most ez hogy hány sebességes alapból nem úgy értendő hogy minél több sebességes annál gyorsabban megy.
csak ugye minél több részre van osztva egy áttétel annál rugalmasabb.
ez magyarul azt jelenti hogy ugyanazzal a lánckerék áttétellel nagyából ugyanakkora a végsebesség, csak mivel több részre van osztva(több sebességi fokozat van) így a lánckerék áttétellel lehet variálni, és a relatív gyorsulás se romlik le nagy mértékben.
most adott egy 3sebességes gép, az is mehet végre ugyanannyit mint egy 6os akár, ha az áttétel úgy van megválasztva, az egy dolog hogy nem gyorsul frankón.
Felteszem még egyszer a kérdést, hátha valaki tud válaszolni: most 3.ban 10ezres fordulatnál 80Kmh a sebességem 1/3 gáznál. 4sebesség mennyiben változtatja a végsebességet? Esetleg valami összehasonlító táblázat? Főtengely szélessége is különbözik a 3-as és 4-es váltónál, vagy csak a váltó tengelyek?
szerbusztok engem érdekelne eladó af1es aprilia olcsón pest megyén belül!ha esetleg kopott a festés az nem számít csak motorikusan legyen megfelelő és elektronikailag!köszönöm lehet 50es vagy 125is
sziasztok van regeteg eladó alkatrészem!
ha érdekel valakit!
af1 sport pro-t bontok! van váz oldalidom villa segéd váz műszarfal kormány stb.
akkor vannak még rotax 123-as alakatrészek is !
hegerek!(nikacilosak)
blokkfelek főtengely váltó kuplung deknik felnik gumistól olcsón!
rx hátsó teleszkóp is van !
rs 125 idomok is vannak ! jo festésel olcsón! 2002(gömbölyű)
meg még 1 csomóm minden!
cserébe alkatrészekért érdekel vagy ha valaki tud olcsón af1 futura első ülést af1 viszapillantó tükröket tökéleteseket!
érdekelnek cserébe
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
tel:06307316232
160as polinihez ajánlott minimum a 34es karbi, de én inkább adnék neki egy 37-38asat. A sport pro-n már megvan alapban ugye a 34es. Ez jó alap, a főfúvókát ezesetben én 160-170-es méretek körül választanám. Emzolee tud neked készíteni akkorát amekkorát szeretnél...csak becsavarod és teszt:) Ezenkívül megtoldanám az egészet castrol power1 olajjal és EVO benzinnel...nah az lenne ütős. Ott már ha minden rendben van a géppel egy 180-185 körüli véget és egy 5mp-s 100at kellene tudnia gyári áttétellel !
Értem! Még egy kérdés: most 3.ban 10ezres fordulatnál 80Kmh a sebességem 1/3 gáznál. 4sebesség mennyiben változtatja a végsebességet? Esetleg valami összehasonlító táblázat?
Hát azt tudom neked javasolni, miután én a sajátomat 4x szedtem szét mire jó lett, hogy keress hozzáértő emberkét mert sok buktató miatt szenvedsz vele és nehezen találod meg hibákat!
Én is most szereztem a vasamat sokat szereltem mire egyáltalán tudtam vele menni, és akkor jött elő a többi hiba...
Én csak annyit tudok neked ígérni, ha tudok szerezni 4-es váltót akkor lefotózom neked részletesen! Addig már nem tervezem szétszedni!
most ez hogy hány sebességes alapból nem úgy értendő hogy minél több sebességes annál gyorsabban megy.
csak ugye minél több részre van osztva egy áttétel annál rugalmasabb.
ez magyarul azt jelenti hogy ugyanazzal a lánckerék áttétellel nagyából ugyanakkora a végsebesség, csak mivel több részre van osztva(több sebességi fokozat van) így a lánckerék áttétellel lehet variálni, és a relatív gyorsulás se romlik le nagy mértékben.
most adott egy 3sebességes gép, az is mehet végre ugyanannyit mint egy 6os akár, ha az áttétel úgy van megválasztva, az egy dolog hogy nem gyorsul frankón.
kb ennyi