Ismét power gondok. Bovden tökéletes és síkos, nyelv tiszta és jól van benne, akku feltöltve.
Probléma az, régebben előjött már, hogy 8 ezer fölöt szépen ledadog mintha tiltana és szó szerint a motor csak rángatgatja a szelepet. behúzza vissza engedi stb. Persze ha kézzel kihúzom a szelepet szépen leforog a világba és nem dadog hanem egyenletesen is megtartja a fordulatot. Alapjáraton is ugye nyitva kellene lennie azt hiszem 3500 környékéig utána ismét bezár. Természetesen itt sem jó. DE ha kiakasztom a bovdent a motortól akkor láss csodát alapjáraton rögtön berántja magát ahová kell. Néztem a bovden nem akad nem szorul stb. Nem keveset szórakoztam vele. Mi lehet a problémája szerintetek? a power motor elég meleg volt, de ez ne legyen kizáró ok :D attól nekem működjön. Kezdek tőle hülyét kapni
Sűrítési végnyomást lehet mérni... És honnan tudja h amennyit mért jó-e? Egyébként ha kopott nehezen indul, gyenge a motor, nem muszáj ahhoz méregetni... De ugyanezt a karbi is csinálhatja. Kezdj egy gyertyaképpel!
az is lehet ere van a kompreszió mérées ha rosz a prés sáv vagy kopott a szet akkor kiderül ha jó a kompreszió akkor kilőve csak a karbi vagy a gyujtás lehet
Turkáltam múlt hétvégén a garázsba és találtam egy plexit. Rs125-re jó 2006-tól. Ez lorenzo replicáról való, pályán használtam, karcos, de sehol sem törött. Ha valakinek kell írjon. Ára kb. Egy 6-os pack coronita:-)) de edelweiss-t is elfogadok:-))
Szerintem meg pont, hogy a csapágyat nem kell járatni, a hengert érdemes ( a nikacilosat is). Ha csak 140-et megy van valami gáz. Vagy a karival van gáz (nem sokall?), vagy rossz a préstáv például.
Sziasztok kicseréltük a hengert a dugatyút meg mi egymást komplett hengerszettet kapott(polini)! de valahonnan folyik a víz mikor elkezd tekerni az önindító és nem is indul be ! mi lehet a probléma ?
esztegályos megtugya mérni!
vagy levizsed berettyóujfaluba ott van 1 mühej én ott szoktam honoltatni!
mikrométerel szokták mérni!
századmiliméter pontosan tudni kel hogy ugót vásároljál hozzá!
Probléma az, régebben előjött már, hogy 8 ezer fölöt szépen ledadog mintha tiltana és szó szerint a motor csak rángatgatja a szelepet. behúzza vissza engedi stb. Persze ha kézzel kihúzom a szelepet szépen leforog a világba és nem dadog hanem egyenletesen is megtartja a fordulatot. Alapjáraton is ugye nyitva kellene lennie azt hiszem 3500 környékéig utána ismét bezár. Természetesen itt sem jó. DE ha kiakasztom a bovdent a motortól akkor láss csodát alapjáraton rögtön berántja magát ahová kell. Néztem a bovden nem akad nem szorul stb. Nem keveset szórakoztam vele. Mi lehet a problémája szerintetek? a power motor elég meleg volt, de ez ne legyen kizáró ok :D attól nekem működjön. Kezdek tőle hülyét kapni
link
http://auto-motor.vatera.hu/mo...
Turkáltam múlt hétvégén a garázsba és találtam egy plexit. Rs125-re jó 2006-tól. Ez lorenzo replicáról való, pályán használtam, karcos, de sehol sem törött. Ha valakinek kell írjon. Ára kb. Egy 6-os pack coronita:-)) de edelweiss-t is elfogadok:-))
mert pl ha 38-as dellorto van rajta ne csodálkoz de akkor menie is kel redesen!
vagy levizsed berettyóujfaluba ott van 1 mühej én ott szoktam honoltatni!
mikrométerel szokták mérni!
századmiliméter pontosan tudni kel hogy ugót vásároljál hozzá!
Irányár: 550.000 Ft