MOndjuk ez azért nem egészen így igaz.... Nekem is ilyen van, és szervízigényes, de hogy annyit kéne szerelni, az nem igaz! 20-25 e -enként nagygenerál (dugó+hajtókarszett) És akkor jó a gyári nicasilos henger, és 20-25 e km-ig nincs vele sok gond...
Úgy értem, hogy nemtom miért, de ha nekem AF-1-et, vagy RS-t emlegetnek, csak 25 be gondolkodom :P A kistesó nem érint :P MEg az minarelli blokkos, nem rotax, és arról nem jó a véleményem... KEgyetlen rossz szerelni! Iagz, hogy a Rotax rettenet szervízigényes, de könnyen javírtható!
Amúgyis énnekem volt már olyan ,hogy elfogyott a benzinem az emelkedőn aztán az evot 1 km-át tóltam fel a rohadt dombra aztán tiszta víz voltam de mindeggy ember vagyok én is:)
Ha nem bírsz emelkedőn felgurúltatni egy motort akkor ne is motorozz!!!
MERT az eggyik haverom ahogy mondaná:::" ha nem bírsz berúgni egy qva motort akkor ne is motorozz!"(persze neki rmx50-ese van--azt meg eléggé könnyű berúgni)
Wazze ha ilyen kuplung problemótok van és lusták vagytok mercsinálni akkor nem ilyen 2-ből 1-be váltást kell végezni vagy mit hanem előretolod a gépet és menet közben 1-be beváltasz aztán normálisan megy !!!
jó bocs!!!!!!!!!!!! A helyesírás nem erősségem!!(de ez most véletlen volt, álmos vagyok!) Úgyhogy mindenkinek jó éjszakát, én elmegyek aludni, mielőtt több hülyeséget is összeírnék nektek, s nem tudnátok audni a röhögéstől!!!
Na pussssssz!!
Hy! Köszi, h elnézitek, de nem muszály!!! És hogy értetted ezt, h egyrészt mert 50-es???
Nem vagyok egy szakértő, ezért a műszaki dolgokban kérdezni szoktam mielőtt beszélek!! Szerencsére van itt Kistelek egy nagyon aranyos szerelő srác és sokat szoktam ott lenni náluk, segítek, kérdezem,nézem, ő meg magyaráz!! Ezt is ő mondta nekem!!
Persze! Remek ötlet! Aztán ne csodálkozz, ha elgörbül a léptetővillád! Láttad már szétszedve ezeket a váltókat? Hát nem úgy vannak kialakítva, hogy álló helyzetben kapcsolgatni lehessen őket büntetlenül!
Nah hát végkép elviszem szerelőhöz a motort. Úgy néz ki, már most fel lesz újítva a blokk, nem várok vele télig.
Csúszik a kuplung mint állat, kerreg-kattog össze vissza a váltó és ráadásul 40km után kezd meghalni...
Sokba fog ez nekem kerülni...
Viszont akkor már most megveszem hozzá a 90cm3-as hengert
Nekem is csinált ilyet az AF-1-em és még a TZR is néha első indulásnál, de fater adott egy tippet és így sose ált le Amikor elősször elindultok s tudjátok hogy ha 1-esbe teszitke lefog álni, vagy ha már leált és vissza üres és beindítottátok újra akkor csak annyi az egész, hogy: Nem 1-be hanem 2.-ba kell felváltani, és úgy le 1-esbe és akkor nem fog leálni kicsit reccsenni fog, ezért érdemesebb minnél határozattabban felrakni 2.-ba, kicsit hírtelen és akkor jó lessz aztán le 1.-be és gó!
Dórci neked elnézzük :P Egyrészt mert 50-es :) másrészt különleges kedvezménnyel :P Egyébként egy régebbi AF-1 50 váltóhoz volt szerencsénk haverral... sajnos elég tré egy minarelli blokk...
Hy! most értem a haza a szerelőtől! Igaz elmagyarázta a dolgokat, de nagyon feledékeny vagyok, de mivel érdekelnek a műszaki dolgok, ezért valami megmaradt belőle!! Megpróbálom elmagyarázni! Nagyon erős a rogó lamelláknál(vagy miknél, tom mi az, csak nem tom, h így kell-e leírni), ezért próbáld meg azt, h hagyod járni alapjáraton a moccót 1-2 percig, közben húzd be a kuplongot néha (és szerintem mozgasd is egy kicsit a moccót)! És így próbáld betenni egyesbe! Ha egy kicsit röcsög, az nem baj!
Na!!! Az egy dolog, h én értem, de remélem sikerült érthetően elmondanom!!!
ZSúnyognak van igaza! De komolyan mondom, szégyen, hogy ennyire nem értetek hozzá! Pedig ez nem olyan motor, ami a hozzánemértést ne bosszulná meg! Szóval oplvassatok egy picit utána, nehogy később megbánjátok! KUplungnak kis holtjáték kell, de emeljen ki rendesen! Viszont ha már a váltó is rossz, akkor késő... Bár az valószínű másból adódik!
Én tudom ,hogy mi a baja !!!
Be kell állítani a kuplungot az 100% szerintem!!! inkább álítsad be te mert ez semmitérő dolog aztán ezé a kis semmiségért pedig a szerelő elkér sztem elég jónagy összeget!
Hy! Azt nem tom, h miért lehet, de az enyém is ezt csinálta, és nem tom,h ez ennek a tovább fejlett változata-e, de mostmár dobálja ki a sebességeket is és kattog a váltó!! Ma viszem a szerelőhöz!! Ha gondolod majd szólok, h mi is lehet ez!!
Miért lehet az, hogy ha berakom üresből egyesbe akkor lefullad a motor? ha húzok neki egy kis gázt akkor nem fullad le de ha utána nem nyúlok a gázhoz akkor leesik az alapjárat és lefullad.
MERT az eggyik haverom ahogy mondaná:::" ha nem bírsz berúgni egy qva motort akkor ne is motorozz!"(persze neki rmx50-ese van--azt meg eléggé könnyű berúgni)
Na pussssssz!!
Nem vagyok egy szakértő, ezért a műszaki dolgokban kérdezni szoktam mielőtt beszélek!! Szerencsére van itt Kistelek egy nagyon aranyos szerelő srác és sokat szoktam ott lenni náluk, segítek, kérdezem,nézem, ő meg magyaráz!! Ezt is ő mondta nekem!!
Nah hát végkép elviszem szerelőhöz a motort. Úgy néz ki, már most fel lesz újítva a blokk, nem várok vele télig.
Csúszik a kuplung mint állat, kerreg-kattog össze vissza a váltó és ráadásul 40km után kezd meghalni...
Sokba fog ez nekem kerülni...
Viszont akkor már most megveszem hozzá a 90cm3-as hengert
Na!!! Az egy dolog, h én értem, de remélem sikerült érthetően elmondanom!!!
Be kell állítani a kuplungot az 100% szerintem!!! inkább álítsad be te mert ez semmitérő dolog aztán ezé a kis semmiségért pedig a szerelő elkér sztem elég jónagy összeget!