Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1szóval az M-es jogsid van + csak?
125/50es a gép és nem 50es hangja van meg ránézésre sem egy 50es
csá!
ha megvan a jogsid mér félsz a jardtól?vmi gond van a papírjaiddal?
Megvan a jogsim de parázok a rendőröktől ezért még csak a simsonnal mászkálok meg valami baja van az apriliának mert rántgat.
A foglalaton kívülre tettem. A LED-nek minegy hogy melyik végére kötöd az ellenállást amelyikre jól esik
Adee gyere fel msn-re!!!!!!!Jogsival mi van???
Adee meg annyit kerdeznek hogy a fogalaton kivulre tetted azt azellenallast vagy az izzofoglalatba sikerult bepreselned? jah es melyik oldalara tetted a(LEDnek) a + vagy a - ra az elennallast?
Az izzó helyére tettem be a ledeket. két vezetékkel a helyére illeszted és még raksz mellé valami műanyag drabot hogy a helyén maradjon. És persze a lednek nem mind1 a polaritása ha fordítva kötöd be nem világít.
IGen gyárilag 200ig volt és arányosan be van osztva hogy az aktuális sebesség felét mutassa. Azt hiszem 150Kohm-os ellenálást sorba. Tükröket nem tudom hol nézz :S
jah most nezem hogy gyarilag 200ig volt azon is. Mekkora ellenallast kotottel a ledhez? konnyu a befogatasa? nagyon megdobja az biztos :D tukroket merre lehet hozza kapni ami olcso es meg ki is nez valahogy? akaar gyaari is erdekelne
Adee neked ez 50es Futura? Akkor ertem miert van 100ig csak :) Lehet en is 100ig csinalom meg mert elvileg hetfon veszem meg a kiszemelt aldozatomat :D ez 125os lenne..A km-ora meg nagy kerdes mert jobb lenne ha raneznek es a tenyleges erteket mutatna..
így készült... (a 3. van kinyomtatva és felrakva nekem)
Valahogy így néz ki jah és még kijavítgattam a pixelhibákat fekete tollal.
Kék ledet raktam bele 1et-1et meg kiszedtem azt a zöld peremet a ford szám mérőből mert 1ébként fura szine lesz a kék leddel kombinálva . A számlapot én csináltam digit fényképezővel, painttel, gimppel mert sajnos nincsrenek olyan kifinomult eszközeim mint Kishapsinak. Nem vagyok annyira otthon ezekben a képszerkesztőkben. Utána kinyomtattam keménypapírra (nem 1et ) aztán kivágtam.
kishapsi thx a valaszt! En is azzal firkantom akkor meg, csak a szamozason gondolxom mert 125/50kent nyomnam es lattam, hogy par ember a szamlapoknal varialt a km beosztassal.. az 50es Futuraknak gyarilag mennyi van az orajukba? mert ha ugyanannyi, akkor lehet felesleges ezzel szorakozni vagy valaki tapasztalt ebbol valami elonyt? valaszt elore is koszonom!
ha megvilágitós az orád(nem a számok világitanak) akkor simán egy jó rajzprogival is meg lehet rajzolni.
én corel xara val szoktam .
Adee a km-ora hattervilagitashoz LEDet vagy valami sima kek izzot tettel? a szamlapot kivel csinaltattad? koszi
Helló szia mindenkinek!

Most regisztráltam magam az oldalra hogy kérdezhessek pár dolgot!
Szeretnék venni egy Aprilia AF1 Futurát,kinéztem egyet 220000-ért, fel van újítva a motor főtengely, henger dugó csere, de két ismerősöm is azt mondja hogy ne vegyek mert rengeteg bajom lesz vele!
Azt mondják hogy nagyon drágák az alkatrészek hozzá, és nehéz is beszerezni őket, és ráadásul elég könnyen megadják magukat, nem birnak ki sok kilómétert.
Osztán azt mondta az egyik haver hogy vegyek inkább egy Honda NSR 125 -öt avval sokkal jobban járok!

Szívesen venném mindenki véleményét hogy mit tegyek, vagy éppen mik a tapasztalatok az Apriliával.

Előre is THX
már gondoltam erre is...
Nem lehet hogy már öregecske és azért nem bírja a kiképzést?
nekem 9Ah aksi van benne és nemtom hogy mennyi idős mert az előző tulaj tette bele...
Hy all$ A Sintesi es a Futuranak ugyanaz a blokkja vagy a Futurae mar mas?

AF1-hez keresek tukroket, akinek van elfekvoben az iiirjon!!!!!
Nekem fogalmam sincs hogy milyen akksi van benne mert nincs ráírva :S de pont a helyére megy. A Mérete összefügg a teljesítményével. A te akksid hány éves???
Remélem Futurád van amiben egy hőfok egy fordulatszámmérő és egy Km-óra van. Kiszeded az egész műszerfalat, lehúzod a kábeleket. Kicsavarod a két csavart a km óra hátuljából, kihúzod az izzót ami a háttérvilágításhoz kell. Ha ezzel megvagy, a napi km nullázót kell kicsavarnod a helyéről ezt úgy tudod h nem a normális irányba ammerre használod hanem a másik irányba tekered és közben húzod kifelé hogy kicsit feszüljön de csak ÓVATOSAN. Ezek után az óra kijön a műszerfalból. Sajnos csak úgy tudod fojtatni a dolgot ha leszed a plexit az elejéről és még hátul fogja két csavar a belső részt.
Nekem sikerült szétszedni... kicseréltem a számlapot és most már csak 100ig van skálázva.
ti milyen paraméterű aksit használtok a motorotokba???
nagyon kéne az infó mert szerintem az enyémba nem belevaló van és hamarosan kell menni rutinpályára aztán ugye akkor kell az index is=P