza alapot a kanyargáshoz.Minek egyből 250?nemtudom..
És akkor pont egy hét után állnál fejre
A pályázásnál nincs jobb én pl már szinte csak zárt pályán moccozok!
De ha te ennyire tapasztalt és főként érett vagy egy 250 2t-re akkor rajta
Légyszi mindenkit nagyon kérek segitsetek nekem!! azt szertném kéredzni hogy mennyibe kerül 125-ös motort levizsgáztatni A1-re ami eddig 50-esként volt használva???? megvan minden papirja csak annyi a gond hogy 50-esként használt minden tippet várok elöre is köszi!!!!
hát épp azért kellene nekem nagyobb motor amivel rendesen meg tudok tanulni. A 25 ös meg hamar megunnám . A 250 essel nem húznám neki az 1 héten már csontig. A pályázásra meg nem is gondoltam még. Mondjuk még sose mentem pályán de nem unalmas 1 aszfaltcsíkon körbe körbe menni?? meg lehetőségem se lenne rá
Azért mondja mert egy 50-essel nemtudsz úgy megtanulni, mert abbabn nincs annyi erő, hogy szarba kerülhessél egy kigyorsításnál.
Neked még eggyenlőre még a 125 is sok lesz.
Az meg, hogy mentél ilyen meg olyan moccal az nem jelent semmit én is mentem a barátom 999-ével de egy pályán kezelni rendesen nem tudnám!
Nekem 13 és fél évesen meglett a leg kissebb jogsim és addig 50 eseket nyúztam aztán váltottam 125-re már 5 év 125-özés után fordult meg a fejem ben egy 250-es de még így is gondolkodok rajta.
Szerintem még egy rs80 is tökéletes lenne neked de ha felakarsz kenődni valahova akkor hajrá ha meg elkapnak akkor jó pár évre eltiltanak a vezetéstől de te tudod.
Figy Zsolti Jó nagy paraszt lehetsz hogy ha olyanokat irsz amiről fingod sincs. Nem láttál még motorozni és azt se tudod hogy mien motorokkal mentem. Ez a forum meg azért van hogy infót kapjak a motorrol.
Te hülye gyerek láttál már RS 250-et menni???Közöd nincs a motorhoz. Fordulaton úgy megy ki alólad ahogy kell te meg az árokparton nézel ki a sisakodból hogy hol van a motor.500-ért vehetsz egy széthajtott agyontört szemét dombot. Városi használat .Ezzel nem a városban kell májer kedni majd ha a térdkoptatód le lesz karcolva meg nem lesz majré egyik gumin se akkor elgondolkozhatsz rajta hogy RS250-et vegyél. Még 125-el sem mentél fogalmad sincs az is miet tud menni. Tanulj meg motorozni!!!!
Tudom melyik hírdetésre gondolsz, 10ezer kilit lehúzott a pályán akkor ott szerintem lesz még költséged a fél misin kívül is. De ha jogsid sincs még, és szerintem kezdő lehetsz akkor miért egyből a versenymotorra akarsz ráülni? én 4 év után cseréltem egy 125-ös 2T-röl egy 250-re. Oylan dolgokat művel hogy csak kamillázok, nem egyszerü kezelni ha motorozol! vele
125-ökbe az a jó,hogy nagyságrendileg alatta van egy jó futómű,ami ad egy fasza alapot a kanyargáshoz.Minek egyből 250?nemtudom..
A pályázásnál nincs jobb én pl már szinte csak zárt pályán moccozok!
De ha te ennyire tapasztalt és főként érett vagy egy 250 2t-re akkor rajta
Neked még eggyenlőre még a 125 is sok lesz.
Az meg, hogy mentél ilyen meg olyan moccal az nem jelent semmit én is mentem a barátom 999-ével de egy pályán kezelni rendesen nem tudnám!
Nekem 13 és fél évesen meglett a leg kissebb jogsim és addig 50 eseket nyúztam aztán váltottam 125-re már 5 év 125-özés után fordult meg a fejem ben egy 250-es de még így is gondolkodok rajta.
Szerintem még egy rs80 is tökéletes lenne neked de ha felakarsz kenődni valahova akkor hajrá ha meg elkapnak akkor jó pár évre eltiltanak a vezetéstől de te tudod.
nekem meg nincs jogsim
Ha rendszám nélkül vezsed csak pálya.
az aprilia felírat meg nem photoshopal van oda szereksztve az elején az a-betű hanem a légbeömlön van.
De nekem van igazi 500asról képem, de abban rg 500 blokk van.