100 % hogy kábelezés, mert mielőtt szét lett szedve, működött, csak szétszedés közbe meg sérült nála és valószínű hogy rosszul lett valami visszakötve. Aksi jó legyen, jeladó és trafó kábeleit nézd át, de a cdi piros-fehér szálat nézd meg jól mert az a vészleállítóé. Látni kellene hogy tudjak segíteni. De a gyújtáskapcsoló, vészleállító résznél lesz valami rosszul bekötve, szerintem. Tölts le kapcsolási rajzot, de én a helyedbe vennék egy gyári köteget, és kibontanám belőle a világítás, féklámpa, oldalsztender kapcsoló kábeleit,úgy hogy maradjon a biztosítékrendszer, generátor kábelei, power és a többi.
Szeva Atta! De akkor mégis mi a fene? a Kábelezést átnéztem már vagy 20szor és ott minden oké, beszéltem rémmel is és megbeszéltük a bekötéseket és ott is minden ok elvileg és mégsem megy! Ha tudsz csörrents már meg felhívlak én csak csörgess meg és akkor beszélhetnénk mi lehet a bibi! THX 06304932310
Sos keresek nyitott rotax 122-es cdi-t csak a cdi kell más nem ha lehet pesti vagy pest melletti próbával venném meg! ha lehet telon jelentkezzen akinek van adatlapomon a szám akár sms is csak nem vagyok gépnél! sos
rotax 123 alkatrész eladó!
sem amal gyujtás trafóm is van még és pár gumim
és ellső teleszkóp!
tel:06307316232
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czegledi
Folia az biztos? Lehet befújták sötítítő spray-vel, lehet csak le kell mosni, de nehogy hígítóval álj neki, mert bemattúl a plexi.. Műszakira viszed azéert akarod leszedni? Mert akkor vedd ki a plexit és vidd el úgy.
Egy lapos csavarhúzó amivel a patentszemnél lehúzod azt a kis biztosító pöcköt egy motor emelő nagy segítség úgy könnyebb dolgod van.
D.I.D. lánc tökéletes, de van több fajta, 520 as kell rá. Lánckerekeket is érdemes ilyenkor cserélni, főleg ha gatya van nekik. A szemeket meg számold meg mert fejből meg nem mondom neked hogy mennyi, és veszel rá egy ugyan olyan hosszúságút.
Az alábbi kérdésben szeretnék segítséget kérni: van egy 2006-os Rs 125-öm, amin ki kéne cserélni a láncot mert teljesen kinyúlt.
Az első kérdésem, hogy milyen lánc való a motorra a második pedig, hogy házilag, különleges szerszámok nélkül meg tudom-e csinálni ezt a műveletet vagy inkább vigyem szervízbe.
Sziasztok! Van egy teljesen új kuplungkarom újkasznis rs-re.
Postát megtudom oldani van még egy alig használt váltó karom is!
Érd.: palipanos@gmail.com , 0630/878-8457
Lekaparod és denaturált szesszel utánna lemosod az talán nem oldja a műanyagot, de elötte azért próbáld meg valami láthatatlan részén a plexinek hogy nem-e mattúl be.
Sos keresek nyitott rotax 122-es cdi-t csak a cdi kell más nem ha lehet pesti vagy pest melletti próbával venném meg! ha lehet telon jelentkezzen akinek van adatlapomon a szám akár sms is csak nem vagyok gépnél! sos
A power nyelvet úgy kell behelyezni, hogy a vágott része legyen lefelé. Az én motoromban is fordítva volt, de nem okozott nagy bajt.
Az alábbi oldalon pontosan meglátod az ábrán:
Nincs valakinek olyan hátsó kereke kompletten, ami belemegy az mz ts 125 hátsó villájába?
lehetóleg dobfékes legyen.
köszi
2db légterelő=10e
érd:spmito@freemail.hu
Valakinek 2006-os rs-hez tankidomja ?Fontos lenne máár ! :D
sem amal gyujtás trafóm is van még és pár gumim
és ellső teleszkóp!
tel:06307316232
e-mail: czegledizsolt@freemail.hu
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
face: zsolti czegledi
D.I.D. lánc tökéletes, de van több fajta, 520 as kell rá. Lánckerekeket is érdemes ilyenkor cserélni, főleg ha gatya van nekik. A szemeket meg számold meg mert fejből meg nem mondom neked hogy mennyi, és veszel rá egy ugyan olyan hosszúságút.
Az alábbi kérdésben szeretnék segítséget kérni: van egy 2006-os Rs 125-öm, amin ki kéne cserélni a láncot mert teljesen kinyúlt.
Az első kérdésem, hogy milyen lánc való a motorra a második pedig, hogy házilag, különleges szerszámok nélkül meg tudom-e csinálni ezt a műveletet vagy inkább vigyem szervízbe.
köszi!
Postát megtudom oldani van még egy alig használt váltó karom is!
Érd.: palipanos@gmail.com , 0630/878-8457
Légyszi segítsetek, sürgős lenne! Sötétített plexiről hogy lehet leszedni a fóliát? Mert az van rajta...
A power nyelvet úgy kell behelyezni, hogy a vágott része legyen lefelé. Az én motoromban is fordítva volt, de nem okozott nagy bajt.
Az alábbi oldalon pontosan meglátod az ábrán:
http://s838.photobucket.com/al...