Szevasztok!
Már régebben is felfigyeltem erre a dologra, hogy nem lehet motorfékezni 2T-vel!
Miért nem lehet?
Én 95%-ban használom a motorféket, és generál óta mentem vele 18 000Km-t és eddig szerencsére semmi problémája nincs a motornak!
Szerény technikám a következő!
Kuplung behúz-visszaváltok-gázfröccs-kuplung kienged!
Lehet hogy csak én vagyok ekkora máker, de semmi baja nincs tőle APRIL-nek tőle! Az olajzásom se több se kevesebb! :D
Nem kötekedni akartam! Semmi képp!
Csak gondoltam megosztom veletek!
További szép napot!
gianelli leömlő horpadás mentes jó állapotban=30e
arrow sport hátsó dob=12e egyben rendszer=40e
powerkit =7100-as power elektronika-motor-bovden-powerház-122-es alu késsel=30e
rotax 123as gyujtás:alaplap-lendkerék-trafó=15e/db
.....stb
tűgörgő hangját leginkább alapjárati fordulatszám közelében fogod hallani ill motorféken de azt tudjuk hogy 2t motorokat nem lehet használni motorfékkel
már multkor kérdezgettem a hajtókar bajokkal kapcsolatban, de most megint kérdeznem kell
ha már rossz az alsó tűgörgő akkor annak folyamatosan hangja kéne hogy legyen? mert ez olyan, hogy van hogy egy percig semmi után 10 másodpercig hangos kopogó hang de van hogy még ritkábban,menet közben meg csak akkor ha visszaengedem a gázt. ha van valakinek valami ötlete vagy tapasztalat légyszi írjon hogy ez mire utalhat
Kipuffogóba katalizátor+szűkítő, CDI , Fúvóka , (power ha nincs), lehet a szívócsonkba is találkoztam már olyan motorral, levegőszűrő szívászajcsökkentő gumi fele le van vakolva (nem mindegyiknél) , stb...
Aprilia rs 125 2005 évjáratú mocit vettem 1 hónapja, a motor sokat állt,ritkán használták.
A probléma a következő.
CDI folytás még benne van ugye ezért 5 és 6 ezres fordulat között beragad.
Eddig azt csinálta, hogy már 4 ezres fordulatnál is másabb hangja lett a motornak és olyan mintha kiment volna belöle vagy 15 lóerő. Aztán megint mélyebb lett a hangja és ment rendesen ahogy menni kell. Mostmár nem azt csinálja hogy néha magasabb lesz a hangja és elmegy az ereje, hanem állandósult a probléma.
Állandóan magasabb a moci hangja , gyenge , nem megy. Power bekapcsol igy is akkor húz is , ugrik , de pl 3as fokozatban már 5ezer felé sem tudom pörgetni vissza kell váltanom hozzá. Mi lehet ez? Karburátor?
én még az 50essel toltam sokat amikor nemvolt fékem... nem szált el ablokk. azota is jo. viszont tügörgőt cserélni kellet mer zörgöt ahogy csak bírt.