Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah és a lengővilla is rs-ből van , így belefér egy szélesebb hátsó kerék , jobban is néz ki , és több is vele a baj
hát azthiszem azé volt ez valaha , mert a motor 125 ös , remélem nem cserélte ki a kormányt , mert ha a mostani és az új(a rendes AF-1) kormány másmilyen , akkor a villák között se ugyanaz a táv , jobbesetben az új az szélesebb ,roszaban kisebb a távolság , és akkor megszívtam ...
Üdv Szúnyog !

Ehhez a sebváltós témához ... Ő hát , A DT-s fórumon is volt egy srác aki azthitte h 5 sebességes a dt-je , mert a hatodik egyszerűen nem működött , szóval nem lehetetett bekapolni hatodikba , pedig a váltó egyértelműen 6 sebességes volt , szétszedve is látszott h hat kis gödör van .... De neki csak 5 seb volt , egy sámán se tudta miért ..

Jah a motoromon 94 es évjáratú RS orr és oldalidom van , a tank és a farok meg egy Futuráról lett aszzimilálva . Jól mutat , és relatív könnyen átépíthető , bár a farokidomokhoz meg kell vágni a vázat

Már írtam h az előző tulaj nagyon öszzegányolta , amiket leírtam az csak a jéghegy csúcsa , tele volt gyenge és rozsdás csavarokkal , a biztosítékos "bigyóka" , csak lobogott a levegőbe (a szétvágott váz nyomán ) . meg még egy csomó ilyen észrevehetetlen apróság volt ...
Az úgy nem jó !!!mert 5.sebeségben mész vele közben 6 sebeséges szerintem kivették belőle a 6.-ot (én mondjuk 7.-ben 6000-nél 90-et megyek asszem----viszont szerintem a te motorodnak is 6.sebességben olyan 90-et kéne menni!!).
roszka én mondjuk annyira nem értek az apriliákhod ,de neked miért van rsgéped(hátsó lengóvilla stb..)és annak af futurás farokidomja????
Hogy lehet az 5 sebis? A tiéd egy AF1 Sintesi de azok is 6 sebességesek.
Sziasztok!

A héten szereztem be egy 5 sebességes 125 ccm-es AF1-et. Azt szeretném megkérdezni hogy mi az ideális utazósebessége ha 5 seb. fokozatba 6ezernél kb.80 körül megy? Előre is köszönöm!
Kinek kell ilyen kipuff az AF1-ére ???
Roszka neked meg kösz az együtt érzést, mert még a körülmények is hasonlóak voltak! Igaz 1 hónapja már, de még mindig meg vok nyomorítva még vagy 1,5 hónapig! Se suli, se motor, se buli semmi! Te legalább megusztad...
Sok sikert és ne feledd: Kitartás!
Öcsééém...míg én bejárattam a Honda MB80am (ami 100ccm volt) én is olyan kímélős 50-60al meguntam az életem.
Az én 125ös AF1em is 6 sebességes! Hiddjétek el h jó ha van 5 meg 6. sebesség! Sokkal kevesebb a fogyasztás meg könnyebb sebességet tartani vele, mert nem pörög annyit.
125-é?
Oksa ! Köszi szépen! :D
szar is bele az 6 sok nagyon sok hidd el elégg ott a 4.
Holnap reggel megyek bejáratni a motort, akkor lemérem majd
Jó hát mondom, nem tudtam hogy van 6 sebesséegs AF1. De szerintem 6 sebességben már sokat nem tud hozni a motor a sebességen, szerintem az csak sebességtartás szempontjából jó. Bár nem mentem még sokat 6 sebességes 50-essel de én így gondolom.
jó csak érdeklődtem h neked nem ilyene mert állítólag ritka de nem rs ez af1 megtom őket külömböztetni
jah , azt meg tudja valaki nekem mondani h milyen széles az eredeti Af-1 es kormánya ?
Mert sajna ez is vasfűrészzel lett belőve
csak a két vége közti táv kéne , h tudjam miért barmolta így szét a gyerek ....
Jó hát nekem ilyen van. Nem tudtam hogy létezik 6 sebességes AF1. Ha meg az RS50 akkor itt a válasz, hogy miért van a haverodnak 6 sebis.
Következő mocim RS125 lesz 6 sebességes.
Haveromé gyárilag 6sebbis és 19es karbia van az 50esnek
Sajnos csak 4
Alapból 12-es volt
Jah meg hány sebbis sland a gép?
Remélem hogy jó is lesz. A bejáratás után kiváncsi leszek mint tud majd. Sajnos nem tudom hogy most így hány lóerő körül van de kíváncsi lennék. Még egy Arrow kipuf rendszert tervezek... Az mennyit dobna rajta?
Jah meg karácsonyra kapom a motor újrafényezését...