Szerintem egy kicsit sem komplett mert azt írta, hogy a szelepház hiányzik, odáig oké de szerintem az elektronika is hiányzik mert azt nem látom a képeken.
3ezer ft egy komplett powerér. nem várhatod el, h apriliás puttyogós védőzacskóban, kipárnázott dobozban legyen a kipolirozott mágnes meg a vatta uj nyelv...
engem elsősorban a hátsó érdekelne, ha csak külön azt eladnád. irj egy árat a mail címemre (adatlap), és én meg visszairok neked egy címet. márha utánvéttel megoldható lenne...
A gyárit azt eladom, de ami jelenleg rajta van azt nem.
Szépen lett leszedve, az eredeti, megvan az első-hátsó is.
Mivel nekem 06-os fehér, ezért az első huzat piros, a hátsó fekete, és hozzá tudok adni egy csíkot a karbonosból, hogy a hátsó ülés "kapaszkodóját" le tudd cserélni ilyenre.
Ha érdekel így is, akkor írj.
Nem-nem, sajna még nem volt saját 125ösöm, csak 50es, ahhoz képest pedig azért nagy az eltérés, akármennyire is 2T. Az újabb TZR-ek már csak 50esek, nem gyártanak sajna 25öst belőlük (Ha jól tudom). Egy dolgot viszont kifogásolok... Aprilia alkatrészei olcsóbbak voltak mindig is mint a Yamaháké, de javíts ki, ha nem így van.
Igazából én csak annyit szerettem volna tudni, hogy valóban tükrözik-e a youtube-os videók, a motor tényleges teljesítményét.
Legjobb amit láttam, az 4,5sec alatt ment fel 100-ra, de volt ami 7 sec alatt érte el ezt a sebességet. Valójában mit mutatnak a stopperek egy itthon vett motornál? (:
Én 2003 fölötti motoron gondolkozom, 30000km-t már kicsit sokallom és maximum 400-500e-t tudok rá összegyűjteni. Reálisan látom a helyzetet? Egy ilyesmi motor, ha mondjuk nem leharcolt állapotban van, mit gondolsz, gondoltok mennyit fog menni?
Eladóvá vált paripám!
http://www.kepesmotor.hu/april...