Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

MOndjuk ez azért nem egészen így igaz.... Nekem is ilyen van, és szervízigényes, de hogy annyit kéne szerelni, az nem igaz! 20-25 e -enként nagygenerál (dugó+hajtókarszett) És akkor jó a gyári nicasilos henger, és 20-25 e km-ig nincs vele sok gond...
A rotaxban az a rossz szerintem ,hogy pl:az 89 AF-1-ben is az van azt annyit kellet szerelni mint a szar !!!
A Rotax a lervízigényesebb!!!
Úgy értem, hogy nemtom miért, de ha nekem AF-1-et, vagy RS-t emlegetnek, csak 25 be gondolkodom :P A kistesó nem érint :P MEg az minarelli blokkos, nem rotax, és arról nem jó a véleményem... KEgyetlen rossz szerelni! Iagz, hogy a Rotax rettenet szervízigényes, de könnyen javírtható!
-:)
Amúgyis énnekem volt már olyan ,hogy elfogyott a benzinem az emelkedőn aztán az evot 1 km-át tóltam fel a rohadt dombra aztán tiszta víz voltam de mindeggy ember vagyok én is:)
Ha nem bírsz emelkedőn felgurúltatni egy motort akkor ne is motorozz!!!
MERT az eggyik haverom ahogy mondaná:::" ha nem bírsz berúgni egy qva motort akkor ne is motorozz!"(persze neki rmx50-ese van--azt meg eléggé könnyű berúgni)
Az elején én is így csináltam, de pl emelkedőn nem könnyű előre megtolni...
Wazze ha ilyen kuplung problemótok van és lusták vagytok mercsinálni akkor nem ilyen 2-ből 1-be váltást kell végezni vagy mit hanem előretolod a gépet és menet közben 1-be beváltasz aztán normálisan megy !!!
jó bocs!!!!!!!!!!!! A helyesírás nem erősségem!!(de ez most véletlen volt, álmos vagyok!) Úgyhogy mindenkinek jó éjszakát, én elmegyek aludni, mielőtt több hülyeséget is összeírnék nektek, s nem tudnátok audni a röhögéstől!!!
Na pussssssz!!
Muszáj pontos jé. :)
Hy! Köszi, h elnézitek, de nem muszály!!! És hogy értetted ezt, h egyrészt mert 50-es???
Nem vagyok egy szakértő, ezért a műszaki dolgokban kérdezni szoktam mielőtt beszélek!! Szerencsére van itt Kistelek egy nagyon aranyos szerelő srác és sokat szoktam ott lenni náluk, segítek, kérdezem,nézem, ő meg magyaráz!! Ezt is ő mondta nekem!!
Persze! Remek ötlet! Aztán ne csodálkozz, ha elgörbül a léptetővillád! Láttad már szétszedve ezeket a váltókat? Hát nem úgy vannak kialakítva, hogy álló helyzetben kapcsolgatni lehessen őket büntetlenül!
Keresek Aprilia AF1-hez tukroket!!!! Esetleg bontot is ajanlhatnatok vagy a tietekkel is beernem :)) koszi
Köszi!

Nah hát végkép elviszem szerelőhöz a motort. Úgy néz ki, már most fel lesz újítva a blokk, nem várok vele télig.
Csúszik a kuplung mint állat, kerreg-kattog össze vissza a váltó és ráadásul 40km után kezd meghalni...
Sokba fog ez nekem kerülni...
Viszont akkor már most megveszem hozzá a 90cm3-as hengert
Nekem is csinált ilyet az AF-1-em és még a TZR is néha első indulásnál, de fater adott egy tippet és így sose ált le Amikor elősször elindultok s tudjátok hogy ha 1-esbe teszitke lefog álni, vagy ha már leált és vissza üres és beindítottátok újra akkor csak annyi az egész, hogy: Nem 1-be hanem 2.-ba kell felváltani, és úgy le 1-esbe és akkor nem fog leálni kicsit reccsenni fog, ezért érdemesebb minnél határozattabban felrakni 2.-ba, kicsit hírtelen és akkor jó lessz aztán le 1.-be és gó!
Hupsz Durci izé ebbe a klaviatúrába :)
Dórci neked elnézzük :P Egyrészt mert 50-es :) másrészt különleges kedvezménnyel :P Egyébként egy régebbi AF-1 50 váltóhoz volt szerencsénk haverral... sajnos elég tré egy minarelli blokk...
Hy! most értem a haza a szerelőtől! Igaz elmagyarázta a dolgokat, de nagyon feledékeny vagyok, de mivel érdekelnek a műszaki dolgok, ezért valami megmaradt belőle!! Megpróbálom elmagyarázni! Nagyon erős a rogó lamelláknál(vagy miknél, tom mi az, csak nem tom, h így kell-e leírni), ezért próbáld meg azt, h hagyod járni alapjáraton a moccót 1-2 percig, közben húzd be a kuplongot néha (és szerintem mozgasd is egy kicsit a moccót)! És így próbáld betenni egyesbe! Ha egy kicsit röcsög, az nem baj!
Na!!! Az egy dolog, h én értem, de remélem sikerült érthetően elmondanom!!!
Valakinek nincs meg a Biker Boyz-ból a temetésnek a zenéje???S.O.S. croco!:)
ZSúnyognak van igaza! De komolyan mondom, szégyen, hogy ennyire nem értetek hozzá! Pedig ez nem olyan motor, ami a hozzánemértést ne bosszulná meg! Szóval oplvassatok egy picit utána, nehogy később megbánjátok! KUplungnak kis holtjáték kell, de emeljen ki rendesen! Viszont ha már a váltó is rossz, akkor késő... Bár az valószínű másból adódik!
Én tudom ,hogy mi a baja !!!
Be kell állítani a kuplungot az 100% szerintem!!! inkább álítsad be te mert ez semmitérő dolog aztán ezé a kis semmiségért pedig a szerelő elkér sztem elég jónagy összeget!
Hy! Azt nem tom, h miért lehet, de az enyém is ezt csinálta, és nem tom,h ez ennek a tovább fejlett változata-e, de mostmár dobálja ki a sebességeket is és kattog a váltó!! Ma viszem a szerelőhöz!! Ha gondolod majd szólok, h mi is lehet ez!!
ezt nekem is csinálja de nekem nem lefullad hanem fulladozik gyanítom azért mert koszos a fúvókája
Miért lehet az, hogy ha berakom üresből egyesbe akkor lefullad a motor? ha húzok neki egy kis gázt akkor nem fullad le de ha utána nem nyúlok a gázhoz akkor leesik az alapjárat és lefullad.