Sziasztok!
Bármilyen segítséget, ötletet meghallgatok.
Gázbovden csere miatt vettem le a tankot (Pegaso ie), és a hátsó rugóstagot piszkáltam.
A földön találtam a 6-os számmal jelzett kis biztosító lemezt. 5 helyet leltem ahol ilyen van mind a helyén.
Szerintetek honnan verhettem le? Azóta folyamatosan világít a műszerfalon a piros injektort ábrázoló lámpa.
Napok óta próbálok rájönni de minden vezeték a helyén nem hiányzik sehonnan, vagyis én nem lelem.
Letörtem mint a bili füle.
Szia!
arany0429@freemail.hu
Gyújtást ráadom,gázkarnál a leállító indítási helyzetbe, drótot bedugom az ülés alatti 6 lábú csatlakozó azon 2 foglalatába ahol középen nincs vezeték bekötve várok és nem történik semmi 12s alatt. Vajon mit hibázok. 350-es Jawa után nagyon bonyolultnak tűnik.
Pegaso 650ie-oshoz van Magyar kézikönyv? Mit jelent a piros porlasztó-s jel a műszerfalon? Folyamatosan világít nem értem.Debrecen körzetében ismertek jó szerelőt?
Az üzemanyag szint jelző rendellenes működése ,- a réggebbi típusoknál is gyakran előforduló hiba (szerintem típus hiba). pl. az enyémnél teli tankolásom után 50 km-rel (kb. -3L benzin) már fel villan,-és úgy is marad. Tehát semmire sem jó. Így a napi számlálót használom
Ha van Ötletetek mivel,- és hogyan lehetne pótolni a gyári szint jelzőt ENGEM is érdekelne...
Pegaso Strada 2006 üzemanyagszint jelzője teljesen kiszámíthatatlanul mutatja vagy inkább nem mutatja a valós mennyiséget. Tapasztalt hasonló jelenséget valaki? Mi lehet a probléma? Előre is köszönöm!
Nem tudom OK-e ilyet posztolni itt: Pegaso 650/ie/cube-hoz kit erdekelne egy par gyari oldaldoboz? :)
Nemreg vigyorgo tulajdonosa lettem egy Pegaso Trailnek, viszont a sosem hasznalt (...) oldaldoboz keszlet amit a tulaj adott vele, az a 2005 elotti Pegasokhoz valo. Gyonyoru sotetkek szinben vannak, gyari kulcsok+zarak, es csak par tarolasbol szarmazo karc van rajtuk. Csatolok kepeket.
Valakinel tuti jobb sorsra erdemesek minthogy nalam porosodjanak! Csere is erdekel ha epp van egy felesleges hatso dobozod, helyileg pedig Budapesten vannak.
Megnèztem, a kis csonkokon a karbi jobb ès bal oldalán nincs semmilyen dugò, vagy lezárás. Az alapjárati csavar, ha egyre gondolunk a karbi bal oldalán a bóvden beakasztó biszbasz alatt lèvő menetes " tüske" vège kb. 5 mm re ál ki (Nem fèr oda semmilyen mèrőeszköz..) , ès tartja el azt a bóvden vègèbe akaztott bizbazt.
Remèlem tudtam segìteni szakszavak nèlkül is..
Üdv.
Akkor a tiéd már az ezüst színű blokkos nagyobb vízpumpával- az enyém régebbi 92-es "GA" jelzésű fekete színű blokkos.. nem tudom hogy egyforma -e a karbijuk, -de holnap megnézem pontosan. ( úgy "rémlik",- hogy a kis csonkok nincsenek le dugózva rajta..)
Sziasztok! Tudna nekem segíteni abban hogy a karbi oldalán a szívóoldalon mindkettőn van oldalra két csonk.Azokat le kell dugózni?Meg mennyire kell kitekerni az üresjárati csavart? Köszi szépen előre is
Hali Pegaso-sok!
Egy "futkozós, mindenes" motort szeretnék a hétköznapokra vásárolni, tetszik az általatok hajtott vas. Kinéztem egy 2004-es még a régebbi típust de már az injektorost. Az érdekelne, hogy mennyire megbízhatók ezek a gépek, ha vannak akkor mik a nyűgjeik, mire figyeljek vásárláskor, ajánljátok ezt a típust ? 173 cm magasságomnak nem e magas? Segítségeteket előre is köszönöm!
Az első napon egy célunk volt: odaérni időben a szállásra, amit nehezített az egyik motor műszakijának lejárta, emiatt majdnem 3 óra késéssel jutottunk át az első határon! Irány Montenegro!
3 nap alatt 2000 km-t mentünk, így ez valójában teljesítménytúra volt!
#MotorosVandor http://youtu.be/gyfGRoItFwg
Sziasztok!
1996-os Pegaso-m van.Néhány hete felfigyeltem, hogy motorféknél hangosabb fütyülős hang hallható. Olajat 1 éve cseréltem, kb.3000 km.-t mentem vele azóta.Ha valaki meg tudja mondani mi okozza ezt, vagy nem kell vele foglalkoznom, azt megköszönném.A motorban óra szerint 24000 km. van.
Köszönöm. Ricsi
Sziasztok!
Az1pár Aprilia Pegaso 55mm hosszú szívócsonkom el kelt-megvásárolták (mérete miatt nem tudtam felhasználni..). Helyette keresnék 60 mm "hosszúságut". Ha valakinek van elfekvőben (jó állapotú) kérem jelezze nekem
Motorom adatai: 1992 évj. Aprillia Pegaso GA, (fekete blokkos)
Köszönöm: Z.
Sajnos ez a videó nem volt elég a továbbjutáshoz
Ha a pénz nem számítana, hol motoroznál? - ez volt a 2018-as motovlog verseny 3. kérdése http://youtu.be/bc-bhQ0gtJw
Mitől lesz rutinos a motoros?
Ez volt a MotoSunday 2018-as motovlogger versenyének 2. fordulójának témája! A választ 1 percbe kellett belesűríteni!
Szerinted?
Bármilyen segítséget, ötletet meghallgatok.
Gázbovden csere miatt vettem le a tankot (Pegaso ie), és a hátsó rugóstagot piszkáltam.
A földön találtam a 6-os számmal jelzett kis biztosító lemezt. 5 helyet leltem ahol ilyen van mind a helyén.
Szerintetek honnan verhettem le? Azóta folyamatosan világít a műszerfalon a piros injektort ábrázoló lámpa.
Napok óta próbálok rájönni de minden vezeték a helyén nem hiányzik sehonnan, vagyis én nem lelem.
Letörtem mint a bili füle.