Üdv urak.Valaki tudna segiteni rs125 power bowden szerelésébe.Neten találtam 4 fajtát is de nem tudom nekem melyik kellene.A motor 99 es de a blokom az 2007 es .Tanácstalan vagyok mert a behuzotekercsen semmi rögzités ugy néz ki hogy a sasszeget szétfesziteték és abba rakták bele anno a bowdenvéget.Nem hiszem hogy apriliáék igy szerelték volna össze.Késziteném elö möszakira és igy kicsit maceráns
-a képen nem látható de van még váltóalkatrészem(fogaskerekek,léptetővillák)
-28as carbihoz membrán+lapok+gumi szívótorok(új)
-gyári tökéletes állapotú hengerfej
-tömítések
-új első fogaskerekek(2db 17es,1db 16os)
-alig használt, szinte új Ap Racing fékbetétek(első-hátsó)
-kipufogó közdarab+rugó
-lábtartó
-gyári légszürőházba illeszkedő gumi szívótorok
-kipufogógáz visszavezető
Na nekem is kész ett a blokk a tegnapi nap folyamán. olvastam itt a hsz.- eket én csak más és saját megnyugtatás végett írnám hogy a leírtak alapján lett összerakva/szétszedve a blokk.
ami cserélve lett
dugó (vertex )
hajtókar ( prox )
a 2 főtengó csapágy, szimering
persze tömítés meg olaj stb,
azóta mentem vele 110 km-ert csendes erős szépen húz, ismét imádom de még óvatosan bánok azért a gázzal
...eredetileg (nálam legalább is mindenképp :) úgy van, h a bowden -mágnes felöli lyukas 'hordó' van, amin a sasszeget át tudod fűzni :)
Aprilia AF1 MX RX RS MX 125 Rotax 122
Cikkszám: AP0223618
Méret: A, B, C
Ár: 50.000Ft
Tömítés: 8.000Ft
Dugattyú:
No name: 16.000Ft
Prox: 24.000Ft
Wössner: 28500Ft
Posta van, személyes megtekintés Veszprém megye.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
-a képen nem látható de van még váltóalkatrészem(fogaskerekek,léptetővillák)
-28as carbihoz membrán+lapok+gumi szívótorok(új)
-gyári tökéletes állapotú hengerfej
-tömítések
-új első fogaskerekek(2db 17es,1db 16os)
-alig használt, szinte új Ap Racing fékbetétek(első-hátsó)
-kipufogó közdarab+rugó
-lábtartó
-gyári légszürőházba illeszkedő gumi szívótorok
-kipufogógáz visszavezető
Tel:06702465353
RS 125-höz (Rotax 122) keresnék komplett váltót.
Tud valaki segíteni?
Üdv.
ha nem kell a elsősárvédő-és a plexi= akkor=20e
ami cserélve lett
dugó (vertex )
hajtókar ( prox )
a 2 főtengó csapágy, szimering
persze tömítés meg olaj stb,
azóta mentem vele 110 km-ert csendes erős szépen húz, ismét imádom de még óvatosan bánok azért a gázzal