Nah olvasgattam h mit írtatok idáig , és hát Sland , tényleg nem volt olcsó a motorod ! :D Remélem meg is csinálták azt amit kifizettettek veled , és tényleg egy 100% os moci van a kezedben !
Nekem is sokba fájt ez a motorvásárlásos téma , javításokkal együtt kb 350 papírpénz volt .... (szal bagoly mondja :) )
Edit: az előbb elírtam , nem az autó alváza horpadt be , hanem a hátsó ajtó .....
Elém is fordult már autó , én se tudtam megálni ...
Épp akkor egy Dt 80 assal voltam , jó masszív vas . és ez akkor pont jól jött...
A bácsi be ment a belső (balra ) kanyarodó sávba , én meg mentem a szélső sávba teljes gondtalanságban . bácsi kirakja az indekszet jobbra , na mondom ez merre indexel a balra kanyarodó sávban ?!! Na mondom ez roszzfelé indexel ( itt basztam el )
bácsi alátekert , és hipp-hopp keresztbe állt előttem , egy puttonyos astrával . Kikerülni nem tudtam .
kb 70 nél satufék . aztán már nem volt kontroll a gép felett . a hátsókerék blokkolt ahogy rátapostam minden elérhetó pedálra (az elsőt is húztam ahogy lehetett ) , kicsúszott a hátsókerék , oldalt csúsztam valamennyit ( erre már nem emlékszem pontosan ) . aztán bele a kocsiba ; vizszintből függőlegesbe , aztán viszzza az anyaföldre . Ez nem is lett volna baj , csak a motor meg az autó között felejtettem a lábam . ( Miután lecsengett az adrenalin nem tudtam ráálni , addig meg semmit se éreztem ) Kb 50 el csattantam bele abba roncsba , egész szerencsésen , mert ahogy feküdt a moci úgy a teleszkópok érték el először az autót , utána a motor alváza koppant , utána függőlegesbe fel , majd koppantam én végül viszza a földre ...
Volt egy kis lendület , mert a moci alváza ott horpasztotta be az autó alvázát ahol a merevítő gerenda fut . És ez nemcsak erős de még jó magasan is van ...
nekem letört egy simpson kézvédő meg egy tükör , neki többszázezres kára lett :P HÜLYE PARASZT MEGÉRDEMLI!!!
Nah végre meghoztam a motort a Tábori Tuningtól. nagyon jó lett a moci. Tök pofás hangja van, és kurvajól megy. igaz max 60-nal mentem mert még be kell járatni. 500-600km-t kell mennem még mielőtt elkezdek vele örültködni... Hol a picsába megyek én 500kmet??? :o
és még csak haverokkal sem tudok menni sehova mert 60ig húzom csak, hogy ne legyen semmi baja a későbbiekben...
Holnap ha jó idő lesz, akkor asszem reggel bejárom a fél várost...
Sztem csak bontókban érdemes utánanézni a dolgoknak . legtöbb motorosújság televan bontók hirdetéseivel ... konkrét bontót nem tok mert mindig mindenhol más van ...
Új vok a fórumba, de nem új a motorok világába . Viszont nyáron vettem egy AF1et elég jó állapotban, télleg pöpec volt a gép. Az első próbakörömet róttam le egy szervízuton 30as tábla mellett, és nekem volt elsőbbségem.
Nos ugye "jó" motoros lévén megnéztem mit is tud a gép. Egy kereszteződéstől kb 20 méterre kijött elém egy f*sz autós és megállt az út közepén túl, én meg vagy 80 körül álljak is meg !!! Nos ez ugye lehetetlen, nem h megállni még kikerülni se így belepukkantam. A csávót szépen elővették én meg tökig felgipszelve meg a kezem is stb cumizok. Tavaszra képzelem a motor megcsináltatását.
- abban kérném segítségeteket h hol tudok alkatrészekhez jutni (akár új, akár használt)?
- és h kb milyen árakra lehet számítani?
Ilyen sérülések h felni repedt, kipuff leszakadt félig, lámpák, lámpa burák, tükör, burkolat karcok törések, hátsó féktárcsa ketté törve!! , lábtartó letörve stb.
húúúú , hát nem emlékszem már pontosan , de megnéztem az újságot amit akkortájt vettem , és ott van egy aprilia alkatrészekel hivogató hirdetés :D
"Márkakereskedés és szervíz ,alkatrészek felszerelések kiegészítők"
Motor world KFT
Hali!
Eladnám Aprilia Af-1 mocim, mert megszorultam :( Most kapott egy felújítást
Elől hátul tárcsás, brembo fékbetéttekkel, új gázbovden stb...
250 000,- Ft
Ha érdekel írj : angelus1986@msn.com
Őszzel jutottam hozzá egy AF-1 hez , örültem is neki egész addig amíg le nem bontottam az idomokat ...
( 94-es RS idomjai vannak rárakkva , futura tankkal meg faridommal )
Ott még nem is volt gond , hogy mások az idomok , mert így tényleg szebb . de az már kevésbé tetszett h a kedves tulaj más helyeken is ilyen kreatív volt .
Leírom h miminden kellett , legalább ennyi haszna legyen . (van ? )
-a blokk oldalán van egy kar amit a gázborvden rángat . Ezzel semmi gond , kivéve , a kar körül lévő sarat , ami egy vízfestékes müanyag tányér és egy rajztábla posztmodern (és sz.rráolvadt) , újragondolása mögött bújt meg .
- de mi türelmesek vagyunk , tovább játszunk és hopp érszr veszzük hogy bizony a hátsó féknyereg egy kötegelővel van a villához fogatva . ( mókás mi ?! )
-és ni! a fogaskerék 8 csavarjából 10 db teljesen külömböző ! hmm .... nem vagyunk idegesek , mer miért is lennénk ?! És nézd a távtartók ! hmmm... fincsi vascsődarabok lefűrészelve (barbár módon) és kisgemba állítólag 160 al cidázott vele ...
-imhol a váz , persze tiszta rozsda . Ez se látszott .
-most jött a legjobb . Az elengedhetetlen Pollini tuning , ami egy teljes légszűrőt jelentett . Ez szépen rá lett barmálva a karburátorra . A légszűrő szája kissebb átmérűjű volt mint a kardurátor beömlője . De kedves magyar honfitársunk ezt is áthidalta , s egy eddig sosem látott anyaggal mintegy hozzáragasztotta a légszűrőt a karbihoz . (szivacsos ragacsos cucc belül cérnaszálakkal.)
-deklifedél legyártva , váz leápolva , megfeleló torokátmérőjű direktszűrő felrakva , ragacsos g.ci lekaparvatva . távtartók kiesztergálva . Jöhet az, amiért szétszedtük , a telók roszzak (használhatatlanok) . Első teló javítható , az egycsapásra kész is , ugyanolyan roszz ,de a tudat h ráköltöttünk , sokkal nagyobb biztonságérzetet nyújt .
Ezel semmi gond , mert hát ez így megy . de a hátsó teló tropa ... Felhívjuk a márkaszervízt , beolvasunk minden lehetséges számot , mindent amit arra a vasdarabra ütöttek . az áraknak se szabunk feltétalt , de hiába lobogtatjuk a a vastag hitelkártyánk , azt a választ kapjuk , hogy ők bizony nem hoznak , mert nem tudják illik e majd a motorba az új ( ?!?!?!!!!?!!! )
- Elkövettünk mindent h rendbetegyük , kidobtunk rá jó sok papírt , s a vége egy atomkeméy és túl rövid vasdarab lett . Mindezek után ráakadtunk egy ( azaz 1 darab ) bontóra ahol volt ilyen alkatrész , és ócslópénzért kaptunk is telót . ( éljenek a bontók !! )
Most itt tartok , egészen azóta mióta megvettem :D Mókás mi ? ! Kedvem lenne kicifrázni csávókám arcát , de nem teszem mert én becsületes vagyok ( igen ?) , legalább is próbálok az lenni . Ha nem lennék az, akkor már eltörtem volna kisgemba lábát és a hátába szúrtam volna ! .....
Mit nézzek , még meg ? mi szokott roszz lenni az Af-1 en ? :D
nem hitték el hogy 49es.nem hittek a papíroknak (10x leírva hogy 49ccm3...) a blokkba bele van ütve hogy 49... "én nem vagyok gépjárműszakértő" ezzel el volt intézve.fel jelentett
Mondta h tesznek neki rá 70est gondolom nem 125ösre akkar 70est de ha ránézel jobban arra a moccra látod h 50es nekem meg olyan haverom van aki rg250et használ 50esnek
Nekem is sokba fájt ez a motorvásárlásos téma , javításokkal együtt kb 350 papírpénz volt .... (szal bagoly mondja :) )
Edit: az előbb elírtam , nem az autó alváza horpadt be , hanem a hátsó ajtó .....
- főtengely felújítás új hajtókarokkal
- csapágyak, simmeringek, tömítések cseréje
- kuplung átalakítás 5 lammelásra ( vagy lannelás?)
- kuplung tengyely csere, + egy kuplung csúszást okozó csapágy cseréje
- Vízpumpa szimmering csere
- 19mm-es porlasztó + szívócső
- olajak, fagyálló cseréje
- és még pár apróság... azok most így már nem jutnak eszembe
Épp akkor egy Dt 80 assal voltam , jó masszív vas . és ez akkor pont jól jött...
A bácsi be ment a belső (balra ) kanyarodó sávba , én meg mentem a szélső sávba teljes gondtalanságban . bácsi kirakja az indekszet jobbra , na mondom ez merre indexel a balra kanyarodó sávban ?!! Na mondom ez roszzfelé indexel ( itt basztam el )
bácsi alátekert , és hipp-hopp keresztbe állt előttem , egy puttonyos astrával . Kikerülni nem tudtam .
kb 70 nél satufék . aztán már nem volt kontroll a gép felett . a hátsókerék blokkolt ahogy rátapostam minden elérhetó pedálra (az elsőt is húztam ahogy lehetett ) , kicsúszott a hátsókerék , oldalt csúsztam valamennyit ( erre már nem emlékszem pontosan ) . aztán bele a kocsiba ; vizszintből függőlegesbe , aztán viszzza az anyaföldre . Ez nem is lett volna baj , csak a motor meg az autó között felejtettem a lábam . ( Miután lecsengett az adrenalin nem tudtam ráálni , addig meg semmit se éreztem ) Kb 50 el csattantam bele abba roncsba , egész szerencsésen , mert ahogy feküdt a moci úgy a teleszkópok érték el először az autót , utána a motor alváza koppant , utána függőlegesbe fel , majd koppantam én végül viszza a földre ...
Volt egy kis lendület , mert a moci alváza ott horpasztotta be az autó alvázát ahol a merevítő gerenda fut . És ez nemcsak erős de még jó magasan is van ...
nekem letört egy simpson kézvédő meg egy tükör , neki többszázezres kára lett :P HÜLYE PARASZT MEGÉRDEMLI!!!
Túléltem az a lényeg ! Még motoron mentem haza :P
Nah végre meghoztam a motort a Tábori Tuningtól. nagyon jó lett a moci. Tök pofás hangja van, és kurvajól megy. igaz max 60-nal mentem mert még be kell járatni. 500-600km-t kell mennem még mielőtt elkezdek vele örültködni... Hol a picsába megyek én 500kmet??? :o
és még csak haverokkal sem tudok menni sehova mert 60ig húzom csak, hogy ne legyen semmi baja a későbbiekben...
Holnap ha jó idő lesz, akkor asszem reggel bejárom a fél várost...
Sztem csak bontókban érdemes utánanézni a dolgoknak . legtöbb motorosújság televan bontók hirdetéseivel ... konkrét bontót nem tok mert mindig mindenhol más van ...
Új vok a fórumba, de nem új a motorok világába . Viszont nyáron vettem egy AF1et elég jó állapotban, télleg pöpec volt a gép. Az első próbakörömet róttam le egy szervízuton 30as tábla mellett, és nekem volt elsőbbségem.
Nos ugye "jó" motoros lévén megnéztem mit is tud a gép. Egy kereszteződéstől kb 20 méterre kijött elém egy f*sz autós és megállt az út közepén túl, én meg vagy 80 körül álljak is meg !!! Nos ez ugye lehetetlen, nem h megállni még kikerülni se így belepukkantam. A csávót szépen elővették én meg tökig felgipszelve meg a kezem is stb cumizok. Tavaszra képzelem a motor megcsináltatását.
- abban kérném segítségeteket h hol tudok alkatrészekhez jutni (akár új, akár használt)?
- és h kb milyen árakra lehet számítani?
Ilyen sérülések h felni repedt, kipuff leszakadt félig, lámpák, lámpa burák, tükör, burkolat karcok törések, hátsó féktárcsa ketté törve!! , lábtartó letörve stb.
Előre is kösz
Vagy nincs senki aki folyamatos látogató ?
ez tévesztett meg ! :D
"Márkakereskedés és szervíz ,alkatrészek felszerelések kiegészítők"
Motor world KFT
06-1-401-0122
Próbáld meg itt ,hátha ...
én most akarom épp most akarom eladni!
Eladnám Aprilia Af-1 mocim, mert megszorultam :( Most kapott egy felújítást
Elől hátul tárcsás, brembo fékbetéttekkel, új gázbovden stb...
250 000,- Ft
Ha érdekel írj : angelus1986@msn.com
nékem berugókar kellene
Őszzel jutottam hozzá egy AF-1 hez , örültem is neki egész addig amíg le nem bontottam az idomokat ...
( 94-es RS idomjai vannak rárakkva , futura tankkal meg faridommal )
Ott még nem is volt gond , hogy mások az idomok , mert így tényleg szebb . de az már kevésbé tetszett h a kedves tulaj más helyeken is ilyen kreatív volt .
Leírom h miminden kellett , legalább ennyi haszna legyen . (van ? )
-a blokk oldalán van egy kar amit a gázborvden rángat . Ezzel semmi gond , kivéve , a kar körül lévő sarat , ami egy vízfestékes müanyag tányér és egy rajztábla posztmodern (és sz.rráolvadt) , újragondolása mögött bújt meg .
- de mi türelmesek vagyunk , tovább játszunk és hopp érszr veszzük hogy bizony a hátsó féknyereg egy kötegelővel van a villához fogatva . ( mókás mi ?! )
-és ni! a fogaskerék 8 csavarjából 10 db teljesen külömböző ! hmm .... nem vagyunk idegesek , mer miért is lennénk ?! És nézd a távtartók ! hmmm... fincsi vascsődarabok lefűrészelve (barbár módon) és kisgemba állítólag 160 al cidázott vele ...
-imhol a váz , persze tiszta rozsda . Ez se látszott .
-most jött a legjobb . Az elengedhetetlen Pollini tuning , ami egy teljes légszűrőt jelentett . Ez szépen rá lett barmálva a karburátorra . A légszűrő szája kissebb átmérűjű volt mint a kardurátor beömlője . De kedves magyar honfitársunk ezt is áthidalta , s egy eddig sosem látott anyaggal mintegy hozzáragasztotta a légszűrőt a karbihoz . (szivacsos ragacsos cucc belül cérnaszálakkal.)
-deklifedél legyártva , váz leápolva , megfeleló torokátmérőjű direktszűrő felrakva , ragacsos g.ci lekaparvatva . távtartók kiesztergálva . Jöhet az, amiért szétszedtük , a telók roszzak (használhatatlanok) . Első teló javítható , az egycsapásra kész is , ugyanolyan roszz ,de a tudat h ráköltöttünk , sokkal nagyobb biztonságérzetet nyújt .
Ezel semmi gond , mert hát ez így megy . de a hátsó teló tropa ... Felhívjuk a márkaszervízt , beolvasunk minden lehetséges számot , mindent amit arra a vasdarabra ütöttek . az áraknak se szabunk feltétalt , de hiába lobogtatjuk a a vastag hitelkártyánk , azt a választ kapjuk , hogy ők bizony nem hoznak , mert nem tudják illik e majd a motorba az új ( ?!?!?!!!!?!!! )
- Elkövettünk mindent h rendbetegyük , kidobtunk rá jó sok papírt , s a vége egy atomkeméy és túl rövid vasdarab lett . Mindezek után ráakadtunk egy ( azaz 1 darab ) bontóra ahol volt ilyen alkatrész , és ócslópénzért kaptunk is telót . ( éljenek a bontók !! )
Most itt tartok , egészen azóta mióta megvettem :D Mókás mi ? ! Kedvem lenne kicifrázni csávókám arcát , de nem teszem mert én becsületes vagyok ( igen ?) , legalább is próbálok az lenni . Ha nem lennék az, akkor már eltörtem volna kisgemba lábát és a hátába szúrtam volna ! .....
Mit nézzek , még meg ? mi szokott roszz lenni az Af-1 en ? :D
(télleg bocs a hoszzú üziért )
Íme:
[URL=http://www.sg.hu/galeria/1106418829115 8081221.jpg]Aprilia órarend[/URL]
a haverodat baszogatják a rendőrrök?