Háát, az FBS -ben én nem hiszek! Ha valami alu letörik, meg kell hegesztetni! max ha reped, akkor elég kétkomponensűvel ragasztani! DE az FBS elég szar anyag.. ennél sokkal jobb hasonlóakat is lehet kapni! Viszont a hegerfejhez.. . a legnagyobb baromság! Emberek, kérek mindenkit, ne fusizzátok össze ezeket a remek motorokat! Mert ezzel okozzátok a legtöbb bajt!
Tábori? Háát őt sem javasolnám.. rég elszállt vele a ló! Jó, talán, ha jó napja van, jól megcsinálja! Bár már nem mai csirke ő se! DE hogy nem lesz olcsó, az tuti! Én a Varró Műveket ajánlom, csakhogy az zalaegerszeg!
Miértis kéne visszamartni? síkoltatásról volt szó! Nem Barmolásról! Ezzel csak pár század, max tized mm-t szednek le..
És nem esztergályos kell hozzá, mert köszörülni illik! Vidd el egy gépműhelybe, ahol ilyenekkel foglalkoznak, és megoldják!
de ha sikoltatod akkor visza kell maratni az o gyürü helyét bele(persze ez is megoldhato)
de ha vastagab hengertalpotömitést teszel akkor már változtatsz a motor vezérlésén is.
mér akar mindenki egyből mindent cserélni?
lehet javitani is dolgokat.a rotax nak o gyürüs hengerfej tömitése van, cseréld ki, és egyforma nyomatékal huzd le a hengerfejet, nem holmi érzésre és valszeg jó lesz a gép.
de esetleg előtte vmi 1000% ig egyenes cuccal megnézheted hogy sik e az alja.
de ahoz nagyon meg kéne ütni hogy eldeformálodjon.
Szép!
Hogy meg hengerfejes, az elég triviális volt.... Síkoltasd a hengert/hengerfejet, cseréld ki az ott lévő O tömítőgyűrűt, és átlósan, fokozatosan meghúzva grakd vissza! ÉS akkor jólesz! Persze lehet, hogy vastagabb hengertalpra lesz szükség a síkolás miatt! Erre figyelj, mert ha a dugattyú eléri a hegerfejet.....
Sok sikert!
trakee
Reméltem is, a véremet meg egyéb testrészeimet is elhelyeztük benne .
Mire lecsiszoltuk... borzalmasan vastag a festék, de sajna szét volt karcolva meg horpadva mindenhol.
9 éves volt.. és alapjába véve nem hinném el.. de ha láttad volna, teis elhinnéd! gyári gumik, jó áéllapotban, gyári lán, (amit 40 e nél szedtem le) minden full gyári, és pikk pakk, scak koszos! akkor hozták olaszországból! és minen szerelő hanyattesett tőle, hogy ez nemigaz, hogy ilyen még van...
Tábori? Háát őt sem javasolnám.. rég elszállt vele a ló! Jó, talán, ha jó napja van, jól megcsinálja! Bár már nem mai csirke ő se! DE hogy nem lesz olcsó, az tuti! Én a Varró Műveket ajánlom, csakhogy az zalaegerszeg!
Újpest Templom utca. 3.
És nem esztergályos kell hozzá, mert köszörülni illik! Vidd el egy gépműhelybe, ahol ilyenekkel foglalkoznak, és megoldják!
És ez milyen?
Már eladtam a gépet, de azért nem rossz mi?
Igen olajos a felni, mert ez csak egy pillanatkép!
de ha vastagab hengertalpotömitést teszel akkor már változtatsz a motor vezérlésén is.
lehet javitani is dolgokat.a rotax nak o gyürüs hengerfej tömitése van, cseréld ki, és egyforma nyomatékal huzd le a hengerfejet, nem holmi érzésre és valszeg jó lesz a gép.
de esetleg előtte vmi 1000% ig egyenes cuccal megnézheted hogy sik e az alja.
de ahoz nagyon meg kéne ütni hogy eldeformálodjon.
Hogy meg hengerfejes, az elég triviális volt.... Síkoltasd a hengert/hengerfejet, cseréld ki az ott lévő O tömítőgyűrűt, és átlósan, fokozatosan meghúzva grakd vissza! ÉS akkor jólesz! Persze lehet, hogy vastagabb hengertalpra lesz szükség a síkolás miatt! Erre figyelj, mert ha a dugattyú eléri a hegerfejet.....
Sok sikert!
trakee
300 az irányár, de új festés gumik, meg minden hiba meg lett csinálva rajta.
Mire lecsiszoltuk... borzalmasan vastag a festék, de sajna szét volt karcolva meg horpadva mindenhol.