=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Blokkfelek
-Váltó
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Sajnos nem a teljes géphez, csak a motorhoz (Rotax 123) van, de ha adsz egy címet szívesen elküldöm. Az olajozást pedig bal oldalon lehet állítani, le kel venni a fedelet ahová az olajozás csöve bemegy, ott van egy bovdenes állítási lehetőség. Tulajdonképp az állítod - ha jól értem a mechanizmust- hogy adott gázkar álláshoz mennyi olaj tartozik De szerintem csak óvatosan a viszatekeréssel, én megnézném előbb a gyertyát, hogy ott is mutatkozik-e a sok olaj.
Ilyen időbe annyira nem fog felmelegedni a hűtővíz mint szezonban de a 40 tényleg kevés. Valószinűleg az előző tulaj kivette a termosztátot, ezt a víztérfedél levételével tudod megnézni. Ha mégsem a legegyszerűbb megoldás ha a hűtő elé teszel egy kartonlapot és úgy jobban fog melegedni. Az olaj helyes beállításáról pedig a tuareg fórumban már régebben többen is tettünk fel képet, keress vissza egy kicsit
Most vettem egy 95 ös Pegaso 125 öst. Az a baj vele, hogy nem melegszik be és elég harmatos a teljesítménye. Pöccre indul, van alapjárat, 110 km/h a vége de a vízhőfok nem megy 40C fölé. Mi lehet a baja? Másik kérdés: A külön olajozásnál hol és hogyan lehet állítani a kevert olaj mennyiségét? És hogyan kell jól belőni? Cimborám szerint túl sokat kap:S
Hozzám került Egy Aprilia Rotax 123-as blokkal szerelt AF1 SINTESI.
-Rotax 123-as blokkal szerelt.
-Egyedi FLIP-FLOP fényezéssel ( alapból zöldes, de ha a nap rásüt barnás-zöldes lesz), ezt megspékelve Airbrush-al van díszítve.
Az olasz Tp-desing készítette
Egybe is elvihető, de akár alkatrészbe is.
Egyben 120.000Ft Alku nincs, alkatrész részletesen telefonon.
Képek illusztrációk, de ilyen kivitel.
-32-es Dellorto karbi
-34-es szívócsonk
-gyári plexi, tükrök
-gyári elektronika
-Frissen felújított motorblokk!
-Jó állapotban lévő henger, dugattyú, szimeringek csapágyak is szinte újak.
Megtalálható rajta minden, és pót alkatrészeket is adok hozzá!
szia popi!érdekelne engem hogy rotax 123 hengered milyen van,méret ,nicasil vagy persely mennyire sérült stb mindent írj le légyszi.A helyzet a következő,nekem van egy 54,5 -es dugóm amiben 400 km van ha van olyan henger amit furással vagy honolással össze lehet hozni akkor érdekelne.Ártól függöen persze.
Összesen 22.000Ft, ami az utánvétes posta árát is tartalmazza.
Blokkfelek (Minarelli AM3)
Elsõ féktárcsa
Elsõ sárvédõ
Faridom
Fõtengely (Minarelli AM3)
Gyújtáskapcsoló védõ mûanyag
Hátsó féknyereg konzol
Hátsó fékszett
Hátsó féktárcsa
Hátsó kapaszkodó
Hûtõ
Indexek (3db)
Kábelköteg
Központi teleszkóp
Légszûrõház
Olajpumpa (Minarelli AM3)
Olajtartály
Önindító (Minarelli AM3)
Önindító relé
Tankidomok
Vízforgató - vízpumpa Minarelli
Víztérfedél (Minarelli AM)
Képeket ITT találtok. (A listában szerepel az első kerék és első teleszkóppár, viszont azokat nem adom az akció keretein belül, mivel nehezebb csomagolni.....)
Sziasztok!
Aprilia rotax 123-ashoz keresnék a hengerfejhez tömítést (O gyűrűt és társait)
Ha valakinek van kérem ne tartsa magába! :D
Előre is köszönöm sziasztok
=Postai utánvétellel, előre utalással is megoldható.
=Rendelésfelvételt követően 3 munkanapon belüli azonnali küldés.
=Rugalmas és korrekt árak!
Jelenleg raktáron AF1 Sintesi és Tuareg Wind van!
-Blokkfelek
-Váltó
-Gyári Kipufogó rendszerek, illetve Arrow rendszer Af1
-Komplett fékek, fék alkatrészek
-Gumiabroncsok, kerekek
-Elektromos power egységek
-Idomgarnitúrák
-Műszerfal
-Első teleszkóp, hátsó rugóstag
-Blokk alkatrészek (vízérfedél, stb.)
-Komplett hűtő rendszerek
-Váz és segédvázak
-Lábtartók
Email: aprilia.alkatresz@freemail.hu
Mobil: 06-30-403-6551