Sziasztok! Le tudnátok írni kinek merre megy a gázbovden a gáztól az elosztóig? Ha a jobb első teleszkóp előtt vezetem beakad az idom tartó vaskonzoljában a jobbra kormányozok. Most úgy vezettem el, hogy a váz jobb oldali nyílásán vezetem be és az akkumulátor előtt kanyarítom a kettes elosztóhoz. Nem tudom jó e így. Még nem tudtam próbálni. Vagy valakinek egy ötlet, hogy a vasba ne akadjon el jobbra kanyarodásnál? Köszi!
Esetleg fb van ? Hogy jobban tudjak ott irni.? Nagyon ugy érzem én hogy a karbi nincs jol beálitva. A kipufogon eresztül füst ami ki jön kicsit benzines.
Köszönöm szépen a választ. Nekem az a bal szélén soha nem világit az a jelzés . az N betü az igen mikor üresben van. Olaj pumpával hajtsam vagy benzinve keverjem? Hogy lenne a jobb? Esetleg arány? Kezdö vagyok még ebbe de szeretném érteni meg szeretem az apriliákat. Mi lehet akkor ha ma pl begyullad a motor másnap meg nehezen.?! Esetleg tul hideg? Hideg gyujtás van rajta.
Szia! Oldalsztender visszajelző, távolsági visszajelzó, üres (N) visszajelző és az irányváltó visszajelző. Ha az oldalsztender ki van hajtva akkor világítania kell. Ha úgy egyesbe teszed a motort akkor rögtön leáll. ha nem áll le akkor valami nincs jól bekötve. Ez egy védelmi rendszer nehogy nyitott sztenderrel indulj neki a nagy útnak. Az olajpumpa ellenőrzése, hogy működés közben leveszed a karburátorról az olajcsövet és ott lassan jönnie kell. Ha félsz, hogy baja lesz addig a motornak akkor tegyél a benzinbe egy kis olajat. Legfeljebb mikor visszadugod akkor jobban füstöl egy kicsit. De nem kell sokáig lehúzva hagyni mert pulzálni kell kifelé az olajnak a cső végéből.
Sziasztok.szeretném kérni segitséget. Van egy aprilia 125 rs 2004 . mit jelent a p betü a müszerfalon? A bal felén, annak égnije kell vagy nem? Meg még egy kérdés mi alapján tudom hogy az olaj pumpa müködik e ? Tiszta benzint öntöttem bele és jön ki füst a kipufogon.akkor dolgozik? Vagy?
Sziasztok! Ezzel számolt már valaki!? http://www.gearingcommander.com/
Csak maradok a gyári méretnél, de az áttétel tulajdonságait meg akarnám tartani. A gear alapján a
Stock az én gumimérettemel a gyári láncszettel, a
Custom pedig a mostani 415ös lánccal.
Jól látom fent az értékeket hogy amit nekem állítani kell az a kerék méret 125/80 esetemben, az első hátsó lánckerék fogszám, a láncszem arány vagy mi a bánat az az utolsó előtti , meg a láncszem értékek. És ebből ő jól számolja? Mert akkor a mostani 17-48 415ös lánszettemmel a végem 136, ami megfelelő volt nekem szóval ha azt akarom hogy a gyári 520as lánccal is ez legyen akkor a fentiek alapján ide a gyáriból 14-40 108 szemes 520as szett kell??? Jol számoltam??
Sziasztok! A kuplung elinduláskor rángat,félig kiengedett helyzetben.Járt valaki így közületek a motorjával? Semmilyen hiba sem látszik a kuplung alkatrészein! Előre is köszi!
2007 évj Aprilia Rs125 géphez keresek Első fékmunkahengert, powerbowdent és balos kormánykapcsolót. Akinek van kérem jelezze!! köszi!!
Eladó ÚJ Rotax 122-es hajtókar.!
Ezüstözött tűgörgővel.
Fix:20.000Ft
Elektromos powerhez keresek power nyelvet!
Akinek van kérem jelezzen itt, vagy a peter281096@freemail.hu címen.
Metzeler sportec m7 RR 110 70 17, 150 60 17 98% os 40 000 ft párban! 2015-ös gyártásúak!!
telefonom keres! 06 30 279 48 96
http://www.gearingcommander.com/
Csak maradok a gyári méretnél, de az áttétel tulajdonságait meg akarnám tartani. A gear alapján a
Stock az én gumimérettemel a gyári láncszettel, a
Custom pedig a mostani 415ös lánccal.
Jól látom fent az értékeket hogy amit nekem állítani kell az a kerék méret 125/80 esetemben, az első hátsó lánckerék fogszám, a láncszem arány vagy mi a bánat az az utolsó előtti , meg a láncszem értékek. És ebből ő jól számolja? Mert akkor a mostani 17-48 415ös lánszettemmel a végem 136, ami megfelelő volt nekem szóval ha azt akarom hogy a gyári 520as lánccal is ez legyen akkor a fentiek alapján ide a gyáriból 14-40 108 szemes 520as szett kell??? Jol számoltam??