Van nekem is légkulcsom de nem csavarta le sajnos. Gondolom kevés a kompresszorom... Először megpróbáltam én is a kuplungtányérhoz beakasztani de láttam hogy hajlik így hanyagoltam is. Utána befogtam a lánckereket a satuba, utána átdugtam a lengővilla tengelyét a blokkba lévő helyére így nem forgott el a kuplung és a blokk is fix de egyszerűen már a szemem kiugrott a helyéről úgy erőlködtem de nem jött le a szemét anya... . Holnap szerintem visszateszem a helyére a blokkot, felteszem a láncot, leblokkolom a kereket és valami 2 méteres erőkarral megpróbálom lecsavarni :D Ha ez se akkor elviszem oda ahol van erősebb légkulcs.
Azzal én is megküzdöttem!
Próbáltam lefogni a belsejét, de előbb tört a kuplungtányér minthogy az anya fellazuljon. Ez volt a tanulópénz nekem :)
Elvittem egy autószerelőhöz légkulccsal kb 3 másodperces munkával feloldotta a csavart és még a kuplungot se fogta le.
Azóta vettem egy új kuplungot, meg egy légkulcsot. Többet nem szivat meg!
Sziasztok! Van két megmaradt alkatrészem a régi motoromról.
93-as 125-ös Pegaso Rotax blokkos, kuplungkosár jó állapotban + egy kilométer óra spirál (88cm hosszú)
Érdeklődni:willmo@vipmail.hu
Üdv mindenkinek! Teleszkóp szimmeringet szeretnék cserélni a motorban, de nem tudom mennyi olaj kell bele! Tudna ebben valaki segíteni? Vagy esetleg egy service manual-ja van valakinek, mer nekem nem nagyon találtam!
Előre is köszi!
Csak a "Pegaso" fórumra nem igazán nézelődnek inkább úgy mondanám. Az RS, AF1, RX fórumoknál jobban megy a témázgatás. És ott is sokszor a 123-mas blokkról van szó az RS-nél már inkább 122 általában de ugyan mind1 kb.
Szimmeringes a vízpumpa azért csöpög.
És nem kell azért a blokkot széthúzni.
Nem egy bonyolult művelet csak le kell bontani a kuplung felőli részt. És utána hozzá lehet férni a vízpumpához is.
Nekem is ez volt a problémám.Utána olvastam,itt . Tudomásom szerint egy túlfolyó a vízpumpától. Azért van,hogy ne menjen bele a víz a hajóműházba. Nekem egy idő után csökkent a folyás.Nem szabad betömni.
Tudna valaki segíteni olyan problémám van hogy el folyik a hűtővizem jobban utána néztem és a vázhoz való fel függesztésnél van egy lyuk azon keresztül csepeg ki.. Nézegettem neten is de nem sokat tudtam meg.Gondolom valami dugó lehetett benne vagy nem tudom de ha valaki tud segíteni akkor előre is köszi
Nem akar fordulatra működni a power. Maga a mágneses power motor működik ha direktbe akksiról próbáltam akkor tökéletesen ment... Viszont a power vezérlő elektronikánál elszakadt az egyik kábel (fehér) próbáltam úgy hogy odafogom (tőbe szakadt le de egy mm-es kis szál maradt,oda nekinyomtam a kábel végét) de sajnos így se akart menni.
Esetleg mit lenne érdemes még megnézni? Vagy tuti hogy ez a power vezérlő lesz a problémám?
Mikor megvettem akkor szakadt volt a power bowden, el volt törve a power nyelv... Most már igazán működhetne ez a szemét power :D
Eladó 2db első teló! Felújításra vár, valamikor széttszedtem, de időközben inkább vettem bele bontottat és nem is igazán amlékszem, hogy volt összerakva. Nagyon olcsón eladnám ha kell valakinek. Kopottas arany színű
akksi mellett a vázon. Ha szembe állsz az aksival mintha ki akarnád szedni a helyéről akkor balra a vázon. Nekem legalábbis, és nekem tartalék biztosíték is volt a gumi tartójába.
Hello mindenki, gyújtás kapcsoló szerelése közben csináltam egy kis szikrák a csavarhúzóval és azóta nincs se világításom, se indexem, se önindítóm. Van egy 650es motorom is, annál megtaláltam a biztosítékot de a 125 nél nem találom. Tudnátok segíteni merre keressem a motoron? Köszi
Próbáltam lefogni a belsejét, de előbb tört a kuplungtányér minthogy az anya fellazuljon. Ez volt a tanulópénz nekem :)
Elvittem egy autószerelőhöz légkulccsal kb 3 másodperces munkával feloldotta a csavart és még a kuplungot se fogta le.
Azóta vettem egy új kuplungot, meg egy légkulcsot. Többet nem szivat meg!
Rotax 123-nál ti hogy szoktátok lecsavarni a kuplung anyát? Első sorba a lefogására gondolok hogy ne forogjon el?
Nálam valami olyan orbitális módon meg van szorítva hogy már a szemeim akartak kiugrani de az anya nem igazán akart megmozdulni.
93-as 125-ös Pegaso Rotax blokkos, kuplungkosár jó állapotban + egy kilométer óra spirál (88cm hosszú)
Érdeklődni:willmo@vipmail.hu
Előre is köszi!
És nem kell azért a blokkot széthúzni.
Nem egy bonyolult művelet csak le kell bontani a kuplung felőli részt. És utána hozzá lehet férni a vízpumpához is.
Esetleg mit lenne érdemes még megnézni? Vagy tuti hogy ez a power vezérlő lesz a problémám?
Mikor megvettem akkor szakadt volt a power bowden, el volt törve a power nyelv... Most már igazán működhetne ez a szemét power :D
leginkabb egyben de akar darabonkent is.
mondj egy arat es vidd!
Azt írják hogy a 650-eshez van de nekem ugyanolyannak néz ki.
https://citybike.hu/spd/AP8104...
A hidegnek semi köze hozzá
Nekem van trafó ha kel
Tekercs is van 06307316232