Mitől függ az hogy a pegasokon melyik oldalon van a tárcsafék? Mert ahogy látom kb ugyanannyi motoron van a bal oldalon mint a jobb oldalon. És most nekem is bal oldalon van és elég rövid a fékcső a másik oldalon sokkal jobb lenne, ha kicserélném a két villa szárat illetve a gumit megfordítanám akkor elvileg passzolna a másik oldalra?
Nem hinném hogy az alaplap melegedne föl. Először inkább a powert tisztítanám ki, kipufogót kiégetném, karbit megnézném jó-e a benzinszint, gyertya csere esetleg...
Hali,minden segítség jól jön.
rotax 123,pneumatikus powerral rendelkezik minden egyébb kiiktatva.
A lényeg,pár napja ezt csinálja,h pár km után 100-110 között olyan mintha meg akar állni,vissza engedem kis idő után van h kipörög de van h nem.
De pl tegnap reggel 6 körül tartottam a 80 km/h és semmi ilyen nem volt.
Lehet olyan h az állórész ha felmelegszik ki hagy a szikra?
köszi,minden ötlet jól jön.
áhh értem, sajnos ahogy néztem nálam a másodlagos csapnak le van törve az a része ahova a benzincsövet kéne ráhúzni.... Azt tudom még csinálni hogy kicserélem a 2 csapot csak akkor elég nehéz lenne elzárni a csapot mert kb lehetetlen kézzel benyúlni oda :D
Le akartam most engedni a benzint a pegasoból hogy kimérjem mennyi is az annyi (tank térfogat)... Erre kijön 4 liter, csodálkozok hogy ennél többnek kéne lennie, megrázom és csodálkozva hallom hogy van ott még ahonnan az a 4 liter jött. Akkor jutott eszembe hogy még amikor régebben szétszedtem a motort láttam hogy 2 benzincsap van, 2 oldalon 1-1, és ahogy néztem a másik oldalon lévő csap(ami használaton kívül van) az egy jó 10 centivel mélyebben van(tehát ott azért elég sok benzin bentmarad).... Megdöntöttem a motort és kijött még 3 liter....
Sziasztok!Kéne egy kis segitség.Nemrég vettem egy 125ös pegasót.Gondoltam lecserélem a láncot mega lánckerekeket,mert elég kopottak.Levettem a láncot és azt vettem észre hogy durván kotyog lóg a két lénckerék.Ahátsó lánckerék meg van huzva ,de keréken belül a aperem amire fel van fogatva mozog kotyog lóg az egész.Előre hátra oldalra minden irényba legalább egy centit.Valakinek van ötlete mi lehet a probléma.Az első lánckeréknél a lánckerék mögött a tengelyen csak egy hengeres gumi tömités nan egy horonyban arra fekszik fel a lánckerék előröl pedig a zégely gyürü fogja,de ez is elégé kotyog.Nemtudom ez a gyári megoldás vagy valami hiányzik onnan.Tudja esetleg valaki .Köszi Laci
Rotax 123. Nem akar működni a power szelep. Ha akksiról próbálom a power mágneses "motorját" akkor úgy tökéletesen működik, de ha már a power elektronikájának kéne a fordulat függvényébe működtetnie akkor nem megy. Először azt hittem hogy a power vezérlő elektronika adta meg magát mivel ki volt szakadva belőle egy kábel, vettem egy bontottat(ami elvileg jól működött) de azzal se működik. Szerintetek mi lehet a gond?
helló mindenki ha polini 160 as henger meg kopott és 61 es dugó kell bele v ki nem tudja h az meik túl méret mert van a,b,c verzió és nincs kiírva hogy meik mekkora
Épp Aprilia Pegasot tervezek venni (igaz, a 650-est, csak nem találtam hozzá illő fórumtémát). Főleg városban használnám, igazán ritkán nagyobb túrákra. Kicsit beavatnátok, mire számítsak, mit érdemes megnézni rajta, mikor el kell döntenem, megveszem-e? 1999-es a motor, még karburátoros, amit szombaton néznék.
Oldottam*
Lenne nekem is 1 kérdésem,pneumatikus powert hogy kell beálítani?most cseréltem benne membránt és későn nyitt. Ha beljebb csavarom akkor hamarabb nyitt,avagy fordítva?
Köszi
Rotax 123 mas blokkhoz gyújtás alapja nincs valakinek ?