Sziasztok.
Egy hete jutottam egy 125ös pegasohoz. Nagyon jó a gép.
A hátsó kerekébe viszont van egy kis 8as. Budapesten nem tudjátok, hol tudnák ezt orvosolni? Mivel küllős a felni sokan nem vállalják be.
Sziasztok!
25-ös Pegaso-t is beszámolnék...nem crossosan, utcára
való gumikkal és műszakival
25kWig.
Ford Escort 1.4 Turnier CLX (Classic Extra) 1996.
Németországi volt, aztán Magyarországra került forgalomba.
2006-tól egy autószerelő saját autója volt, tőle vettem, így motorikus
és szerkezeti állapota ennek megfelelően kiváló.
218.000 km van benne.
Teleszkópok és gömbcsuklók 2 éve,
gumiharangok, szilentek, stabilizátorok frissen cserélve.
Nem füstöl, 3 éve komplett motorellenőrzést-rendbetételt
kapott az autó. Injectoros.
Olajcserét kapta időben, most is bőven a felénél tart
a periódusnak. Januárban friss műszakit kapott,
új a belső hűtő-fűtőmodul. Elöl tárcsafékek,
kiváló fékhatással. Extrák: napfénytető, vezető - és utasoldali
légzsák, S.R.S rendszer, A.B.S. féktámogató rendszer,
gyári tetősin, gyári csomagtérfedő, plüss belső, belülről
állítható tükrök, szervókormány, stb.
Komplett gyári Ford sport-alufelni garnitúrával, Continental ContiEco gumikkal,
felnire szerelve, csavarokkal,
kompletten. Központi záras, riasztós, távirányítós.
Ütésérzékelő, borulásvédelmi zár. Távirányítós csomagtérzár-nyitás.
Hengerenkénti átlagkompresszió 11,5 bar (szóval hengerfej, szelepek,
dugattyúk, gyűrűk, henger kiváló állapotúak!)
5 sebességes manuális, jó áttételezéssel, nagyon jó váltóval.
Színe gyöngyház-metál bordó.
Motorja nem füstöl, jól húz, könnyen indul, megbízható.
Légszűrő is most lett kipucolva, menetkész, szép állapotú autó.
Tehát gyári FORD alufelni jár vele, adok egy szett sport-üléshuzatot.
én már lefixáltam 2 mocit, hogy megyek megnézni. Az egyik az Aprilia Bogyiszlón van. Műszaki van rá de lejárt, viszont 110-ért adja a srác és garanciát vállal a motorért. A másik az MTX pedig Kisvárdán. papírok nélkül 50-esnek adja. Az is 110.000-ért. Mind a kettő 125 köbös
gGere el az én pegazusomért most lett felújítva júli 30-án lett kész, motorikusan tuti h nem lesz baja egy darabig. Legalábbis remélem h a 3X.XXX forintos polini dugattyúszett nem adja meg magát hamar meg az a jó néhány cucc, amit cseréltem benne van itt egyik ismerősömnek amúgy mtx, eléggé leharcolta, leszarja, de még megy, elég igénytelen motor (legalábbis annak tűnik, nekem soha nem volt mtx-em és nem is lesz). A pegaso tökéletes aszfaltra és horgászni járni is szerintem. Kár, hogy még csak egy tank benzint motoroztam ki belőle, nem tudok bővebb infóval szolgálni.
akkor megpróbálok faragni az áron.
mi lenne az ami elfogadható lenne?
olyan kérdésem lenne hogy 6ezer ft magasságában tudnék tömítés szettet Rotax blokkhoz, ennyiért eladható vagy sem?
blok,váltó,kuplung,bovdenek,karbi,power,gyujtás,öninditó,
bendix,kapcsolok,inditórelé,
.....stb
érd:ktmktm@freemail.hu
06304351769
orozoli2002@yahoo.com
06304351769
orozoli2002@yahoo.com
Küllős az is? 17 colos?
Egy hete jutottam egy 125ös pegasohoz. Nagyon jó a gép.
A hátsó kerekébe viszont van egy kis 8as. Budapesten nem tudjátok, hol tudnák ezt orvosolni? Mivel küllős a felni sokan nem vállalják be.
25-ös Pegaso-t is beszámolnék...nem crossosan, utcára
való gumikkal és műszakival
25kWig.
Ford Escort 1.4 Turnier CLX (Classic Extra) 1996.
Németországi volt, aztán Magyarországra került forgalomba.
2006-tól egy autószerelő saját autója volt, tőle vettem, így motorikus
és szerkezeti állapota ennek megfelelően kiváló.
218.000 km van benne.
Teleszkópok és gömbcsuklók 2 éve,
gumiharangok, szilentek, stabilizátorok frissen cserélve.
Nem füstöl, 3 éve komplett motorellenőrzést-rendbetételt
kapott az autó. Injectoros.
Olajcserét kapta időben, most is bőven a felénél tart
a periódusnak. Januárban friss műszakit kapott,
új a belső hűtő-fűtőmodul. Elöl tárcsafékek,
kiváló fékhatással. Extrák: napfénytető, vezető - és utasoldali
légzsák, S.R.S rendszer, A.B.S. féktámogató rendszer,
gyári tetősin, gyári csomagtérfedő, plüss belső, belülről
állítható tükrök, szervókormány, stb.
Komplett gyári Ford sport-alufelni garnitúrával, Continental ContiEco gumikkal,
felnire szerelve, csavarokkal,
kompletten. Központi záras, riasztós, távirányítós.
Ütésérzékelő, borulásvédelmi zár. Távirányítós csomagtérzár-nyitás.
Hengerenkénti átlagkompresszió 11,5 bar (szóval hengerfej, szelepek,
dugattyúk, gyűrűk, henger kiváló állapotúak!)
5 sebességes manuális, jó áttételezéssel, nagyon jó váltóval.
Színe gyöngyház-metál bordó.
Motorja nem füstöl, jól húz, könnyen indul, megbízható.
Légszűrő is most lett kipucolva, menetkész, szép állapotú autó.
Tehát gyári FORD alufelni jár vele, adok egy szett sport-üléshuzatot.
http://www.kepesmotor.hu/april...
Majd írj .