én pont fordítva vettem 125 re vettem 50 eseket, és elég kicsinek tüntek odapróbálva de lehet az miatt is ,hogy netről vettem és nem figyeltem, hogy egy háromszög levan vágva a tetejéből ...
nem sokal kisebbek az 50es idomok. az oldalidom kb 2 centivel rövidebb és más a hajlása. de egyébként nem vészes a különbség. 50es RSemre vetetm 125s idomot nem volt nagy eltérés.
power nyelv tartó konzolod van esetleg? ami a hengerre csatlakozik...
Ezen felül AF1 125 bontott motor alkatrészei!
//Ugyanitt Rotax 123 és 127, Minarelli RV 50 alkatrészek!//
KOMPLETT MOTOR BONTÓDIK! Rotax 127-es önindítós blokkja van!
vAN PÉLDÁUL:
GYÚJTÁS
FŐTENGELY
GYÚJTÁSELEKTRONIKA
LENDKERÉK
FUTÓMŰ
SPIRÁLOK
ELEKTRONIKA
VÁLTÓ
KUPLUNG
LÁMPÁK
KOMPLETT IDOMSZETT EKEIDOMMAL ÉS ÜLÉSTAKARÓVAL
(a képen nem látható idomok is megvannak, színben!)
VÁZ
FELNIK
GUMIK
FÉKEK
KORMÁNYKAPCSOLÓK
KAROK
KARBI
MEMBRÁN
BLOKKFELEK
LÁNC-LÁNCKEREKEK
MŰSZERFAL
KIPUFOGÓRENDSZER
GYÚJTÁSKAPCSOLÓ KULCCSAL
ÉS MÉG SOKMINDEN, KOMPLETT MOTOR! SÜRGŐSEN!
Vannak még cuccaim Rotax 123-hoz is,
Illetve Aprilia
Minarelli RV 3-4-5-6 sebességes motorokhoz is van ez-az.
Elérhetőségek:
06-20-555-4091
Email: domotorpeti@gmail.com (ez CSAK email!)
MSN: domotorpeti@msn.com (ez CSAK msn!)
ilyen fesz.szabályzót keresek! akinek van írjon! köszi!
én 6ér vettem csak a 2 oldalidomra sly-tol
amugy nekik irtam 1x: http://www.motormatrica.hu/
15 körül-re saccolták a matricázást.
ha váltocsapágyak is az még 6x 2500kb
szoval azért nem 130. vagy lehet ugygondoltad új henger mer az tényleg sok.
ez vajon jólenne 125-re is?
Üdv