Úszó volt a ludas. Beallitottam a gyári, dellortos 11 mm re és minden probléma megoldódott. :) Neten rengeteg helyen a 14mm ert olvastam, nem tudom, de nekem azzal nem jó. A lényeg hogy most szuper. Köszi
Hali!
Olyanoktól kérdeznék akiknek A1 jogosítványuk van és 125cm3 11kw meghaladó (35le) aprilliályuk van.
Nektek volt belőle problémátok eddig mikor igazoltatott a rendőr??
Köszi
*bocsánat vhsb34
A tűk állása kb félgáztól teljes gázig változtat: a K21 volt a nyerő ugye? Mi szerint cserélgetted ezeket és variáltál a tűkkel? Valami következtetést le tudtál vonni, vagy van adatod arról, hogy melyik kombóval hol voltjobb?
Azért kérdeztem az előbb a levegőcsavarra (nem ismerem a karbit, hogy van-e több típusa), mert ha a henger felől van, akkor benzint állít, ha a légtorok felől, akkor pedig levegőmennyiséget szabályoz.
Alapjárati fúvókát is érdemes lehet próbálni, és ha semmi sem használ, akkor pedig kehelycsőhöz vagy az úszóhoz kell nyúlni (ez a két alkatrész kihat az összes gázállásra. A súber nem szokott annyira sok vizet zavarni, de nyilván az is a negyed gáz környékét befolyásolja jobban.
Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki tud okosat tanácsolni.
Van egy RS 125, rotax 122 blokk 98 év végi. Győri KTM nél vettem, felujitott blokkal. 1 évet állt és idén vettem elő.
Rengeteg mindent kicseréltem rajta, szinte teljesen új a gép. A hiba a következő: szépen húz minden tartományban, van benne erő viszont, hirtelen gázadásra le akar fulladni, kivétel akkor ha a levegőcsavar tökig be van csavarva vagy maximum fél fordulatot ki. Akkor minden tökéletes. Viszont neten olvasom fórumokon, hogy az ideális a másfél fordulat ki. Próbáltam bele alapjárati keverőcsőből 34-36-38-40-42-t, főfúvókából 145-170ig mindent, K21 K57 es tűt minden állásban, minden kombinációban és mindig csak úgy jó ha a levegőcsavar majdnem tökig be van csavarva különben lehörög hirtelen gázra.
Új a szivócsonk, új a power nyelv, power bowden, új tömítések, új gianelli kipufogo és dob, karbiban új az úszó, magasság beállitva 14mm re hajszálpontosan, új a tűszelep, az egész karbiban minden új az utolsó tömitésig (VHSB34) és csavarig. Új olajpumpa /beállitva/ power nyit és zár megfelelő fordulatokon. Gyári légszűrődoboz, pipercross filterrel, új karbon membrán. Új gyujtótrafó, új ngkbr10eg gyertya.
A vázat kivéve az egész motor szinte teljesen újjá lett épitve. Származik nekem abból hátrányom hogy a levegőcsavart tökig becsavarom és úgy használom? Akkor minden tökéeletes, megy mint a disznó, szépen veszi a fordulatot, minden tartományban tökéletesen üzemel. Vagy mi lehet rosszul beállitva? Olyan elöfordul még hogy ha nagy fordulaton használom akkor a kipufogodob végén kifolyik egy kis olaj/benzin truyti. Ez normális? Előre is köszönöm ha valaki segít!
Rotax 122-es henger! Honolni nem ártana szerintem.
Gyári kipufogó rendszer! Jó állapotú és szerintem elég jó is.
Dunlop Sportmax D209GP! 110es és 150es.
Gyári indexrelé!
Gyári izzós indexek! 3db van.
Stage6 verseny légszűrő! Duplarétegű verseny légszűrő.
A kétrétegű szivacsnak köszönhetően jó szűrési képességgel rendelkezik, nagy felülete pedig nagyon nagy légáteresztő képességű.
Csatlakozók: 45mm, 55mm.
Nem rég volt tisztítva. 34-es karbira is fel lehet rakni amúgy.
Az egyik legjobb motor az RS125! Nincs olyan sok belőle főleg ezekből a régi gyönyörű szivlámpásokból. Csak nehéz kifogni egy jót mert sok van ami le van harcolgatva. szerencsére én 4 évvel ezelőtt kifogtam egy jót. Amit magam csinálgattam meg... Kicsit fel van piszkálva igy sokkal jobbak. Meglehet vele lepni sok embert mikor nézik hogy ez a kis 125-ös mire is képes. :) Én nem igazán tudnám eladni...
Gondolom a gömb RS-re gondolsz, ott tényleg fura a hátsó ülés, mint a régebbiken. A régebbin szerintem biztos jobb ülni. De lehet a látszat néha csal. És annál is jó. De kényelmesnek biztos nem az, mert nem arra találták ki...
Sziasztok!Télen szeretném elkezdeni az A1-et,és most kezdem már el törni a fejem,hogy milyen motort vásároljak.
szeretnék pár dolgot megtudni RS125-es motorról,mikre érdemes oda figyelni,típushibák(?) ha vannak esetleg.
hátsó ülését kissé furcsálom,valaki tud azon ülni,vagy csak képen rossz,és van hátra fele megdőlve?
Hát van jó pár dolog!
a kuplungod ezek szerint nem a legjobb... be van verődve lehet. Dugót meg nem hiszem hogy 15ezernél kéne cserélni mert el nő az hamarabb...
Nem ennyire durva a helyzet mint ahogy le irod a melegitést is...
A 122 erősebb nézd meg a különbséget a henger és a kráternél.
Olyanoktól kérdeznék akiknek A1 jogosítványuk van és 125cm3 11kw meghaladó (35le) aprilliályuk van.
Nektek volt belőle problémátok eddig mikor igazoltatott a rendőr??
Köszi
A tűk állása kb félgáztól teljes gázig változtat: a K21 volt a nyerő ugye? Mi szerint cserélgetted ezeket és variáltál a tűkkel? Valami következtetést le tudtál vonni, vagy van adatod arról, hogy melyik kombóval hol voltjobb?
Azért kérdeztem az előbb a levegőcsavarra (nem ismerem a karbit, hogy van-e több típusa), mert ha a henger felől van, akkor benzint állít, ha a légtorok felől, akkor pedig levegőmennyiséget szabályoz.
Alapjárati fúvókát is érdemes lehet próbálni, és ha semmi sem használ, akkor pedig kehelycsőhöz vagy az úszóhoz kell nyúlni (ez a két alkatrész kihat az összes gázállásra. A súber nem szokott annyira sok vizet zavarni, de nyilván az is a negyed gáz környékét befolyásolja jobban.
Kis segítséget szeretnék kérni, hátha valaki tud okosat tanácsolni.
Van egy RS 125, rotax 122 blokk 98 év végi. Győri KTM nél vettem, felujitott blokkal. 1 évet állt és idén vettem elő.
Rengeteg mindent kicseréltem rajta, szinte teljesen új a gép. A hiba a következő: szépen húz minden tartományban, van benne erő viszont, hirtelen gázadásra le akar fulladni, kivétel akkor ha a levegőcsavar tökig be van csavarva vagy maximum fél fordulatot ki. Akkor minden tökéletes. Viszont neten olvasom fórumokon, hogy az ideális a másfél fordulat ki. Próbáltam bele alapjárati keverőcsőből 34-36-38-40-42-t, főfúvókából 145-170ig mindent, K21 K57 es tűt minden állásban, minden kombinációban és mindig csak úgy jó ha a levegőcsavar majdnem tökig be van csavarva különben lehörög hirtelen gázra.
Új a szivócsonk, új a power nyelv, power bowden, új tömítések, új gianelli kipufogo és dob, karbiban új az úszó, magasság beállitva 14mm re hajszálpontosan, új a tűszelep, az egész karbiban minden új az utolsó tömitésig (VHSB34) és csavarig. Új olajpumpa /beállitva/ power nyit és zár megfelelő fordulatokon. Gyári légszűrődoboz, pipercross filterrel, új karbon membrán. Új gyujtótrafó, új ngkbr10eg gyertya.
A vázat kivéve az egész motor szinte teljesen újjá lett épitve. Származik nekem abból hátrányom hogy a levegőcsavart tökig becsavarom és úgy használom? Akkor minden tökéeletes, megy mint a disznó, szépen veszi a fordulatot, minden tartományban tökéletesen üzemel. Vagy mi lehet rosszul beállitva? Olyan elöfordul még hogy ha nagy fordulaton használom akkor a kipufogodob végén kifolyik egy kis olaj/benzin truyti. Ez normális? Előre is köszönöm ha valaki segít!
Mennyibe adod?
123-as hengert eladni nem akarod?
Rotax 122-es henger! Honolni nem ártana szerintem.
Gyári kipufogó rendszer! Jó állapotú és szerintem elég jó is.
Dunlop Sportmax D209GP! 110es és 150es.
Gyári indexrelé!
Gyári izzós indexek! 3db van.
Stage6 verseny légszűrő! Duplarétegű verseny légszűrő.
A kétrétegű szivacsnak köszönhetően jó szűrési képességgel rendelkezik, nagy felülete pedig nagyon nagy légáteresztő képességű.
Csatlakozók: 45mm, 55mm.
Nem rég volt tisztítva. 34-es karbira is fel lehet rakni amúgy.
Az ár megegyezés alapján!
Gondolom a gömb RS-re gondolsz, ott tényleg fura a hátsó ülés, mint a régebbiken. A régebbin szerintem biztos jobb ülni. De lehet a látszat néha csal. És annál is jó. De kényelmesnek biztos nem az, mert nem arra találták ki...
szeretnék pár dolgot megtudni RS125-es motorról,mikre érdemes oda figyelni,típushibák(?) ha vannak esetleg.
hátsó ülését kissé furcsálom,valaki tud azon ülni,vagy csak képen rossz,és van hátra fele megdőlve?
a kuplungod ezek szerint nem a legjobb... be van verődve lehet. Dugót meg nem hiszem hogy 15ezernél kéne cserélni mert el nő az hamarabb...
Nem ennyire durva a helyzet mint ahogy le irod a melegitést is...
A 122 erősebb nézd meg a különbséget a henger és a kráternél.
Sűrgősen keresek Rotax 122-es blokkot, nem kell se henger, gyújtás, önindító, karbi. Akinek van írjon vagy hívjon. 70/6567223