80 km volt az új Skf főtengelycsapágyban, amikor összetört a kosara részterhelésen. A kuplung kosár alatti tűgörgő is esélyes lehet. Látatlanba nehéz +mondani.
Szia! Megnéztem a karburátort az Oem-Parts szerint (http://oem-parts.hu/hu/karbura... 48 és 39-es alkatrészek), de az oldalsó szűrő eleve nem található az én karbimom, alsó szűrő meg nincs a karburátorban. Szóval a tippet köszönöm, de nem hinném, hogy a szűrők eltömődése okozza a gondot. (csak hogy ne kelljen feleslegesen keresgélni: az eredeti gond az, hogy míg a motor 80...90-es tempónál hibamentesen működik, addig nagyobb sebességnél valamiért egy idő után egyszerűen leáll. Szivató ráhúzásával és hosszabb köszörüléssel nagy nehezen elindul, de nem úgy megy, mint korábban, és szerintem a hangja is megváltozik)
Sokkal gyanúsabb a benzincsap: egyrészt akkor szokta a leállás produkálni, ha már kevesebb benzin van a tankban, másrészt az egész azután kezdődött, hogy kicserélték a csapot...
Azonban a csap működése számomra nem igazán világos: két cső csatlakozik hozzá, a felül egy vastagabb, alul egy vékonyabb cső. Nos, gondolom a vastagabb cső "táplálja" alapvetően a jó öreg gravitáció segítségével a karbit benzinnel, viszont az alsó cső feladata számomra ismeretlen. Az előbb említett alsó cső elég puha gumiból készült, és attól tartok, hogy tank lehajtása után megtörik, és ezáltal eltömődik... (esetleg csere?) Szóval ha valakinek van valami ötlete, vagy találkozott már hasonló gonddal, kérem segítsen! Előre is köszi!
Sziasztok, segitségeteket szeretném kérni hátha találkozott már valaki evvel a problémával adott egy 125 Rs gömbölyü, és a kuplungfelől, zörög valami, lehet maga a kuplung lenne, menet közben hogyha baloldalra lehajolok és onnét lehet hallani hogy zörög, illetve van mikor alsó fordulaton kuplung behúzva, vagy váltok, és szabály szerűen Kopog a motor, vagy a váltó vagy valami mintha kalapáccsal ütnék. Van hogy az üresset is alig találom, vagy incs is meg. Szerintetek mi lehet a probléma?
sziasztok! van egy dunlop sportmax első gumám eladó! eddig csak pályán használtam ezért utcára tökéletesen jó! pályán is megállta a helyét! nincs szétkopva! közepe szinte új, oldala is f@sza! 5,000 huf-ba oda adom + 1,500 a posta!
Segítséget szeretnék kérni, gyujtás hibám van, csak tolásra indul a motor, durrog a kipufogó és nincs alapjárat ahogy elengedem a gázt megáll. Pipát nèztem gyertyát is cseréltem azokkal nem lehet gond. Mi szokott leggyakrabban elszálllni cdi trafó vagy jeladó? Hogy kezdjek neki a hibakeresésnek? Köszi előre is.
gyulavár-nak nem tudja valaki az elérhetőségét?
Sokkal gyanúsabb a benzincsap: egyrészt akkor szokta a leállás produkálni, ha már kevesebb benzin van a tankban, másrészt az egész azután kezdődött, hogy kicserélték a csapot...
Azonban a csap működése számomra nem igazán világos: két cső csatlakozik hozzá, a felül egy vastagabb, alul egy vékonyabb cső. Nos, gondolom a vastagabb cső "táplálja" alapvetően a jó öreg gravitáció segítségével a karbit benzinnel, viszont az alsó cső feladata számomra ismeretlen. Az előbb említett alsó cső elég puha gumiból készült, és attól tartok, hogy tank lehajtása után megtörik, és ezáltal eltömődik... (esetleg csere?) Szóval ha valakinek van valami ötlete, vagy találkozott már hasonló gonddal, kérem segítsen! Előre is köszi!
http://www.bmotor.hu
A Rotax 122-es váltó megegyezik a 123-assal?
Köszönöm előre is! :)
Keresek Rotax 122-be váltót, a 2 tengely kellene fogaskerekestől meg powernyelv esetleg ha valakinek van. SŰRGŐS