Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meglátom mit tudok intézni az ügyben, de akkor az a lényeg hogy olyan 4500-5000ft körül lenne rá igény?
szerintem olyan 4500 körül
köszi!

akkor megpróbálok faragni az áron.
mi lenne az ami elfogadható lenne?
5800 a pinkmotorsnál....
hali!

olyan kérdésem lenne hogy 6ezer ft magasságában tudnék tömítés szettet Rotax blokkhoz, ennyiért eladható vagy sem?
rotax 123 -as alkatrészek eladok:
blok,váltó,kuplung,bovdenek,karbi,power,gyujtás,öninditó,
bendix,kapcsolok,inditórelé,
.....stb
érd:ktmktm@freemail.hu
Eladó Rotax 123-122 alkatrészek!
06304351769
orozoli2002@yahoo.com
Eladó Rotax 123-122 alkatrészek!
06304351769
orozoli2002@yahoo.com
ment email
van tuareg kerekem is és pegasó is mindegyik jó nincs 8-as benne.3000ft/db itt megtalálsz.nagy11.zsolti@citromail.hu
ok. és a tiedbe nincs 8as?
Ahha! Köllős! 17 es! De azóta nálam is változott a helyzet úgyhogy rögtön nem tudom odaadni.Bocsi. Még pár hétig kelleni fog.
szia.
Küllős az is? 17 colos?
Bocs de este nem voltam gépközelbe de most itt vagyok eggy darabig
Hello! Tudok ajánlani egy tuareg hátsó kereket! Nem tudom ,hogy pont jó e bele ,de hátha.
Sziasztok.
Egy hete jutottam egy 125ös pegasohoz. Nagyon jó a gép.
A hátsó kerekébe viszont van egy kis 8as. Budapesten nem tudjátok, hol tudnák ezt orvosolni? Mivel küllős a felni sokan nem vállalják be.
Sziasztok!
25-ös Pegaso-t is beszámolnék...nem crossosan, utcára
való gumikkal és műszakival
25kWig.

Ford Escort 1.4 Turnier CLX (Classic Extra) 1996.
Németországi volt, aztán Magyarországra került forgalomba.
2006-tól egy autószerelő saját autója volt, tőle vettem, így motorikus
és szerkezeti állapota ennek megfelelően kiváló.
218.000 km van benne.
Teleszkópok és gömbcsuklók 2 éve,
gumiharangok, szilentek, stabilizátorok frissen cserélve.
Nem füstöl, 3 éve komplett motorellenőrzést-rendbetételt
kapott az autó. Injectoros.
Olajcserét kapta időben, most is bőven a felénél tart
a periódusnak. Januárban friss műszakit kapott,
új a belső hűtő-fűtőmodul. Elöl tárcsafékek,
kiváló fékhatással. Extrák: napfénytető, vezető - és utasoldali
légzsák, S.R.S rendszer, A.B.S. féktámogató rendszer,
gyári tetősin, gyári csomagtérfedő, plüss belső, belülről
állítható tükrök, szervókormány, stb.
Komplett gyári Ford sport-alufelni garnitúrával, Continental ContiEco gumikkal,
felnire szerelve, csavarokkal,
kompletten. Központi záras, riasztós, távirányítós.
Ütésérzékelő, borulásvédelmi zár. Távirányítós csomagtérzár-nyitás.
Hengerenkénti átlagkompresszió 11,5 bar (szóval hengerfej, szelepek,
dugattyúk, gyűrűk, henger kiváló állapotúak!)
5 sebességes manuális, jó áttételezéssel, nagyon jó váltóval.
Színe gyöngyház-metál bordó.
Motorja nem füstöl, jól húz, könnyen indul, megbízható.
Légszűrő is most lett kipucolva, menetkész, szép állapotú autó.
Tehát gyári FORD alufelni jár vele, adok egy szett sport-üléshuzatot.

http://www.kepesmotor.hu/april...
kukucs, itt vagy?
Hali!Sürgősen keresek Rotax 123-ba powernyelvet!Van valakinek?
Oké akkor majd holnap valamikor de jobb lenne délelött de végülis mindeggy
Majd írj .
ma még megyek éjjelre melóba de holnap már leszek. Holnap felhívom a pasit mikor lessz és kereslek itt akkor majd. :)
Akkor mikor beszéljük meg ?
én már lefixáltam 2 mocit, hogy megyek megnézni. Az egyik az Aprilia Bogyiszlón van. Műszaki van rá de lejárt, viszont 110-ért adja a srác és garanciát vállal a motorért. A másik az MTX pedig Kisvárdán. papírok nélkül 50-esnek adja. Az is 110.000-ért. Mind a kettő 125 köbös
Gyere el akart lenni...
gGere el az én pegazusomért most lett felújítva júli 30-án lett kész, motorikusan tuti h nem lesz baja egy darabig. Legalábbis remélem h a 3X.XXX forintos polini dugattyúszett nem adja meg magát hamar meg az a jó néhány cucc, amit cseréltem benne van itt egyik ismerősömnek amúgy mtx, eléggé leharcolta, leszarja, de még megy, elég igénytelen motor (legalábbis annak tűnik, nekem soha nem volt mtx-em és nem is lesz). A pegaso tökéletes aszfaltra és horgászni járni is szerintem. Kár, hogy még csak egy tank benzint motoroztam ki belőle, nem tudok bővebb infóval szolgálni.