Fékbetét és tárcsa csere után nem hinném hogy le kellene légteleníteni a féket is!
Nekem fékbetét csere után csak vissza kellett pumpálni a fékkart!
Szerintem neked is annyi lesz csak a dolgod, h megfogod, és elkezded nyomkodni a fékkart(pedált)!
Vissza fog keményedni!
Nekem legalább is így volt!
Remélem segítettem, de a többit biztosan elmondják a hozzá értő emberek!
Üdv.: Béci
További szép estét!
Sziasztok!
Ma szétszedtem a blokkot, és meglett a hiba oka!:S
A felső gyűrű eltört, és szétverte a dugót+a a hengerbe is belemart nem is kicsit! :S
Szóval kellene nekem henger+dugó!
Mivel múlthéten MISOC ajánlotta a használt hengert, kérdezném tőle, hogy még mindíg aktuális lenne-e a dolog!
Ha igen akkor kérlek adj egy elérhetőséget, vagy esetleg vegyél fel MSN-re!
Címem: beciby@hotmail.com
Köszönöm szépen!
malossi redfilter ajánlott hozzá a még jobb légáteresztőség érdekében és a gumi csonkot is kiszedni a levegőszűrő ház bemeneti nyílásából (ha gyári a szürőházad) na persze utánan többet kell majd tisztítanod a szivacsot
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy szeretnék venni arrow kiruff rendszert rs125 motoromra,vhsb34-es karbi van rajta,ha én a rendszert felrakom akkor az jó lessz vagy kell e még valamit csinálni vele hogy jobb legyen?üdv pannir
Nekem fékbetét csere után csak vissza kellett pumpálni a fékkart!
Szerintem neked is annyi lesz csak a dolgod, h megfogod, és elkezded nyomkodni a fékkart(pedált)!
Vissza fog keményedni!
Nekem legalább is így volt!
Remélem segítettem, de a többit biztosan elmondják a hozzá értő emberek!
Üdv.: Béci
További szép estét!