Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ahhoz tudni kellene helyileg pontosan hol is vagy.
Fényezésre Pestmegyében Őt !

Matricára meg Motormatricák.hu
De olyan 40 szerintem cakk púder
kb mennyibe kerülne?
Hát az minimum egy fél matricaszett + fényezés
Sajnos.
bocsi de nem tudom feltölteni a képet =/ az idom nem tört meg csak lement róla a matriva meg a festés
A képen látható horzsolást kellene orvosolni =/ Kavicsos volt a kereszteződés későn fékeztem és kicsúszott az eleje =/
Konkrétan szereztem újat

De amúgy egy kis üvegszálas gitt és jó sok türelem csodákra képes.
Nagyon Vészes a dolog ?
Mesélj mi volt ?
Nem adta ki ?
Vagy valaki segített feltörölni az aszfaltot ?,
Valami olyasmi =D Láttam hogy te is buktál az Rs-el te hogyan hoztad helyre az oldalidomot?
Hello!
Keresek mikuni TM34es karburátort.Ha valakinek van eladó, jelezze.
Csak nem olyan tiszta lett a power nyelv , hogy elcsúsztál ?
Valakinek nincs véletlen eladó váltókarja 2005-ős motorra kellene a gömb rs-re. Meg komplett idomszett is érdekelne hogy van-e valakinek gömb rs-re.
Ne feszes legyen. Éppen az a baja. A solenoid teljesen be kell tudja húzni és még maradjon 0.5mm játéka a bowdennek.
aprilia rs 2007-es alkatrészek eladok.
képeken látható árakkal!
érd:spmito@freemail.hu-ra lehet
Kutyát motort nőt nem bántunk :)
Mondjuk a bovden feszességét nem néztem, bár emlékeim szerint eléggé feszes volt. majd este ránézek, addig sajna nincs rá időm. Köszi a tippet.
Szia! Ne szidd a motorod. Az olyan, mintha a kutyád bántanád. Olyanok ezek, amilyenné te teszed őket.
Nézz rá a powernyelv bowdenjének beállítására. Nézd meg nincs-e túlfeszítve, van-e elég holtjátéka a bowdennek. Ilyenkor szokta rendre visszaejteni a powernyelvet...
írtam mail-t :)
hello:_ nekem van rotax 122-es kuplung kimelő karom=3e -be
ha kell irj:spmito@freemail.hu ra
1enlőre nekem sincs + a dugó ára, szal addig leállás. 1et értek veled.
megnyugodhatsz néztem azokat is , de semmi, mert egyszer úgy jártam h pont a power elektronika kijövő vezetékein lévő csatiból az egyik vezeték kiszakadt....meg lett csinálva és eddig jó volt, de most nem látni semmiféle külsérelmi nyomot :D
én is szeretem mert am rettenetes jó motor de ezek a bosszantó szarok már kezdenek néha az idegeimre menni, nem is az, mert amit lehet megcsinál az ember, de ha ha zsebbe kell nyúlni akkor nagyon drága minden, és ha egyszer nincs pénz akkor nincs...akkor menni se lehet, számomra az pedig érvágás :D
Hát az ülés alatt a Nippondenso feliratú vezérlőre is érdemes ránézni: nem mászik le róla a csati, a szilikon nem jött-e ki az aljából, stb.

Tudom nem lesz tőle jobb kedved, de nekem is akad vele néha probléma, pedig én is vigyázok rá nagyon. Furán hangzik, de +tanultam a hibáival 1ütt szeretni, mert ha m1 mindenért kárpótol. Az enyémen sincs most henger, mert dugót kell cserélnem, ez van.
nincs, teljesen jó minden ilyen téren.
valami elektronikai baja lesz....de már a faszom kivan ezzel a szarral, megmondom őszintén, aki üti veri leszarja annak sosincs semmiféle baja, aki vigyáz rá stb tessék feszt előjön rajta valami. Ilyet még nem mondtam de egyszer szabaduljak meg tőle :)
A nyelvnek a szára nincs +hajolva?
hogy hogy milyen nyelv? :D nem gyári, hanem amit visualracingen rendeltem nyelv, amiket gokartokba raknak, de egy éve az van benne eddig semmi baja nem volt
Milyen nyelv van benne?
Olyan gondom lenne hogy a váltóm négyben sokkal hangosabb ( visít...) mint már fokozatokban. Valaki tapasztalt már ilyet? Olajcsere 2000km-el ezelőtt volt , elméletileg nem is fogyasztja.