Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a karbin ne állíts semmit! PLáne, ha volt, hogy nem csinálta! csakbajt okozhatsz! VAlószínüleg falsot kap! Vagy a szívórésznél, vagy a főtengelyszimmeringeknél!
Camaro! Lehet, hogy kipurcant az akkud! Mindenesetre én javaslom, hogy először is mérd meg van-e töltése! Ez 125-ös esetében 6000-es fordulaton 14+-0,5 volt esetén jó! (gyári adat!) ha mükszik, akkor is érdemes megnézni a csatlakozókat, és kontaktsprayvel befújni, ha esetleg valahol gyanúsat találsz, cseréld ki! Továbbá lehet rossz érintkezés a gyújtáskapcsolónál,de ebben az esetben nem világít semmi az egyik pillanatban, másikban meg minden müszik esetleg! Könnyen felismerhető hiba, mert előfordul, hogy kikapcsolod kulccsal amotort, és nem áll meg! (ha nincs töltés, természetesen ugyan így a csatlakozókat nézd végig! ) Ha ezzel minden ok, akkor egyértelműen az akkura terelődik a gyanú, azt sem nehéz kideríteni, feltöltöd, és nem visszateszed a motorba, hanem hagyod állni pl 5-6 napot, és utána teszed be! Ha lemerült, akkor kuka! PL Nagyvason kapsz hozzá újat 5 e Ft körüli összegért! Másik dolog, amit érdemes megnézni, mikor nem indítja el, hogy kattog-e az önindító reléje? Esetleg valamely kis wattszámú lűámpa pislákol-e?
Sok sikert!
trakee
Hali! lenne vki tudna segíteni h mit állítsak a karbin ha a fordulat nem esik egyből vissza arra a fordulatra amit beállítottam neki hanem előtte megáll 3000nél és utánna csak lassan megy le 2000re, meg az mitől lehet h üresben szépen pörög , terhelés alatt meg elkezd szaggatni 9000körül. előre is köszönöm a segítséget!
Nekem is pont ijen gondom volt nem régiben... nálunk kicseréltük a biztosítékot meg feltöltöttük az aksit és utána jó lettjavascript:smile(document.frmmsg.body,"02");document.frmm sg.body.focus()
( vagyis ha jól emléxem )
próbáld meg 1 másik akksival (kérj kölcsön 1et)

Vagy pedig nézd át a kábeleket, lehet hogy ami töltené az elszakadt és minden műxik de nem tölt vissza ...
Üdv mindenkinek!
Van 1 kis gond a mocimmal; nem műxik se az önindító, se a lámpa, se a duda stb, először azt hittem, hogy lemerült az aksi, töltöttem, 1 darabig jó is volt minden, de aztán megint nem. Szval azt szeretném kérdezni, hogy mi a baja, miért nem tölt vissza?
Köszi előre is
Szia!
Székesfehérváron lakom. Castrol Super TT-t a keverékhez? és a váltóba?
hy.merre lax?én castrolt használok a benzin mellé szerintem nagyon jó
Üdv Apriliások!
Nemrég tettem szert 50/75-ős futurára. Némi segítség jó jönne! Milyen olajat tegyek a váltóba? Milyen olajat a keverékbe?
Köszi előre is
Háát a 60 nem tűnik valami reálisnak! Amit én tudok ajánlani: Hajtókarszett italmondo bt-től "mec-eur"(www.italmondo.hu kb 20 e Ft ) Berakatni Varró művek, Zeg (kb1000 Ft) Alkalomadtán csapágyak pl minőségicsapágy.hu ( legutóbbi ár, 6206 FAG Műanyag kosaras 2700 Ft/Áfa/db, de érthetetlen okból nekem kedvezményt adott, és 2 e Ft/db lett brutto!) Hüvelyeztetést most halottam egy NSR-t 18 e -ért csináltat egy ismerős, hogy kinél nemtudom, valószínűleg Varró művek zeg, + Vertes Dugattyú 24 e Ft! És így tényleg minőségi alkatrészek is kerülnek bele! Tömítést csinálsz simán egy kartonlapból, + még be is kenheted ilyen hengerfejtömítő masszával, és PRECÍZEN!!!!! összeszereled a blokkod! Ja, és a főtengeszimmeringeket MINDENKÉPP cseréld! Hiába tűnik jónak, a főtengelyét mindenképpen! Kb 500 Ft a kettő...
Másik eset, hogy megpróbálsz szerezni egy hüvelyes hengert, mint én, ami 5 e Ft-omba került :) Igaz, már csak egy túlméretet lehet bele tenni! De tartaléknak jólesz :)
És sok sikert a felújításoz!
Camaro! Írtad hogy a dugó,gyűrű+fúrás,hajtókar és a főtengely meg volt 60 ezerből...azt honnan szerezted?
Nah nekem meg leugrott az elso gumim tegnap Velencen jo nagy cumi, meeg jo hogy a bezinkuton segiitett par motoros :)) A rendorok csak neztek de nem szedtek ki minket haverral (125/50).. leultunk beszelgetni egy padra, kijottek es mindenki szemelyi adatait felirtak, es kerdeztek kie a motor. Mondtuk hogy a mienk de semmi papirt v. iesmit nem kertek pedig meg a rendsz. tartok is fent vannak :D biztositas+tukrok meeg hianyosak, szoval let vna mibe belekotni ha gecik.. ha normalis vagy es tartod a varosban a 40-50km/h (persze nem 7-8e fordulaton..) akkor no para
köszi az infókat most már tutti sikerülni fog.
mégegyszer köszi.
TEloszimmeringre hosszú próbálkozások után egyetlen egy megoldást találtam! Hozzáteszem, vettem én bontott telotis, azsem stimmelt, cserélgettem a szimmeringeket, de általában kezdetekben sem volt jó... Leszámítva, mikor először Tapolcán cserélték nekem, no akkor vagy 10 e km-t bírt! Szóval a legjobb megoldás, 2 Db 38*50*7-es szimmering oldalanként, (biztosító acélgyűrűt ki kell persze hagyni, hogy beférjen!) és jó sűrű, olaj! Nekem valami mezőgazadasgi gépbe való, Mol 130W-80-as van benne! Tudom, durván hangzik, meg feszes is lesz tőle rendesen, de igenis jó! Azóta mentem vele kb 8-10 e km-t, és még mindíg nem könnezik, semmi baja!
Sok sikert!
ui: ha esetleg segítségkell, írj egy mailt! És válaszolok a kérdésekre!
Teljesen szintetikus olajat használj! A telószimering mérete 38X50 de vidd be a régit a boltba csapágyboltban lehet kapni csak az olyat nem aminek olyan íves a gumija.
Heló!
van egy Aprilia AF1 Replica motorom... és nagyon füstöl.túl sok olajat kap? vagy lehet hogy nem szintetikus olaj kell bele? +teleszkop szimeringem folydogál, tudja valaki a méretét????
Szerintem vedd meg ha tetszik mert alkatrész biztos hogy van csak meg kell keresni!
Nekem pl egy gilera crono 164-em van az is egy ritka darab és olaszból hozatok hozzá alkatrészt!
Jó!Van anyi bibi hogy 25euro a postaköltség meg 2000ft a magyar postaköltség de legealáb van hozzá anyag!
Íme egy kép a gépemről!
Nekem is azzal van, de ha már megvetted miértnem mész vele?
amugy haveromnak is pont ien sport proja van mint neked
No gond elvégre is azzal kellene közlekedni dehát így alakult...
értem,bocs félreértettem,aszittem a1-s jpgsid van azé értetlenkedtem,bocs:)
ez a protektor szerintettek jó?
15ezer újonnan.
gerinc & vese védővel


B-s
hali