Sziasztok!Most vettem egy 1990es 125ös pegasót.
Menet közben kilazult a gyertya motor leált azóta,nincs
szikra semmi nulla.Valami ötlet esetleg.Ja és nem találom rajta sehol a biztositékot valaki megtudná mondani hol találom.Előre is köszi
Láttam,hogy volt fent Service Manual Pegaso 125-höz,esetleg valaki el tudná nekem küldeni ?:)
Továbbá egy olyan kérdésem lenne,hogy nem tudom a napi számlálót visszatekerni...Van ennek valami speciális módja,vagy ötlet,hogy miért nem tudom visszatekerni ?:)
Dugattyút néztem és mindenhol 20 körül adják a szettet de a lenti weboldalon fele annyiba kerül. Ez valami hitvány minőségű cucc lehet? A hengerem már meg lett hüvelyezve tehát nem kell feltétlenül nikacilos dugó. Szerintetek megvehetem ezt a dugót?
Üdv, egy kis segítség kéne, az alany egy aprilia pegaso (rotax123) a töltés biztosíték mekkora lehet gyárilag? a motor azt produkálja hogy lámpa nélkül már 5ezres fordulaton megvan a 13.4V töltés, lámpával viszont épphogy a 12.5V és egy 30A-s biztosítékot kb 5perc motorozás alatt szétolvaszt..
ÉN is a srác akivel most raktuk össze mi is azt kerestük hanyas az a nyamvadt fúvóka vagy miféle méret kell bele. de halod napokat kerestem a neten fórumok de semmi . fogalmam sincs sajos
2 hónapja szerelem rengeteg pénzt és időt beleraktam!Én is roppant szeretném már rendesen használni ezt az olasz "csodát"!Véletlenül te nem tudod a fúvóka méreteket?Milyen porlasztód van?
Hát nekem elég könnyen megoldódott. De nekem is a probléma forrása valahol hogy az előző tulaj megpróbálta sufni tuningolni és nem gyári a fúvóka hanem nagyobb és a hengerből kimartak hogy jobban mennyen. de mondom állítok egy fokot a tűn hogy ne kapjon annyit mert gondoltam így sokat kap állítottam hozzá a levegőn és láss csodát megy. kipörög rendesen ahogy kell. De már én is kerestem a fáklyát mert már nincs kedvem baszakodni jó lenne motorozni is
Szia!nekem valószínűleg az lesz hogy a karburátoromban ki kell cserélni a fúvókákat gyári alapméretesre!De sajnos nem tudja senki hogy mekkorák a dellorto PHBH 28-as porlasztóban a fúvókák hiába olvastam végig szóról-szóra ezt a fórumot!De ha neked lesz vmi megoldás légyszíves írd meg mert ott tartok hogy felgyújtom a technikát!
olyan mint HA nem nyitna, és mint ami leszabályoz gyújtás. kihagy, de nem durrog-csattog, csak elveszi a felső fordulatot. könnyen indult, vette a lapot meg minden. de meguntam és vettem egy alaplapot. most fasza, pörög mint állat
szeva érdekelne hogy megvan e az oka?. mert nekem is ezt csinálja kihagy 7 ezer nél és csak dadog mintha letiltana nem pörög feljebb pedig ott kezdene repülni .
Szevasztok Segítségre lenne szükségem van egy pegassom 125 ös az lenne a problémám hogy 7-8 ezernél elmegy az erő pont akkor mikor már a powernek kellene húznia de úgy dadog mintha letiltana a rally gép. Én gyújtásra gyanakodom mert elötte egy 25 km es táv után elkezdett dadogni fulni és 1 km után le is állt és nem indult. Én a gyújtásnál valami túlmelegedésre gondolok. de nem tudom mihez nyúljak . HA tudtok valamit kérlek segítsetek. köszi
www.doktormotor.hu