Mi a fanc bajod van velem másal szorakozál
az hogy most rosszul írok valamit az nem érdekel!
nem általánosba vagyunk hogy nézzük a helyesirási hibákat!
Akit érdekel, itt ebben és más topikokban is visszanézheti a munkásságodat, tökéletesen kiderül, mekkora szakértő vagy.
(aston verk dugattyú, girandelló henger, satöbbi)
A szellemi és egyéb képességeid nem fognak növekedni attól, hogy szidalmazol.
Legfeljebb csak az derül ki, hogy funkcionális analfabéta vagy.
aki ilyen emberre bízza a motorját, az meg is érdemli.
heló én válalok!
msot is itt van 1 blok és ma lett kész!
kiszeded a blokodat és elküldöd nekem!
ha gondolod!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Nekem van hozzá kuplug karom 3000ft+posta.Az elég nagy baj hogy rángat mert valószinü valamei váltó fogaskereked beteg!Ráadásul fixen vannak rögzitve a fogaskerekek egybe kell cserélni az egész tengelyt.
Akinek van RV6-os blokkhoz alkatrésze, az jelezze már! Sürgős lenne, jövőhéten pénteken vagy hétvégén szedjük a blokkot szét, igaz még nem tudjuk mi a baja, de jó lenne ha tudnám hogy milyen alkatrészekre számíthatok! Köszi előre is! (jah ha RV4, RV5-ös alkatrészek vannak és jók az RV6os blokkba, az is jó nekem)
Általában és jó esetben, fogaskereket párban, lánchajtásnál pedig párban és lánccal együtt szokás cserélni. Különben ugrálni + zörögni fog a lánc. Nekem is ez a bajom, ezért nekem kompletten első+hátsó lánckerék + lánc kellene.
Sziasztok!
Az lehet hogy felújított blokkal többet eszik a motorom mint régen? Most van a blokkban 300km 4.5literrel megy el, régen 3l ment.
Még bejáratós a blokk többet fogyasztana?
Eladó a képen látható, 125ccm af1-ből származó első-hátsó kerék. Első kerék féktárcsával, 30-40% gumival, rendkivül szép állapotú, hátsó kerék újszerű gumival 130/70-17. A 2 kerék eggyüt 10000Ft-ért vihető mert sürgős!
Üdv
Ma lettem boldog tulaja egy Aprilia AF1 50-nek. RV6-os blokkos 80-as henger van rajta. Első sorban kéne egy kuplungkar. Meg valami van a váltóval, vagy valamivel, nemtudom, mert 4.ben kicsit rángat, meg csörög, csattog néha, de sztem ez a csattogás a lánc lessz h hozzáér a vázhoz... Szerintetek mi baja lehet? (1x már cseréltek benne váltót)
De a kuplungkar lényeges lenne, szóval ha valakinek van egy fölös, elfogadnám! Itt egy kép róla
Azt szeretném megkérdezni, hogy a képen látható bal szektoron van-e vészjelző funkció? Az indexet balra jobbra lehet kapcsolni, de van-e olyan módja,h középen benyomva mind a négy index villog?
az hogy most rosszul írok valamit az nem érdekel!
nem általánosba vagyunk hogy nézzük a helyesirási hibákat!
Jólvan észbentartom hogy van kuplungkarod, de egyenlőre a blokk a fontosabb, szóval ha az megvan, akkor visszaszólok!
Üdv
(aston verk dugattyú, girandelló henger, satöbbi)
A szellemi és egyéb képességeid nem fognak növekedni attól, hogy szidalmazol.
Legfeljebb csak az derül ki, hogy funkcionális analfabéta vagy.
aki ilyen emberre bízza a motorját, az meg is érdemli.
nem értem
Pár hete, még alapvető dolgokat sem tudtál, nem kellene szakértőnek kiadnod magad...
msot is itt van 1 blok és ma lett kész!
kiszeded a blokodat és elküldöd nekem!
ha gondolod!
tel:06307316232
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Akinek van RV6-os blokkhoz alkatrésze, az jelezze már! Sürgős lenne, jövőhéten pénteken vagy hétvégén szedjük a blokkot szét, igaz még nem tudjuk mi a baja, de jó lenne ha tudnám hogy milyen alkatrészekre számíthatok! Köszi előre is! (jah ha RV4, RV5-ös alkatrészek vannak és jók az RV6os blokkba, az is jó nekem)
Üdv
Tolna megyében vállalná valaki, aki hozzáértő Af1 em szervizét? :)
Valószínü megszorult...
Az lehet hogy felújított blokkal többet eszik a motorom mint régen? Most van a blokkban 300km 4.5literrel megy el, régen 3l ment.
Még bejáratós a blokk többet fogyasztana?
Üdv
Mellesleg a készülő motorra ilyen lesz a"műszerfal".
Még változnak majd a grafikák, most csak próbálgatás...
Ma lettem boldog tulaja egy Aprilia AF1 50-nek. RV6-os blokkos 80-as henger van rajta. Első sorban kéne egy kuplungkar. Meg valami van a váltóval, vagy valamivel, nemtudom, mert 4.ben kicsit rángat, meg csörög, csattog néha, de sztem ez a csattogás a lánc lessz h hozzáér a vázhoz... Szerintetek mi baja lehet? (1x már cseréltek benne váltót)
De a kuplungkar lényeges lenne, szóval ha valakinek van egy fölös, elfogadnám! Itt egy kép róla
Nincs, középen benyomva abbahagyja a villogást.
Az összes ilyen. A vészjelző mindíg külön gomb, ha van. De ezeken sosincs.
Azt szeretném megkérdezni, hogy a képen látható bal szektoron van-e vészjelző funkció? Az indexet balra jobbra lehet kapcsolni, de van-e olyan módja,h középen benyomva mind a négy index villog?
Üdv: Márió