Ha láttad hogy annyira benne van nem kellett volna annyira eröltetni...hengert le venni csavarlazítóval,wd40 el, vagy hígítóval jol beáztatni aztán elkezdeni mozgatni oda vissza és kis fáradozás után lazult volna annyit hogy kijöjjön
hello megint...akkor nemtudtok egy körübelüli fogyasztást mondani nekem?...am elméletileg érintős a műszerfal...de azta műanyag védőt h lehet levenni róla ?xd
Sajna úgy bele van rohadva a power nyelv , hogy a szára beletört...Hengert lebontom úgy gondolom ki tudom szedni. Az komplikált lesz? :)
Most akkor új power nyelv kell majd ugye...
Hmm, én alapjáratit 62-72re, főfúvókát 128-148-ra cseréltem, súberen állítottam, de alul sehogy sem volt jó, kevésnek érezetem a főfuvit is. Amúgy az alapjárati fúvókát amikor kiszedtem, volt alatta még1 fuvoka, szintén 62es, pici lyukacskák voltak rajta oldalt, azt nem kell cserélni ilyenkor?
Már nehari, de hátszóval izé.
Ez legendázás, nincs konkrét infód.
sok oldal van, ahol az E85 átalakításról vannak gyakorlati tapasztalatok.
Pl ez: http://etanol.blog.hu/
Régebben ment a rinyálás, hogy meg fogja enni a műanyagalkatrészeket, szimmeringeket.
Hát nem eszi meg, illetve, csk az oylanokat, emiket eleve nem lett volna szabad járműben használni.
Én a robogómmal e85-tel járok (eddig kb 6000km) (kúton 100% ba azt tankolom). Természetesen teljesen át van karburálva. 95-ös benzinhez képest teljesítmény ugyanolyan, talán alul erősebb, gyújtás nincs állítva. Én kb 100Ft-ot spórolok vele 100km-en, szóval sokat nem lehet vele érni, én is csak kíváncsiságból alakítottam át. Viszont nem füstöl, nem büdös és nem is kokszol annyira mint benzinnel, meg persze környezetkímélőbb.
Haverom nsr125-jét is átalakítottuk tavasszal, (csak karburálás, gyújtáshoz nem nyúltunk). Neki érezhetően erősebb lett vele felső tartományban, és jobban is forgott. Fogyasztási adatot nem tudok mondani, de a főfúvóka méretét drasztikusan növelni kellett(140-ről 180ra).
Ami nagyobb baj hogy mi nem találtunk olyan olajat amivel oldódik normálisan, így csak a különolajzásúakba tudtuk rakni, mert a tankban 2-3 nap után betrutyisodott (mz-vel való próbálkozás). Ennek ellenére láttam több cikkben is akik simson, mz-vel e85tel nyomják, úgyhogy biztos van hozzá jó olaj.
Ami fontos hogy karbis motorba, autóba átalakítás nélkül senki ne rakja, injektorosba felesben lehet nyugodtan általában.
A rezó teljesen üres és a cdi-ből is kivettem kár az áthidalást. Akkor csak a karbival lehet gond.... Az a baj, hogy nem lenne elég csak a főfúvókát nagyobbra cserélni, hanem szinte mindent.
Tapasztalatra lett volna szükségem, mert kipróbáltam, hogy megy vele, nagyobb fúvókák, karburálás stb, 2 napomba telt, és nem tudtam használhatóvá tenni vele a motort. Olyan, hogy power alatt elindulni lámpánál nem lehetséges, vagy fullad, vagy évekbe telik. Hidegen-melegen egyaránt... Itthon beleöntöttem a tankba 5l benzint a kb 1, 1,5 l etanol mellé, és a következő tankolásig nem szűnt meg a jelenség. Tehát még akár felesbe sem lehet használni. Power felett viszont érezhetően jobban ment a gép, a vége maradt ugyanannyi. Talán az előgyújtás miatt fulladhatott 8 alatt?
ja. inkább hagyd ki. nekem vész esetbe kellet h elérjek a 15km-re levő kútig. egyrészt nyelelni kellet mer power alatt alig ment, másrészt kiis fogyott, sokal gyorsabban megette mint a benzint.
meg amugy sem ajánlják mivel nem keveredik benn az olaj. meg max 3:1 arányba keverd benzinnel..de nem éri meg
lehet azér mer fojtott. kipu herélés, cdi torpanást se árt kiszedni.
fuvokát megnézni...
egyébként olyat is halotam h nem a megindulás a lényeg hanem hogy egyenletesen menjen. és végülis igy megy rendesen. huzd le a power elektronikát majd meglátod milyen szar nélküle
Sajna úgy bele van rohadva a power nyelv , hogy a szára beletört...Hengert lebontom úgy gondolom ki tudom szedni. Az komplikált lesz? :)
Most akkor új power nyelv kell majd ugye...
Ez legendázás, nincs konkrét infód.
sok oldal van, ahol az E85 átalakításról vannak gyakorlati tapasztalatok.
Pl ez:
http://etanol.blog.hu/
Régebben ment a rinyálás, hogy meg fogja enni a műanyagalkatrészeket, szimmeringeket.
Hát nem eszi meg, illetve, csk az oylanokat, emiket eleve nem lett volna szabad járműben használni.
Haverom nsr125-jét is átalakítottuk tavasszal, (csak karburálás, gyújtáshoz nem nyúltunk). Neki érezhetően erősebb lett vele felső tartományban, és jobban is forgott. Fogyasztási adatot nem tudok mondani, de a főfúvóka méretét drasztikusan növelni kellett(140-ről 180ra).
Ami nagyobb baj hogy mi nem találtunk olyan olajat amivel oldódik normálisan, így csak a különolajzásúakba tudtuk rakni, mert a tankban 2-3 nap után betrutyisodott (mz-vel való próbálkozás). Ennek ellenére láttam több cikkben is akik simson, mz-vel e85tel nyomják, úgyhogy biztos van hozzá jó olaj.
Ami fontos hogy karbis motorba, autóba átalakítás nélkül senki ne rakja, injektorosba felesben lehet nyugodtan általában.
Szóval kb. teljes átkarburálás szükséges.
4ütemübe csak csak... meg halotam h párlat-etanol keverék elégjo de a motoromat nem akarom vele elbaszni....
egyébként ha a gyújtáés olyan lenne és keveredbe benn a motorolaj akor használható lenne vele.
meg amugy sem ajánlják mivel nem keveredik benn az olaj. meg max 3:1 arányba keverd benzinnel..de nem éri meg
fuvokát megnézni...
egyébként olyat is halotam h nem a megindulás a lényeg hanem hogy egyenletesen menjen. és végülis igy megy rendesen. huzd le a power elektronikát majd meglátod milyen szar nélküle