Köszke az infót. Haver vett most egy 125-ös TDR-t azt ő pont ezzel szív,hogy van külföldi papír,de itt nincs forgalomba helyezve...és emiatt gondolkodtam én is,hogyha vennék nagyobbat,akkor milyen legyen...ami papiros,vagy ami olcsóbb,de nem papiros.
Szia András, na szóval megkérdeztem. Nem bonyolult a dolog ha a moci már bekerült az országba, na persze minden hivatalospapirja megvan(eredet igazolás számla,stb.) elmész a megyei közlekedés felügyelethez és ott elmondod mit szeretnél,ők majd kijelölnek neked egy vizsga helyet ahol vizsgázik a moci,ha kész a vizsga kapsz egy adatlapot avval elmész az okmányirodába ahol majd kapsz rendszámot forgalmit. Nagyvonalakban ennyi de ez csak leírva ilyen egyszerű, sok rohangálás ügyintézés ide-oda, hacsak nincs valami spanod aki intéz ilyeneket. De a legbiztossabb az mielött ilyenbe kezdenél felkeresed az autófelügyeletet és ottelmondanak mindent ,ez azért is célszerű mer mire ezt olvasod lehet hogy már új rendeletek vannak mert ezek sűrűn változnak
Amúgy ha külföldről behozott mociról van szó,ami itt még nem volt forgalomban,akkor elvileg nem valami központi vizsgáztatóhelyen kell megejteni a műszakiztatást? Vagy ez hogy van?
Sziasztok, igen a rendszám olvashatóság a fényvisszaverő prizma, az eü.csomag ez mind köteléző felszerelés,előírás. Azért írtam hogy nagy mértékben függ a vizsgabiztos hangulatán a végeredmény. Én ,mint anno írtam olyan szervízben dolgozom ahol vizsgáztazáa is folyik (motor is).
Nekem nem volt rajta a fényvisszaverő a rendszám alatt, és muszály voltam elmenni venni eggyet. Meg abba hogy a rendszámtáblának függőlegesen kell állnia. Ugyhogy csinalj valami közbetétet..
Szeva. Vizsgán elsősorban a biztonsági felszereléseket nézik (fék, világítás, tükrök, gumik,csukló alkatrészek, első és hátsó villa, na és persze:motor és alvázszám!) és ez mind függ,a vizsgabiztos hangulatán.De ezt nem én mondtam! Áltában ha kívülről szép a moci ,látni hogy foglalkoznak vele kevésbé kötekednek,ez személyes tapasztalat is és magán vélemény.
Hali mindenkinek!
Sanyi, tőled kérdem első sorban,de mástól is várom persze a választ,mert szeretném megtudni,hogy amikor vizsgára kell vinni a motort,akkor miket néznek rajta,miknek kell megfelelni.Akárkinek pozitív illetve negatív tapasztalataira kiváncsi vagyok.Nah szép napot...és sok jó motoros videót a hideg időkre
Bandy
Ezt én is beszívtam még az első Pegasomon. Megvettem, még esztergálni is kellett belőle! Jó kis vicc volt, miután a helyére rakva kiderült, hogy visszafele forog. Nekem azon mondjuk egyeltalán nem is volt. (mentségemre szólva). A mostaniban csak annyi gond volt, hogy kicsúszott a réz szár, amire a bowdent kell rátekerni. Üzenem mindenkinek: javítható, mert a rezet végigfuttattam vékonyan cinkkel, és már szépen szorul a meghajtó-házban.
A gumis ügyhoz: Nekem mitas van, nem rossz, de nem ragad azért olyan nagyon... Ti milyen márkákról, beszéltetek, mert eddig csak mintákat láttam.
Szeva steco, valószínüleg nem megfelelő oldali meghajtót kaptál.Mivel a 125-ös pegokat 2 féle elsőfékkel szerelték:Brembo,és Grimeca, a brembó fékesen bal oldalt van a féktárcs stb. a grimecan pedig jobb oldalon tehát a meghajtó elhelyezése is ettő függ és ez által a forgás irány is
halihó!
rendeltem egy sebességmérő bizbaszt a pegasohoz de sjnos visszafelé mér, valószinű, hogy olyan gépre való aminél a kerék lobb oldalára van felszerelve. a bovdent sikeresen kinyirta.
ja a lényeg, hogy eladó.
mérő: 4 000 Ft
bovdenház(bovden nélkül): 1 000 Ft
valaki?
széles utat jég nélül
üdv
stecó
A tiéd ilyen?