Ez folytott! de ha 5-6e között megtorpan és észreveszed amit elég nehéz nem észrevenni már is megállapítottad:D :) és ha még nincs kivágva az áthidalás akkor folytott:D
Sziasztok. A két csavart lecsavartam a teleszkópon. Belenézve a bal oldaliba látok ilyen lyukacsos szűrő szerűséget. pontosan nem tudom mi az. Esetleg valami ötlet?
És hogy a 2001-es RS-embe olyannak a jobb oldali szárban is kellene lennie?
Újból itt, bocs a repost-okért! Leírom azoknak a gyújtásbeállítást, akik éppen ezzel szenvednek, vagy majd fognak!
Szóval sikerült belőni a gyújtást, megkerestem a felső holtpontot, majd megjelöltem ezt a blokkházon, a lendkerék egy adott pontjával, majd főtengelyt bázisnak használva kijelöltem a -19 fokot, az előbbi jelöléshez képest. (ez az enduróhoz való előgyújtás)
Fogtam egy 2mm-es kiütőt, majd a lendkerékben lévő lyukba beleraktam, és a lendkerék -19 fokos állása mellet, egyeznie kell ennek a lyuknak az alaplapon lévő kivágással.
Sokkal jobban pörög a motor, alapjáraton jóval halkabb ( nem én bolondultam meg a télen ), és megy mint egy gőzmozdony.
Mellékelek képeket, meg a táblázatot, amin írja az előgyújtást adott típusokhoz!
Igen, írtál már választ nekem, de akkor nem értem hogy mi alapján megy a finom beállítás.
Nem úgy kéne hogy valamit jelre kéne tenni, vagy esetleg indikátor órával kimérni a manualban lévő előgyújtási adatot, és akkor úgy fordítani az alaplapon?
Bocs a sok kérdésért csak egyrészt fusztrál ez a manual összevisszasága, másrészt nem szeretném elcseszni a motort. Kár hogy generál előtt nem jelöltem össze.... De hát késő bánat.
írtam már Neked választ. Ezeket a gyújtásokat nem lehet annyira állítani és gyári blokknál nem is kell. Forgasd az alaplapot középre. Ezalatt azt értem, hogy a felfogatócsavarok KÖZÉPEN álljanak a mozgatható tartományon belül.
Helló!
Tudnátok segíteni amal sem gyújtás beállításban? Szeríz könyvet egyáltalán nem értem, össze vissza ír mindent.. Pl.: nem állítható gyújtás ismérvei: fekete trafó, lyukak hiánya a lendkereken. Na már most nekem kék trafóm van, lyukak nélküli lendkerékkel, és jó pár ilyen összeállításban láttam eladót. Aztán el kezdi a nem állíthatós beállítását leírni és ott azt írja hogy a lendkerék lyukain át kell belőni (LIKE WTF).
Szóval most nem tudom mi alapján kéne beállítani, főleg hogy van a blokkötvényben egy jel, lendkerék szélén egy jel, alaplapon pedig 2 is.
Valaki tudna írni egy gyorstalpalót hogy is kéne?
Előre is kösz!
Ja és egy rx 125ről lenne szó, csak ott kicsit halott a topic.
Keresek 28as karbit szivócsonkal és minden cuccával cserébe van egy 34es karbim minden cuccával hibátlan állapotban! SOS!
keressetek telon vagy smsben! THX
Helló! Persze eddig értelemszerűen meg volt minden Az a bizonyos finom beállítás a kérdés, a másik fajta gyújtásosnak meg is vannak adva számszerűen hány fokra kell tenni a gyújtást a különböző kivitelű gépekhez. Gondoltam itt is van valami jel, fok vagy koppig kell tenni egyik irányba?!?! Ez a kérdésem
123anál annyit kell tenned, hogy felrakod az alaplapot úgy hogy a vezetékek ki tudjanak menni a blokkból. Így megadják ugye a pozíciót, berakod a 3 csavart és ha nem húzod meg őket teljesen akkor tudsz az alaplapon jobbra-balra mozdítani kicsit. Itt tedd középre, megmozdítod jobbra, majd balra, végül középen megállítod és meghúzod a csavarokat. Finomállítgatni ezen a tartományon lehet
Ezt meg tudnád mondani hogy milyen?
071000-0910 QCA91
Köszi
sz.schliemann@freemail.hu
http://alkatreszek.schliemann...
.
nemtudja valaki hogy ez a fojtott vagy fojtatlan cdi?
És hogy a 2001-es RS-embe olyannak a jobb oldali szárban is kellene lennie?
Szóval sikerült belőni a gyújtást, megkerestem a felső holtpontot, majd megjelöltem ezt a blokkházon, a lendkerék egy adott pontjával, majd főtengelyt bázisnak használva kijelöltem a -19 fokot, az előbbi jelöléshez képest. (ez az enduróhoz való előgyújtás)
Fogtam egy 2mm-es kiütőt, majd a lendkerékben lévő lyukba beleraktam, és a lendkerék -19 fokos állása mellet, egyeznie kell ennek a lyuknak az alaplapon lévő kivágással.
Sokkal jobban pörög a motor, alapjáraton jóval halkabb ( nem én bolondultam meg a télen ), és megy mint egy gőzmozdony.
Mellékelek képeket, meg a táblázatot, amin írja az előgyújtást adott típusokhoz!
További szép napot!
Üdv.
Nem úgy kéne hogy valamit jelre kéne tenni, vagy esetleg indikátor órával kimérni a manualban lévő előgyújtási adatot, és akkor úgy fordítani az alaplapon?
Bocs a sok kérdésért csak egyrészt fusztrál ez a manual összevisszasága, másrészt nem szeretném elcseszni a motort. Kár hogy generál előtt nem jelöltem össze.... De hát késő bánat.
Tudnátok segíteni amal sem gyújtás beállításban? Szeríz könyvet egyáltalán nem értem, össze vissza ír mindent.. Pl.: nem állítható gyújtás ismérvei: fekete trafó, lyukak hiánya a lendkereken. Na már most nekem kék trafóm van, lyukak nélküli lendkerékkel, és jó pár ilyen összeállításban láttam eladót. Aztán el kezdi a nem állíthatós beállítását leírni és ott azt írja hogy a lendkerék lyukain át kell belőni (LIKE WTF).
Szóval most nem tudom mi alapján kéne beállítani, főleg hogy van a blokkötvényben egy jel, lendkerék szélén egy jel, alaplapon pedig 2 is.
Valaki tudna írni egy gyorstalpalót hogy is kéne?
Előre is kösz!
Ja és egy rx 125ről lenne szó, csak ott kicsit halott a topic.
engem érdekel a guma mind a kettő.
De need kell keresned !
Nekem van gyári nicasilos hengerem korrekt áron ha érdekel .
elérhetőségem : mr.geri@hotmail.com
06-20-244-5457
keressetek telon vagy smsben! THX
A hátsó felnin kívül van minden, ha valami érdekel írj e-mailt, az árakban megegyezünk!